Onko sektiosynnyttäjän alapää yhtä tiukka kuin synnyttämättömällä?
Joo, kysymys on pinnallinen ja tyhmä, mutta se on alkanut vaivata. Eikä vähiten sen takia, kun täällä on väljyydestä niin paljon kirjoitettu.
Nykyisellä miehelläni on kolme aikuista lasta, minulla neljä. Miehen exän synnyttämät lapset ovat syntyneet sektiolla, minun alateitse. Minua on alkanut vaivaamaan ajatus, oliko hänen exänsä tiukka kuten synnyttämätön ja nyt hän joutuu olemaan minun kanssani, jolla on venähtänyt lerppana. Miehellä ei ole kovin iso, joten kitka on aika vähissä.
Olen alkanut miettiä, onko mies kuinka pahasti järkyttynyt, kun ensi kertaa oltiin sängyssä. Hän on niin hienotunteinen, että ei ikinä myöntäisi sitä. Enkä oikein osaa ottaa asiaa esille.
Eli sektiolla synnyttäneet: venyykö vagina kuitenkin raskauden painon takia vai onko se aivan kuin nuorella tytöllä?
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:16"]Mulla takana sektio ja sen jälkeen alatiesynnytys (tosin pitkä). Itse TODELLAKIN huomaan eron, mutta mies väittää ettei huomaa. (Voi olla poliittisesti korrekti...)
[/quote]
Valitettavasti sama kokemus täälläkin. Tunnen eron itsekin käsikopelolla.
Löystymistä tapahtuu luonnollisesti, ja onneksi, jo raskausaikana hormonien vaikutuksesta. Ajatella millaista olisi ryhtyä synnyttämään, jos luonto ei olisi pehmittänyt ja löysyttänyt paikkoja jo kuukausia valmiiksi. Joten ihan yksilöstä riippuu, millainen tilanne alapäässä on raskauden jälkeen.
Oma mieheni sanoi, että alapääni oli 1kk synnytyksen jälkeen yhtä löysä kuin 1kk ennen synnytystä. Sitten alkoi pikkuhiljaa taas kireytyä lähes entiselleen. Synnytin alateitse.
Luuletko joku oikeesti, että kaikkien synnyttämättömien pimpsa on saman tiukka?
Naisen alapää paranee synnytyksen jälkeen. Tuntuu erilaiselta, paremmalta. Vaikka ekat kerrat onkin kun heittäis patonkia olohuoneeseen mut oman vaimon värkki tiukkeni entisiin mittoihinsa nopeasti mutta tuntuu kuitenkin jotenkin erilaiselta. Paljon paremmalta.
Pimpi pilalla! TArvitse mustan miehen.
Onko muuten muiden miehet sanoneet samaa, että löysyyden huomasi jo raskausaikana? Meillä keskusteltiin näistä ihan avoimesti.
-7
Mulla eka alatiesynnytys ja toka sektiolla. Toki ekasta paikat varmaan hiukan kärsineet (isot repeämät), mutta palauduin lopulta hyvin. Tokan kohdalla jo raskausaikana paikat löystyi, ja ihan samalla tavalla piti sektion jälkeen jumpata kuin ekankin jälkeen.
En ole oikeaa sukupuolta kommentoimaan, mutta vastaan kumminkin. Sain molemmat lapseni sektiolla, ovat alakouluikäisiä. En ole koskaan tarkoituksella treenannut lantiopohjan lihaksia. Pilluni tuntuu omaan käteen suunnilleen samalta kuin 13-vuotiaana. Olen saanut pelkkää positiivista palautetta, jopa hyvin pienimunainen mies kehui, että olen ainoa, jonka kanssa seksi tuntuu joltain. Myös pillun ulkonäöstä on tullut kehuja.
Mulla on aina ollut tiukka, vaikka en kyllä käsikopelolla kokeile itse, mutta sekä alatiesynnytyksen jälkeen että sektion jälkeen on pysynyt täysin samana, nuoruuteen se ero että olen lihavampi, mutta yhtälailla miehen penis tekee joskus kipeää, papakokeeseen meno pelottaa jo nyt kun tuli kutsu seulontaan, aina tahtovat olla tunkemassa jotain norsunkyrvän kokoista metallihäkkyrää sinne, kun kaksi sormeakin tekee kipeää. Kyllähän se ihan maalaisjärjellä on niin että se raskaus niitä lihaksia ja luitakin siinä pehmentää. Jos jokainen synnytys löysyttäisi paikkoja enemmän ja enemmän, eli paikat ei koskaan palautuisi, olisi lessuäitien revat kai sitten niin isoja että siellä voisi kakarat keilata vapaa-aikana. Se paikka on joustava, tottakai se menee takaisin pieneksi aina silloin kun sieltä ei ole kenenkään pää tulossa. Samala tavalla ihmisessä on muitakin joustavia paikkoja.
Kakkosen alapeukuista huomaa kuinka monta niitä provoilijoita onkaan.
Sektion jälkeen en huomannut mitään eroa entiseen. Sektio tosin tehtiin aikaisilla viikoilla, jolloin esim. supistuksia ei ollut vielä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:19"]
Naisen alapää paranee synnytyksen jälkeen. Tuntuu erilaiselta, paremmalta. Vaikka ekat kerrat onkin kun heittäis patonkia olohuoneeseen mut oman vaimon värkki tiukkeni entisiin mittoihinsa nopeasti mutta tuntuu kuitenkin jotenkin erilaiselta. Paljon paremmalta.
[/quote]
Vittu mitä mammapaskaa :D Vain syvälle äitiyteensä uponnut mamma voi väittää tuollaista. Kyllä se tussu on parempi jos sillä ei synnytä. Sanoo mammat mitä tahansa. :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:28"]
Kakkosen alapeukuista huomaa kuinka monta niitä provoilijoita onkaan.
[/quote]
Saan tänne yksinkin vaikka 100 alapeukutusta. Se vaatii liikaa aikaa johon ei ole kiinnostusta.
Itse olen saanut jo noin 650 lasta, kaikki alapään kautta, suurin osa yli neljäkiloisia.
Alapääni on ihan kuin nuorella neitsyellä, ei edes yksi sormi mene sisään, suoraan synnytyksen jälkeen alapääni on niin tiukka, että jopa lääkäri kysy oletko sinä ikinä edes synnyttänyt.
Miehenikin kehuu jatkuvasti miten tiukka olen, ja haluaa jo heti synnytysalissa pukille :) voi sitä onnea hänen työntyessä sisälle, ei yleensä edes onnistu tiukkuuteni takia, vaikka miehelläni onkin mikropenis.
Minusta seksi tuntuu nykyään paljon paremmalle kuin ennen synnytystä. Synnytyksestä vuosi eikä mies huomaa eroa entiseen, että kyllä voi palautua täysin ja kyllä voi seksi tuntua paremmalle! Ei oo mitään urbaanilegendaa!
Mäkin olen kuullut eräältä mieheltä (en kylläkään omaltani) että synnytyksen jälkeen naien alapää tuntui erilaiselta ja siis hyvällä tavalla erilaiselta. Siellä sisällä oli ennen ollut sileää ja synnytyksen jälkeen sisällä oli enemmän "muotoja". Ja nämä muodot, eli emättimen seinämän epätasaisuus juurikin tuntui hyvältä seksiä harrastaessa. Ei nyt tietenkään heti synnytyksen jälkeen, mutta sitten kun paikat olivat palautuneet.
Minä en ole mies vaan olen synnyttänyt nainen ja haluan tässä nyt kuitenkin mainostaa, että itse aloin saamaan vasta alatiesynnytyksen jälkeen räjähtäviä orgasmeja. Ennen synnytystä ne olivat paljon vaimeampia ja niitä oli vaikeampi saada. Eräs ystäväni ei saanut ennen alatiesynnytystä orgasmia ollenkaan ja synnytyksen jälkeen alkoi niitä saamaan. Että näin naisen näkökulmasta alatiesynnytys on ihan hyvä juttu jatkoa ajatellen :)
Minä opin muuten saamaan emätinorgasmin vasta synnytettyäni lapsen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:36"]
Itse olen saanut jo noin 650 lasta, kaikki alapään kautta, suurin osa yli neljäkiloisia.
Alapääni on ihan kuin nuorella neitsyellä, ei edes yksi sormi mene sisään, suoraan synnytyksen jälkeen alapääni on niin tiukka, että jopa lääkäri kysy oletko sinä ikinä edes synnyttänyt.
Miehenikin kehuu jatkuvasti miten tiukka olen, ja haluaa jo heti synnytysalissa pukille :) voi sitä onnea hänen työntyessä sisälle, ei yleensä edes onnistu tiukkuuteni takia, vaikka miehelläni onkin mikropenis.
[/quote]
Miksi sinun on niin vaikea ymmärtää sitä, että joku ihan oikeasti palautuu alatiesynnytyksestä?
On parempi jos ei synnytä. Ehkä on vähemmän väliä jos mies on isokaluinen neekeri mutta suomalaismiehelle tulee turhauttava olo.
Ei ole.