Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla elämäntavoilla joku on tyyliin 160cm/47kg?

Vierailija
07.06.2024 |

En vaan voi ymmärtää. Esimerkiksi jotkut kaverit noin siroja. 

Kommentit (379)

Vierailija
1/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla.

Vierailija
2/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on keliaakikko kasvissyöjä ja urheilija noilla mitoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkoisaasialaisen köyhän riisinviljelijän tytär. Ei ole saanut lapsena riittävästi ravintoa ja on ne geenit. 

Vierailija
4/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo juuri ja juuri normaalipainoinen? miksi lievää ylipainoa ei osoitella, mutta jos on toisin päin niin hirveä huuto?!

Vierailija
5/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 161 cm, 48 kg. Olen viisikymppinen nainen, istumatyö, en harrasta liikuntaa. Kasvissyöjä olen ollut viimeiset 30 vuotta. Makeasta en ole koskaan oikein välittänyt, se alkaa helposti lähinnä ällöttää jos sitä syö. Alkoholi joskus maistuu kyllä, mutta ei niin usein että lihottaisi. Aamu- tai välipaloja en syö, kun ei tee mieli. Vaikka eilinen on aika tavallinen ruokapäivä:

- Aamu: Maustamatonta tölkkijogurttia, pari pilkottua aprikoosia sekaan, ja granolaa

- Lounas: Lämmintä salaattia johon tuli perunaa ja tölkkitonnikalaa, ja sitten erilaisia kasviksia, leipää

- Päivällinen: Pastaa tomaattikastikkeella ja uunimunakoisolla, päälle vähän parmesaanijuustoa

Vierailija
6/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 161 cm, 48 kg. Olen viisikymppinen nainen, istumatyö, en harrasta liikuntaa. Kasvissyöjä olen ollut viimeiset 30 vuotta. Makeasta en ole koskaan oikein välittänyt, se alkaa helposti lähinnä ällöttää jos sitä syö. Alkoholi joskus maistuu kyllä, mutta ei niin usein että lihottaisi. Aamu- tai välipaloja en syö, kun ei tee mieli. Vaikka eilinen on aika tavallinen ruokapäivä:

- Aamu: Maustamatonta tölkkijogurttia, pari pilkottua aprikoosia sekaan, ja granolaa

- Lounas: Lämmintä salaattia johon tuli perunaa ja tölkkitonnikalaa, ja sitten erilaisia kasviksia, leipää

- Päivällinen: Pastaa tomaattikastikkeella ja uunimunakoisolla, päälle vähän parmesaanijuustoa

miten sitten söit aamulla, jos et syö aamupalaa? juotko vain kahvia sitten aamulla tms? 

Vierailija
7/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti elämällä. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikilla tuo ei vaadi mitään paastoa, erityisruokaliota eikä edes liikkumista.

Vierailija
8/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerrota sulle

Vierailija
9/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kun on nälkä, en syö itseäni ähkyyn, lenkkeilen koiran kanssa päivittäin enkä tykkää löhöilystä vaan teen mieluummin jotain missä ollaan jaloillaan. Karkkia, sipsiä, pastaa, perunaa, lihaa, kasviksia eli ihan normaalisti syön ja herkuttelen päivittäin. 

Vierailija
10/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti elämällä. Ikävä tuottaa pettymys, mutta kaikilla tuo ei vaadi mitään paastoa, erityisruokaliota eikä edes liikkumista.

Veikkaan tämän "normaalin" olevan aika liukuva käsite, kerran kun katsoo ulkona liikkuessa kadulle niin HYVIN harvassa ovat nämä aloituksessa kuvatut naiset.

Vierailija
11/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin miltei noihin mittoihin asuessani viimeksi Helsingissä. 

Kävelin pitkiä matkoja ja lisäksi harrastin lenkkeilyä.

Söin kyllä varsin niukasti, sillä olin köyhä ja otin alkoholia joskus. 

Ehkä dietti voisi alkaa syksyllä samaan tapaan stadiin/espooseen muuton myötä. 

Vierailija
12/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin miltei noihin mittoihin asuessani viimeksi Helsingissä. 

Kävelin pitkiä matkoja ja lisäksi harrastin lenkkeilyä.

Söin kyllä varsin niukasti, sillä olin köyhä ja otin alkoholia joskus. 

Ehkä dietti voisi alkaa syksyllä samaan tapaan stadiin/espooseen muuton myötä. 

Noh, mitäs dieetti sisälsi päivittäin?

Vierailija
13/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. 

On ihmisiä, jotka voivat syödä varsin vapaasti mitä tahansa lihomatta ja sitten on meitä, jotka joudumme pohtimaan annoskokoja ja -sisältöjä tarkkaan ja aktiivisesta elämäntavasta huolimatta painonhallinta on täyttä työtä.

Ikääntyminen ei tilannetta helpota.

Vierailija
14/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan tämän "normaalin" olevan aika liukuva käsite, kerran kun katsoo ulkona liikkuessa kadulle niin HYVIN harvassa ovat nämä aloituksessa kuvatut naiset.

Totta. Tarkoitin itseäni. Olen lähes 50 vuotta ja elän ja syön ihan normaalisti eli 5 ateriaa päivässä. Syön myös herkkuja säännöllisesti, mutta en joka päivä. Alkolia ja limsaa en juurikaan juo.

Vierailija
15/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin ihmiselle epänormaalia, että syödään enemmän kuin tarvitsee eikä liikuta yhtään. 

Normaaleilla elintavoilla paino pysyy ihanteellisena ilman vaivannäköä. 

Vierailija
16/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tarkoitin itseäni. Olen lähes 50 vuotta ja elän ja syön ihan normaalisti eli 5 ateriaa päivässä. Syön myös herkkuja säännöllisesti, mutta en joka päivä. Alkolia ja limsaa en juurikaan juo.

Noilla mitoilla olet kyllä ehdottomasti ikäistesi vähemmistöä.

Vierailija
17/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lenkkiä päivässä ja yksi iso lämmin ateria päivässä. Muuten syön jogurttia,leipää,hedelmiä. Herkkuja kerran kuussa. Ei vaadi paljon. Lisäksi suoliston tulee olla tasapainossa.

N27

Vierailija
18/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paastoa, mutta olen väliin pari päivää syömättä, kun uppoudun johonkin. Ihan normaali ruokavalio mulla on, mutta en syö sokeria, viljoja, mitään eläinperäistä tai prosessoitua. En harrasta liikuntaa, mutta pyöräilen töihin 20km suuntaansa ja käyn koirien kanssa parin tunnin lenkillä joka päivä.

Vierailija
19/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on 170/49. Syö todella pieniä annoksia. Ei vaan saa alas enempää, tulee nopeasti täyteen. Suklaalevykin kestää hänellä viikkoja ja joulusuklaita on varastossa vielä maaliskuussa.

Vierailija
20/379 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paastoa, mutta olen väliin pari päivää syömättä, kun uppoudun johonkin. Ihan normaali ruokavalio mulla on, mutta en syö sokeria, viljoja, mitään eläinperäistä tai prosessoitua. En harrasta liikuntaa, mutta pyöräilen töihin 20km suuntaansa ja käyn koirien kanssa parin tunnin lenkillä joka päivä.

"En harrasta liikuntaa, mutta liikun kolme tuntia päivässä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi