Te jotka ette pese alapäätänne ja vaihda alusvaatteitanne
joka päivä: tältäkin palstalta saa usein lukea joidenkin naisten mielipiteitä, joiden mukaan alusvaatteita ei tarvitse vaihtaa joka päivä, ja liika alapään ( ja liikaa on siis päivittäinen pesu) on vain pahaksi... Ette ilmeisesti itse tajua sitä löyhkää joka teistä lähtee! Minulla on opiskelukaveri, joka pitää samoja housuja ( siis farkkuja tms) aina viikon kerrallaan. Lisäksihän on tätä koulukuntaa jonka mielestä on ok pitää samoja alushousuja jopa kolme päivää. En enää halua istua hänen lähellään luentosalissa, koska aina kun hän vähääkään liikkuu, hänestä löyhähtää ällöttävä, sellainen makeahko pesemättömän perseen ja likaisen pillun haju. Hyi h* lvetti. Eikä tällaisesta voi oikein mennä sanomaan... Te jotka luulette ettei se pillunne haise, niin kyllä vaan haisee. Teillä on itsellänne hajuaistissa vikaa, mutta kaltaisillani jotka epäonnekseen omaavat erittäin tarkan hajuaistin, on tuskaa olla lähellänne. Peskää ne perseenne.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:36"]
joka päivä: tältäkin palstalta saa usein lukea joidenkin naisten mielipiteitä, joiden mukaan alusvaatteita ei tarvitse vaihtaa joka päivä, ja liika alapään ( ja liikaa on siis päivittäinen pesu) on vain pahaksi... Ette ilmeisesti itse tajua sitä löyhkää joka teistä lähtee! Minulla on opiskelukaveri, joka pitää samoja housuja ( siis farkkuja tms) aina viikon kerrallaan. Lisäksihän on tätä koulukuntaa jonka mielestä on ok pitää samoja alushousuja jopa kolme päivää. En enää halua istua hänen lähellään luentosalissa, koska aina kun hän vähääkään liikkuu, hänestä löyhähtää ällöttävä, sellainen makeahko pesemättömän perseen ja likaisen pillun haju. Hyi h* lvetti. Eikä tällaisesta voi oikein mennä sanomaan... Te jotka luulette ettei se pillunne haise, niin kyllä vaan haisee. Teillä on itsellänne hajuaistissa vikaa, mutta kaltaisillani jotka epäonnekseen omaavat erittäin tarkan hajuaistin, on tuskaa olla lähellänne. Peskää ne perseenne.
[/quote]
Kertoiko hän tosiaan sinulle miten usein vaihtaa housuja?
[/quote]
se haju tarttuu sitten siihen tuoliinkin SEKÄ tuohon hajufoobikkoon ikiajoiksi! SINÄ siis HAISET! haiset toisen naisen VÄRKILTÄ!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:15"]kuu kuppi ??!?! mikä se on...
[/quote] Pieni kuppi joka tungetaan sinne tiettyyn paikkaan menkkojen aikana (sen pohjassa on pieni antenni jonka avulla sen saa vedettyä pois). Pitää tyhjentää ja pestä muutaman tunnin välein.
No vaihdan kyllä alusvaatteet päivittäin. En pese alapäätä päivittäin enkä todellakaan vaihda housuja päivittäin. Enkä haise. On sellanen lähipiiri että varmasti tulisi palautetta jos alkaisin haista :)
En voi vaihtaa pikkuhousuja päivittäin, koska tienaan rahaa myymällä käytettyjä pikkareita ja asiakkaat toivovat mehevää pimpin hajua.
Mitå tarkoittaa että pesettänyt ulostamisen jälkeen? Käyttekö suihkussa siis? Entä jos ulostetta muualla kuin kotona?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:15"]kuu kuppi ??!?! mikä se on... [/quote] Pieni kuppi joka tungetaan sinne tiettyyn paikkaan menkkojen aikana (sen pohjassa on pieni antenni jonka avulla sen saa vedettyä pois). Pitää tyhjentää ja pestä muutaman tunnin välein.
[/quote]
jonkinlainen tulppa siis?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:36"]
[/quote]
Kertoiko hän tosiaan sinulle miten usein vaihtaa housuja?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:05"]
En voi vaihtaa pikkuhousuja päivittäin, koska tienaan rahaa myymällä käytettyjä pikkareita ja asiakkaat toivovat mehevää pimpin hajua.
[/quote]
respect!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 02:14"]
Minä vaihdan alushousut aamuin ja illoin. Samoten alapesut.
[/quote]
vaihdat alapesut aamun illoin?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 14:05"]
[/quote]
respect!
[/quote]
hyi vittu
Minulla ainakin semmoinen ongelma, että itse alapää ei haise pahalta, mutta haarat alkavat päivän mittaan löyhkätä, ja joudun päivän aikaan kosteuspyyhkeillä niitä puhdistamaan. Tämä haju tunkeutuu farkkujenkin läpi ja haistan sen itse, mutten voi aina heti käydä puhdistautumassa. Lääkärissä olen käynyt, ja suihkussa käyn kerran päivässä. Huomasin että sheivaaminen auttoi, ja kuorin kuorinta-aineella sitten haarat. Minulla on läskiä sillä alueella ja jos se hautuu niin sitten löyhkää. Nam nam..
mulla on menkat ja samat alkkarit ollut päällä keskiviikosta.
Minun alapää ei oikeestaan hikoile tai haise, mut sitten riipputissien aluset kylläkin. Kainalotkin yleensä dödöllä kurissa.
Mun miehen mielestä päivän vanha tussu haisee parhaimmalle.
Minä vaihdan alushousut aamuin ja illoin. Samoten alapesut.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta. [/quote] Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti. [/quote] Kulta pieni, ei se persereikä tai emätin ummessa ole kenelläkään. Valkovuotoa tulee kaikilta naisilta jonkin verran. Persevako hikoaa jokaisella, ja ihon pinnassa on peräsuolesta siirtynyttä bakteeristoa, joka hien kanssa aiheuttaa hajua jos ihminen ei peseydy tai vaihda alusvaatteita tarpeeksi usein. Minä en haise, mutta minä pesenkin alapääni aamuin illoin ja aina ulostamisen jälkeen. Alusvaatteet vaihdan päivittäin ja päällysvaatteetkin joka toinen päivä.
[/quote]
Siis yök. Päällysvaatteet vain joka toinen päivä? Hyi.
Haha, ilmeisesti täällä ei tiedetä että liika alapäähygienia aiheuttaa hiivaa, ja se vasta haiseekin :D
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta. [/quote] Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti. [/quote] Kulta pieni, ei se persereikä tai emätin ummessa ole kenelläkään. Valkovuotoa tulee kaikilta naisilta jonkin verran. Persevako hikoaa jokaisella, ja ihon pinnassa on peräsuolesta siirtynyttä bakteeristoa, joka hien kanssa aiheuttaa hajua jos ihminen ei peseydy tai vaihda alusvaatteita tarpeeksi usein. Minä en haise, mutta minä pesenkin alapääni aamuin illoin ja aina ulostamisen jälkeen. Alusvaatteet vaihdan päivittäin ja päällysvaatteetkin joka toinen päivä.
[/quote]
ulkovaatteet kuten takit ovat päällysvaatteita