Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sektiosynnyttäjän alapää yhtä tiukka kuin synnyttämättömällä?

Vierailija
08.11.2014 |

Joo, kysymys on pinnallinen ja tyhmä, mutta se on alkanut vaivata. Eikä vähiten sen takia, kun täällä on väljyydestä niin paljon kirjoitettu.

Nykyisellä miehelläni on kolme aikuista lasta, minulla neljä. Miehen exän synnyttämät lapset ovat syntyneet sektiolla, minun alateitse. Minua on alkanut vaivaamaan ajatus, oliko hänen exänsä tiukka kuten synnyttämätön ja nyt hän joutuu olemaan minun kanssani, jolla on venähtänyt lerppana. Miehellä ei ole kovin iso, joten kitka on aika vähissä.

Olen alkanut miettiä, onko mies kuinka pahasti järkyttynyt, kun ensi kertaa oltiin sängyssä. Hän on niin hienotunteinen, että ei ikinä myöntäisi sitä. Enkä oikein osaa ottaa asiaa esille.

Eli sektiolla synnyttäneet: venyykö vagina kuitenkin raskauden painon takia vai onko se aivan kuin nuorella tytöllä?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:14"]

En oikein ymmärrä, että mikä ihme näillä kirjoitajilla on vastaan maailman luonnollisinta asiaa. Onko heillä jotain traumoja lapsuudestaan? Eikö heidän äiti synnyttänyt heitä normaalisti? Vai jättikö heidän miehensä heidät ja teki uuden naisen kanssa lapsia jotka nainen synnytti alakautta? En siis vaan ymmärrä mikä hirveä viha teillä on alakautta synnyttäneitä äitejä kohtaan?

[/quote]

Ihan tosissaan selität ettei sektioäidit ole normaaleja? Olet oikeasti sairas ämmä.

Ja varsinainen "sykooloogi", meinaat lapsien olevan aikuisena katkeria, kun äiti ei ollut "normaalisynnyttäjä".

Sinulla taisikin istukan mukana valahtaa ulos aivot.

[/quote]

Lukutaito sinulla on ainakin auttamatta hukassa :) Ei ehkä kannata lihavoida tekstiä ja sitten alle kirjoittaa väärin koko kirjoitusta. 

Vierailija
22/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:56"]

Kumma juttu, että juuri kukaan alateitse synnyttänyt ei ole tullut tukemaan teidän tarinaanne [/quote]

Nyt menee jo vähän liian pitkälle tuo tarve vakuutella olevansa "neitsytkireä"  alapääsynnytysten jälkeen....

Ihan oikeasti, tämä palsta on täynnä aloituksia siitä miten alatiesynnytys on pilannut kokonaan seksielämän löysyyden takia.

[/quote]

Minä en ole sitten törmännyt niihin tarinoihin. Tätä keskustelua kun lukee niin täällä lähinnä sektiomammat ja synnytämättömät mesovata kuinka synnyttäneen alapää on venynyt (enemmän kuin sektioäidin). Onko seassa ehkä yksi tai kaksi jotka pohtivat alapäänsä venyneen alatiesynnytyksessä enemmän kuin sektiossa. 

Sitten sivuutetaan kuitenkin se tosiasia, että moni alateitse synnyttänyt on kirjoittanut tähänkin keskusteluun, että on saanut herkemmin emätinorgasmeja synnytyksen jälkeen. Sekin on käännetty täällä pelkäksi huijaukseksi. En oikein ymmärrä, että mikä ihme näillä kirjoitajilla on vastaan maailman luonnollisinta asiaa. Onko heillä jotain traumoja lapsuudestaan? Eikö heidän äiti synnyttänyt heitä normaalisti? Vai jättikö heidän miehensä heidät ja teki uuden naisen kanssa lapsia jotka nainen synnytti alakautta? En siis vaan ymmärrä mikä hirveä viha teillä on alakautta synnyttäneitä äitejä kohtaan?

Ei se reikä varmasti neitsytreijäksi palaudu, mutta eipä se ole sitä synnyttämättömilläkään. Että kukapa sitä edes haluaisi?
[/quote]
Jos se alapää ei kerran synnytyksestä löysty niin miksi tälläisiä keskusteluja edes käydään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:19"]

Oletko ihan kauheen suurella otannalla "mies" päässyt pökkimään synnyttäneitä naisia ;) 

[/quote]

Olen.

Vierailija
24/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:14"]

En oikein ymmärrä, että mikä ihme näillä kirjoitajilla on vastaan maailman luonnollisinta asiaa. Onko heillä jotain traumoja lapsuudestaan? Eikö heidän äiti synnyttänyt heitä normaalisti? Vai jättikö heidän miehensä heidät ja teki uuden naisen kanssa lapsia jotka nainen synnytti alakautta? En siis vaan ymmärrä mikä hirveä viha teillä on alakautta synnyttäneitä äitejä kohtaan?

[/quote]

Ihan tosissaan selität ettei sektioäidit ole normaaleja? Olet oikeasti sairas ämmä.

Ja varsinainen "sykooloogi", meinaat lapsien olevan aikuisena katkeria, kun äiti ei ollut "normaalisynnyttäjä".

Sinulla taisikin istukan mukana valahtaa ulos aivot.

[/quote]

Hups, tämä tais osua ja upota nyt johonkin. Kun ihan noin paljon hikeennyttiin. No niin, nyt onkin sitten hyvä siirtyä paikkaamaan haavoja terapeutille. Hopi hopi. 

Vierailija
25/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:19"]

Oletko ihan kauheen suurella otannalla "mies" päässyt pökkimään synnyttäneitä naisia ;) 

[/quote]

Olen.

[/quote]

Etkö siis saa keneltäkään muulta, kun niiltä kuvaamiltasi "löysäpilluilta"?  

Vierailija
26/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:56"] Kumma juttu, että juuri kukaan alateitse synnyttänyt ei ole tullut tukemaan teidän tarinaanne [/quote] Nyt menee jo vähän liian pitkälle tuo tarve vakuutella olevansa "neitsytkireä"  alapääsynnytysten jälkeen.... Ihan oikeasti, tämä palsta on täynnä aloituksia siitä miten alatiesynnytys on pilannut kokonaan seksielämän löysyyden takia.   [/quote]   Minä en ole sitten törmännyt niihin tarinoihin. Tätä keskustelua kun lukee niin täällä lähinnä sektiomammat ja synnytämättömät mesovata kuinka synnyttäneen alapää on venynyt (enemmän kuin sektioäidin). Onko seassa ehkä yksi tai kaksi jotka pohtivat alapäänsä venyneen alatiesynnytyksessä enemmän kuin sektiossa.  Sitten sivuutetaan kuitenkin se tosiasia, että moni alateitse synnyttänyt on kirjoittanut tähänkin keskusteluun, että on saanut herkemmin emätinorgasmeja synnytyksen jälkeen. Sekin on käännetty täällä pelkäksi huijaukseksi. En oikein ymmärrä, että mikä ihme näillä kirjoitajilla on vastaan maailman luonnollisinta asiaa. Onko heillä jotain traumoja lapsuudestaan? Eikö heidän äiti synnyttänyt heitä normaalisti? Vai jättikö heidän miehensä heidät ja teki uuden naisen kanssa lapsia jotka nainen synnytti alakautta? En siis vaan ymmärrä mikä hirveä viha teillä on alakautta synnyttäneitä äitejä kohtaan? Ei se reikä varmasti neitsytreijäksi palaudu, mutta eipä se ole sitä synnyttämättömilläkään. Että kukapa sitä edes haluaisi? [/quote] Jos se alapää ei kerran synnytyksestä löysty niin miksi tälläisiä keskusteluja edes käydään?

[/quote]

Ehkä siksi kun tämä tuntuu olevan niin tärkeä aihe sektiomammoille ja lapsettomille. Ihme kyllä. 

Vierailija
27/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:25"]

Ehkä siksi kun tämä tuntuu olevan niin tärkeä aihe sektiomammoille ja lapsettomille. Ihme kyllä. 

[/quote]

No en tiedä, ei täällä ole kilometripostauksia omasta pillusta kuin noilla neitsytkireillä synnyttäneillä.

Vierailija
28/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kaikki nyt keskittyisivät ihan vaan siihen omaan toosaansa?

Kukaan kun ei voi tietää toisen alapään kokoa, oli se toinen sitten synnyttänyt sata lasta, ei yhtään lasta, mitä kautta tahansa. Näissä on niin paljon yksilöllisiä eroja. 

Vierailija
29/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:26"]

[/quote]

No en tiedä, ei täällä ole kilometripostauksia omasta pillusta kuin noilla neitsytkireillä synnyttäneillä.

[/quote]

johtuu varmaan siitä kun ap:n kysymyksessä kysytiin siitä!

Vierailija
30/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:26"]

[/quote]

[/quote]

johtuu varmaan siitä kun ap:n kysymyksessä kysytiin siitä!

[/quote]

No, ei siinä kysytty alapää synnyttäjien pillun kokoa, ja koko ketju on taas vain epätoivoisten ämpäripillujen vakuuttelua jostain neitsytkireydestä.

Vierailija
31/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi tuolla aiemmin, että kyllä mies ymmärtää, että paikat ovat löysät, kun on synnyttänyt alateitse. Valitettavasti minun on sanottava, että minun mieheni ei takuulla ymmärrä tuota syy-yhteyttä. Hän luulee, että olen ollut aina löysä tai sitten levitellyt haarojani ympäri kyliä siihen malliin, että on päässyt paikat plösähtämään. Olemme siis tavanneet vasta erottuani ja tehtyäni lapseni.  Miehelläkin on lapsia ennestään.

Mieheni myös kuvittelee, että pissa tulee samasta reiästä kuin vauva. Ja hän on siis 44- vuotias. Kun kuulin tuon hänen suustaan, järkytyin niin, etten osannut edes oikaista ja hän on edelleen siinä luulossa.

Eikä tämä valitettavasti ole provo.

Vierailija
32/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 14:56"] Kumma juttu, että juuri kukaan alateitse synnyttänyt ei ole tullut tukemaan teidän tarinaanne [/quote] Nyt menee jo vähän liian pitkälle tuo tarve vakuutella olevansa "neitsytkireä"  alapääsynnytysten jälkeen.... Ihan oikeasti, tämä palsta on täynnä aloituksia siitä miten alatiesynnytys on pilannut kokonaan seksielämän löysyyden takia.   [/quote]   Minä en ole sitten törmännyt niihin tarinoihin. Tätä keskustelua kun lukee niin täällä lähinnä sektiomammat ja synnytämättömät mesovata kuinka synnyttäneen alapää on venynyt (enemmän kuin sektioäidin). Onko seassa ehkä yksi tai kaksi jotka pohtivat alapäänsä venyneen alatiesynnytyksessä enemmän kuin sektiossa.  Sitten sivuutetaan kuitenkin se tosiasia, että moni alateitse synnyttänyt on kirjoittanut tähänkin keskusteluun, että on saanut herkemmin emätinorgasmeja synnytyksen jälkeen. Sekin on käännetty täällä pelkäksi huijaukseksi. En oikein ymmärrä, että mikä ihme näillä kirjoitajilla on vastaan maailman luonnollisinta asiaa. Onko heillä jotain traumoja lapsuudestaan? Eikö heidän äiti synnyttänyt heitä normaalisti? Vai jättikö heidän miehensä heidät ja teki uuden naisen kanssa lapsia jotka nainen synnytti alakautta? En siis vaan ymmärrä mikä hirveä viha teillä on alakautta synnyttäneitä äitejä kohtaan? Ei se reikä varmasti neitsytreijäksi palaudu, mutta eipä se ole sitä synnyttämättömilläkään. Että kukapa sitä edes haluaisi? [/quote] Jos se alapää ei kerran synnytyksestä löysty niin miksi tälläisiä keskusteluja edes käydään?

[/quote]

[/quote]
Samoin kuin alatiemammoille on tärkeää tuomita sektiosynnyttäjät.

Vierailija
33/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:32"]

Joku sanoi tuolla aiemmin, että kyllä mies ymmärtää, että paikat ovat löysät, kun on synnyttänyt alateitse. Valitettavasti minun on sanottava, että minun mieheni ei takuulla ymmärrä tuota syy-yhteyttä. Hän luulee, että olen ollut aina löysä tai sitten levitellyt haarojani ympäri kyliä siihen malliin, että on päässyt paikat plösähtämään. Olemme siis tavanneet vasta erottuani ja tehtyäni lapseni.  Miehelläkin on lapsia ennestään.

Mieheni myös kuvittelee, että pissa tulee samasta reiästä kuin vauva. Ja hän on siis 44- vuotias. Kun kuulin tuon hänen suustaan, järkytyin niin, etten osannut edes oikaista ja hän on edelleen siinä luulossa.

Eikä tämä valitettavasti ole provo.

[/quote]

Outo logiikka miehelläsi, jos luulee panemisen löysyyttävän, mutta lapsi ei löysyyttäisi? Onhan se lapsi vähän isompi kuin kyrpä.

Ehkä joku lääkäri voisi selittää miehellesi anatomiaa?

Vierailija
34/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että sekasynnyttäjän... XD Mitä vittua

Vierailija
35/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä ap onko miehesi eksän pimppa tiukempi kuin sinun? Ja jos niin miksi sillä olisi painoarvoa tässä hetkessä? Mies on sinun kanssa ja varmaan ihan tyytyväinen. Eikä me voitas tuota tietää, jotkut sektioäidit ovat löysiä, toiset tiukkoja, jotkut synnyttäjät samalla tavalla. Raskaushan se naisen paikkoja venyttää, sektiossakin ollut voi olla venynyt ihan yhtälailla kuin normaali synnyttäjä. Ei tosin yhtään revennyt tms, mutta kudokset ovat sisällä joutuneet kypsymään synnyttämiseen.

Vierailija
36/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapsen sektiolla. Miehen mukaan ainoan eron huomasi raskausaikana, jolloin alapää oli turpeampi. Tiukkuus on kuulemma sama ennen ja jälkeen. Näin meillä.

Vierailija
37/100 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Olen nainen ja äiti, synnytystapa sektio. Olen tyytyväinen. En valitsisi toisin. Ollaan hengissä ja seuraava vauva syntyy myös sektiolla. En ala kertoa syitä jotka ovat henk.kohtaisia. Mieheni on parikymppinen ja kertoo miten ihana ja kireä olen. Meille seksi on tärkeä ja iso osa läheisyyttä.

Esikoisen isästä eron jälkeen meni hetki uskaltautua ulkomaailmaan. Miehet joiden kanssa harrastin seksiä ovat kertoneet olevan tiukat paikat kyselemättä..Päinvastoin ovat sanoneet sillä ennakkoluuloistaan poiketen eivät olisi uskoneet äidin olevan näin hemaiseva ja pieni. Silti ei ole mikään itseisarvo mutta osa naiseutta minkälainen alapää on. Mitä tulee esim. gynetoimenpiteisiin niin ovat aina kipeitä kokemuksia. En siltikään pidä itseäni minään neitsyt-kireänä ja miksi ihmeessä. En vertaa mihinkään mistä en tiedä kun tämä on mun kroppani ja pilluni, semmoisina kuin on. Lähinnä ällöttää ajatus toisten värkkien sisällöstä. Joten kaikki mollaajat ovat hanurista varsinkin kun alatiesynnyttäjä puhuu ilkeästi sektiosta ilman kokemusta. Ikävää huomata täällä miten törkeitä ihmiset toisilleen ovat. Minua ei kiinnosta hevonvitun vertaa muiden synnytykset joten puskekoon alas tai salissa mahasta minkä parhaaksi kokee. Kuitenkin ärsyttää miten edelleen tuomitaan ja puhutaan raivoisasti äideistä joiden synnytystapa on sektio. Mitä se on sitten alatiesynnyttäjältä pois? Niinpä niin.

Vierailija
38/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne löysästä jauhavat on vain pari hassua provoilijaa. Ikävää että he ovat saaneet sinut ajattelemaan näin.

Vierailija
39/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääkin on lihasta ja jokainen lihas kasvaa treenatessa. Ihan niin kuin vatsa-jalka-käsilihakset yms.

Ja myös ihan jokainen lihas löystyy aikanaan jos niitä ei treenaa. Myös synnyttämättömillä.

Vierailija
40/100 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana sektio ja sen jälkeen alatiesynnytys (tosin pitkä). Itse TODELLAKIN huomaan eron, mutta mies väittää ettei huomaa. (Voi olla poliittisesti korrekti...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi