DI-mieheni omakotitalossa on yli 200 neliötä
Kommentit (27)
Provosi on jäänyt johonkin 1950-luvulle. Sen jälkeen naiset ovat kehuneet mielummin omalla kuin miehensä koulutuksella ja omaisuudella.
Juuassa vai Helsingin kantakaupungissa?
Me ollaan molemmat filosofian maistereita ja meilläpä onkin melkein 300 neliötä.
Sellaista se elämä vaan on ihanan DI-miehen vaimona.
On se kuitenkin ehdottomasti sen arvoista.
Onnea vaan lämmitys / sähkölaskujen maksuun ja siivoukseen.
Kauhean hie-kka-pilluisia aloituksia. Anteeksi kielenkäyttö. Huomaa, että moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. Yleensä me kotiäidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenäisiltä ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltä. niitä ottaa päähän, kun joutuvat itse tekemään kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitä, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillä miehellä ei ole lupaa puuttua talon sisäisiin tehtäviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minä pidän siistinä.
Niin se äitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmäisen lapsen äidit ovat selvästi kauniimpia kuin mammalomalle mennessään. Iho ja kasvot näyttävät paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva käytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös.
Missä ihmeen koirankopissa asutte. Me olemme pariskunta ja molemmat vaatimattomasti vain pelkkiä insinöörejä. Asumme pk-seudulla 540 neliön uudehkossa omakotitalossa kahdestaan koiriamme kanssa. Jos olisi vielä lapsia (mainitsemasi 4), niin talo olisi vielä suurempi.
Aika pieni. Meillä ei edes kanoja tungeta noin pieneen koppiin.
Pasi, sulla ei ole omakotitaloa eikä naista. Ja vaikka olisi, se olisi yhtä lailla vaimosi omaisuutta. Avioliitossa kaikki on yhteistä, mitä ei ole erikseen avio-oikeuden ulkopuolelle suljettu avioehdolla tai saantokirjalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen koirankopissa asutte. Me olemme pariskunta ja molemmat vaatimattomasti vain pelkkiä insinöörejä. Asumme pk-seudulla 540 neliön uudehkossa omakotitalossa kahdestaan koiriamme kanssa. Jos olisi vielä lapsia (mainitsemasi 4), niin talo olisi vielä suurempi.
Muistatko harjoittaa lantionpohja lihaksia kokkaillessa että miehesi saa kunnon nautinnon
Eikö osaa vielä ympyrää, kolmiota tai tähteä laittaa samanmuotoiseen reikään? Pelkkiä neliöitä vain? Mitenkäs leikkeleen saa suuhun, jos on pyöreäksi leikattu, vai laittaako neliskanttisen leikkeleen pyöreään suuhunsa?
1/5
Viihdearvo liittyy siihen, että mies kertoilee melko alkeellisista valta- ja seksuaalifantasioistaan, esim. kireistä sukkanauhoista ja omasta olemattomasta tutkinnostaan ja varallisuudestaan. Oikeasti kuolee yksiössään omaan paskaansa.
Vierailija kirjoitti:
1/5
Viihdearvo liittyy siihen, että mies kertoilee melko alkeellisista valta- ja seksuaalifantasioistaan, esim. kireistä sukkanauhoista ja omasta olemattomasta tutkinnostaan ja varallisuudestaan. Oikeasti kuolee yksiössään omaan paskaansa.
Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa.
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Kai se tekee remonttia? Sinä hyyryläisenä, hanki oma asunto, kun mies vaihtaa sinut nuorempaan olet puolla paljailla. Vielä kehumaan, meillä on varasto, missä on 600 neliötä tilaa - harrastuksille.
Täällä moni ajattelee usein, että kotirouva on nöyrä, huomaamaton ja itsestään uhrautuva. Mutta minä olen kaikkea muuta. Olen nainen, joka ottaa omistajuuden kodista, kehosta ja energiasta, joka täyttää huoneet. Ei ole mitään hävettävää siinä, että tiedän voimani ja käytän sitä. Ei ole mitään väärää siinä, että nautin, kun minua katsotaan, arvostetaan ja halutaan - sillä minäkin haluan. Kotirouvat ovat monelle salaperäisiä juuri siksi, että siihen liittyy jotain alkukantaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Moni sekoaa kyllä omaan katkeruuteensa ja kateuteensa.
Ap on jo kaiken avun ulottumattomissa. Eilenhän se tippui roolistaan siinä "vain pitkät ja komeat miehet saavat naisia" ja valitti, että ei saa naista. Ei on lyhyt ja ruma ja tuskin edes DI.
Hankitaan 4 lasta
Ap