Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette pese alapäätänne ja vaihda alusvaatteitanne

Vierailija
07.11.2014 |

joka päivä: tältäkin palstalta saa usein lukea joidenkin naisten mielipiteitä, joiden mukaan alusvaatteita ei tarvitse vaihtaa joka päivä, ja liika alapään ( ja liikaa on siis päivittäinen pesu) on vain pahaksi... Ette ilmeisesti itse tajua sitä löyhkää joka teistä lähtee! Minulla on opiskelukaveri, joka pitää samoja housuja ( siis farkkuja tms) aina viikon kerrallaan. Lisäksihän on tätä koulukuntaa jonka mielestä on ok pitää samoja alushousuja jopa kolme päivää. En enää halua istua hänen lähellään luentosalissa, koska aina kun hän vähääkään liikkuu, hänestä löyhähtää ällöttävä, sellainen makeahko pesemättömän perseen ja likaisen pillun haju. Hyi h* lvetti. Eikä tällaisesta voi oikein mennä sanomaan... Te jotka luulette ettei se pillunne haise, niin kyllä vaan haisee. Teillä on itsellänne hajuaistissa vikaa, mutta kaltaisillani jotka epäonnekseen omaavat erittäin tarkan hajuaistin, on tuskaa olla lähellänne. Peskää ne perseenne.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun nämä haisulit ei tietenkään yhtään sheivaa alapäätään, niin ihanasti ne kuset ja valkovuodot marinoituu siinä majavassa, nam!

Vierailija
22/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:09"]Haha, ilmeisesti täällä ei tiedetä että liika alapäähygienia aiheuttaa hiivaa, ja se vasta haiseekin :D
[/quote] No ei ole liikaa peseytyä kerran päivässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:02"]Voi jumalauta teidän ongelmia. Aluhousut vaihtoon joka päivä suihkussa tussu putsataan vedellä ja sitten menkkojen aikana aina kun tyhjentää kupin. On vaikeita ja sillee.
[/quote] Näköjään SUURIMMALLE OSALLE ylivoimaisen vaikeaa, alapeukuista päätellen...

Vierailija
24/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

Eipä tietenkään, kun sen ensisijainen tehtävä on marinoitua pissassa, valkovuodossa ja kolibakteereissa viikkotolkulla...

[/quote]

On sinulla murheet.

Vierailija
25/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:06"]turpakiinni antelias
[/quote] Lääkkeet edelleen ottamatta?

Vierailija
26/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:05"]

Eipä tietenkään, kun sen ensisijainen tehtävä on marinoitua pissassa, valkovuodossa ja kolibakteereissa viikkotolkulla...

[/quote]

On sinulla murheet.
[/quote] No ei tämä nyt varsinainen murhe ole, onpahan vain epämiellyttävää haistella muiden likasten alapäiden tuoksuja. Minä kun en asialle mitään voi ( en voi mitään tarkalle hajuaistilleni). Te muut voitte peseytyä.

Vierailija
27/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:02"]

Voi jumalauta teidän ongelmia. Aluhousut vaihtoon joka päivä suihkussa tussu putsataan vedellä ja sitten menkkojen aikana aina kun tyhjentää kupin. On vaikeita ja sillee.

[/quote]

Minkä kupin? Kahvikupin(ko)?

Vierailija
28/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kahvikuppiko??? Itekkää en tajunnu..

t 15v tyttö

Vierailija
29/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi t. setä

Vierailija
30/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs näitä pillunhajuisia neitokaisia voisi tavata? Itse en ainakaan koskaan ole kenelläkään vaatteet päällä haistanut näitä sulotuoksuja.

Vierailija
31/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuu kuppi ??!?! mikä se on...

Vierailija
32/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta. [/quote] Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti. [/quote] Kulta pieni, ei se persereikä tai emätin ummessa ole kenelläkään. Valkovuotoa tulee kaikilta naisilta jonkin verran. Persevako hikoaa jokaisella, ja ihon pinnassa on peräsuolesta siirtynyttä bakteeristoa, joka hien kanssa aiheuttaa hajua jos ihminen ei peseydy tai vaihda alusvaatteita tarpeeksi usein. Minä en haise, mutta minä pesenkin alapääni aamuin illoin ja aina ulostamisen jälkeen. Alusvaatteet vaihdan päivittäin ja päällysvaatteetkin joka toinen päivä.

[/quote]

Joo, mäkin vaihdan alusvaatteeni päivittäin, käyn suihkussa ja suihkuttelen paskantamisen jälkeen? Oliko tässä nyt mikä ongelma? Tervetuloa haistelemaan viikon käytössä olleita farkkujani, jos jotain niistä haistat, voin kirjoittaa sulle suosituksen huumekoiran hommiin tulliin.

Vierailija
33/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"]

Kuukuppi t. setä

[/quote]

Niitä käyttävät vain kuukuppimaanikot. Me muut osaamme käyttää omaa järkeämme ja käyttää niitä kuukautissuojia, jotka tuntuvat meistä hyviltä ja tarkoituksenmukaisilta ilman mitään manioita.

Vierailija
34/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jonkun mielestä ihmisten välisessä kanssakäymisessä on tärkeintä se, että tuoksuu saippualta 24/7, niin ok. Itse kyllä arvostan tunneälykkyyden saippuantuoksua korkeammalle.

Vierailija
35/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"]

Kuukuppi t. setä

[/quote]

Niitä käyttävät vain kuukuppimaanikot. Me muut osaamme käyttää omaa järkeämme ja käyttää niitä kuukautissuojia, jotka tuntuvat meistä hyviltä ja tarkoituksenmukaisilta ilman mitään manioita.

[/quote] Se on tärkeintä, että löytää itselleen sopivimman kuukautissuojan. t. setä :)

Vierailija
36/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"]

Kuukuppi t. setä

[/quote]

[/quote]

No itse kyllä olen valinnut kuukupin kyllä järkeä käyttäen, juuri siksi, että se tuntuu minusta hyvältä ja tarkoituksenmukaiselta. Omalla kohdallani ehdottomasti mukavampi kuin mikään muu vaihtoehto. Jos joku toinen tykkää jostain toisesta vaihtoehdosta enemmän, niin mikäs siinä, onneksi valinnanvaraa löytyy.

Ohis

Vierailija
37/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tietoinen siitä että valtaosa ihmisistä pitää aina samoja farkkuja? :D en kyllä tiedä mitä teet, jos saat farkkusi haisemaan viikossa. Minä ainakin käytän välissä alusvaatteita ja talvisin myös legginsejä, eivät farkut siitä likaannu. Urheilen urheiluvaatteissa, en hikoile koko ajan. Minulla on myös herkkä nenä (haistan esim jos jollain on kuukautiset) ja aika harvoin kenenkään vaatteet haisevat oikeasti likaiselle.

Vierailija
39/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi