Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaaminen pilaa ihmisen elämän ja terveyden

Vierailija
20.04.2026 |

Kiusaaminen pilaa ihmisen elämän ja terveyden

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kiusaajan.

Vierailija
2/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kiusaajan.

Kiusatun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on "naimisissa" uhriensa kanssa. Niin kovaa hänen kateutensa on uhreja kohtaan. Sillä aikaa uhri voi kuitenkin täyttää omat aivonsa rakkaudella.

Vierailija
4/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus osat voivat vaihtua ja oikeus toteutua. 

Vierailija
5/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan mene niin

Vierailija
6/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kiusaaminen on joskus ihan oikein ja sallittua. 

Vierailija
7/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pilaa. Makselen velkoja vieläkin, kun yläasteella kiusattiin. Välttelevä käyttäytyminen. 

Vierailija
8/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusataan raa'asti päivittäin, mutta kyllä siitä pääsee erkaantumaankin ja elämään omaa elämää. Kuitenkin. Ei lannistuta!

Vierailija
9/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kiusaaminen on joskus ihan oikein ja sallittua. 

Jos saa yleisön mukaan nauramaan kiusaajalle, niin kyllä. Tai jos kiusaaja saa tuomion rikoksistaan. Onhan se aika naurettavaa jäädä kiinni jonkun toisen elämän ja terveyden pilaamisesta ja tulee pilanneeksi siinä sivussa lähinnä omansa.

Vierailija
10/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.

Vierailija
11/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös miettiä, mitä kiusaaminen on. Kritiikki jostain ei-toivotusta asiasta ei ole kiusaamista, vaikka moni ns, kiusatuksi itseään väittävä suu vaahdossa huutaakin. Työelämässä olen törmännyt tuollaiseen asiaan useammassa eri työpaikassa, näiltä kiusatuilta ei olisi suurin piirtein saanut vaatia mitään, mikä menee sen vuosia aiemmin määritellyn työn vähimmäismäärän lisäksi.

Vierailija
12/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös miettiä, mitä kiusaaminen on. Kritiikki jostain ei-toivotusta asiasta ei ole kiusaamista, vaikka moni ns, kiusatuksi itseään väittävä suu vaahdossa huutaakin. Työelämässä olen törmännyt tuollaiseen asiaan useammassa eri työpaikassa, näiltä kiusatuilta ei olisi suurin piirtein saanut vaatia mitään, mikä menee sen vuosia aiemmin määritellyn työn vähimmäismäärän lisäksi.

Joskus asia voi noinkin olla. Kannattaisi esimiesasemassa miettiä, miten sitä palautetta antaa. Työntekijällä voi olla suoristuspaineita ja paineita onnistumisesta. Ihminen voi olla herkässä elämäntilanteessa stressin takia tms. asian takia. Vääränlainen palautteen antaminen voi viedä luottamuksen johdosta.

Työntekijältä voi vaatia, mutta palaute pitäisi olla oikein aseteltu.

Vierailija
13/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kiusaajan.

Kiusatun

Sinähän sait tuomion vainoamisesta ja nyt uikutat siitä että sinua kiusattiin.

Vierailija
14/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijällä pitää itse olla mahdollisuus ilmaista ja vaikutta, minkä kokee kiusaamisena ja häirintänä. Jokaisella on yksilöllinen rajansa.

Vierailija
15/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus asia voi noinkin olla. Kannattaisi esimiesasemassa miettiä, miten sitä palautetta antaa. Työntekijällä voi olla suoristuspaineita ja paineita onnistumisesta. Ihminen voi olla herkässä elämäntilanteessa stressin takia tms. asian takia. Vääränlainen palautteen antaminen voi viedä luottamuksen johdosta.

Työntekijältä voi vaatia, mutta palaute pitäisi olla oikein aseteltu.

Yhdessä tapauksessa oli aivan oikealla tavalla ja oikein asetetut kritiikit. Eikun helma hampaissa ts-valtuutetun luo. 

Vierailija
16/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja on "naimisissa" uhriensa kanssa. Niin kovaa hänen kateutensa on uhreja kohtaan. Sillä aikaa uhri voi kuitenkin täyttää omat aivonsa rakkaudella.

Böhöhö :D mistä me ysipuolen keskiarvon urheilulliset jannut oltaisiin oltu kateellisia hintelälle flippailevalle tyypille, joka ei pärjää koulussa?

Vierailija
17/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainotaan!T:a

Vierailija
18/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä voi aika pitkät jäljet olla. Itse vasta keski-iässä hakeuduin terapiaan, enkä edes ajatellut että vieläkin se kiusaaminen siellä piinasi. Mutta niin se oli, olin aika eristäytynyt ihmisistä siksi, kun kiusaamisen peruja oli vakaa uskomus, että kaikki ihmiset ennemmin tai myöhemmin satuttaa, eikä minusta pidetä, joten parempi välttää ihmisiä.

Vierailija
19/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä voi aika pitkät jäljet olla. Itse vasta keski-iässä hakeuduin terapiaan, enkä edes ajatellut että vieläkin se kiusaaminen siellä piinasi. Mutta niin se oli, olin aika eristäytynyt ihmisistä siksi, kun kiusaamisen peruja oli vakaa uskomus, että kaikki ihmiset ennemmin tai myöhemmin satuttaa, eikä minusta pidetä, joten parempi välttää ihmisiä.

Sama. Aikuiset kiusaajat järjestivät pahoinpitelyn ja masinoivat kymmeniä vuosia jatkuneen joukkokiusaamisen. Kateellinen ja mustasukkainen narsisti idean äitinä. Kovin helposti sitä ei ihmisiin enää luota. Onneksi sain myöhemmin korvaavia kokemuksia ja löysin myös hyviä ihmisiä elämääni. 

Vierailija
20/20 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiusaa ketään mutta mua vainotaan,a😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi