Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette pese alapäätänne ja vaihda alusvaatteitanne

Vierailija
07.11.2014 |

joka päivä: tältäkin palstalta saa usein lukea joidenkin naisten mielipiteitä, joiden mukaan alusvaatteita ei tarvitse vaihtaa joka päivä, ja liika alapään ( ja liikaa on siis päivittäinen pesu) on vain pahaksi... Ette ilmeisesti itse tajua sitä löyhkää joka teistä lähtee! Minulla on opiskelukaveri, joka pitää samoja housuja ( siis farkkuja tms) aina viikon kerrallaan. Lisäksihän on tätä koulukuntaa jonka mielestä on ok pitää samoja alushousuja jopa kolme päivää. En enää halua istua hänen lähellään luentosalissa, koska aina kun hän vähääkään liikkuu, hänestä löyhähtää ällöttävä, sellainen makeahko pesemättömän perseen ja likaisen pillun haju. Hyi h* lvetti. Eikä tällaisesta voi oikein mennä sanomaan... Te jotka luulette ettei se pillunne haise, niin kyllä vaan haisee. Teillä on itsellänne hajuaistissa vikaa, mutta kaltaisillani jotka epäonnekseen omaavat erittäin tarkan hajuaistin, on tuskaa olla lähellänne. Peskää ne perseenne.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap miksi pakotat paskaasi ylilaudalla?_? http://ylilauta.org/satunnainen/31792438

Vierailija
62/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"]

>alushousuja jopa kolme päivää

Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon

[/quote]

Seuraava viikko käännettynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi taas lääkkeet ottamatta...

Vierailija
64/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssmaa mieltä apn kans, hyi vittu. En tosin onneksi haista mitään koskaan

Vierailija
65/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop.
[/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta.

Vierailija
66/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"]
>alushousuja jopa kolme päivää

Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon

[/quote] Voi sitä miesparkaa jonka pitää marinoituun pimperoosi päänsä upottaa...

Vierailija
67/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään vikaa samojen farkkujen pitämisessä viikon putkeen. Eihän farkkuja saisi edes pestä kovin usein, tuuletus (/pakastus) ja tahranpoisto riittää pitkälle. 

Alushousut pitäisi kyllä vaihtaa päivittäin, itse vaihdan 1-2 kertaa päivässä (2 kertaa mahdollisesti silloin, jos on seksiä). Alapään pesen vähintään kerran päivässä, lisäksi menkkojen, seksin ja ulostamisen yhteydessä aina tarvittaessa. 

Vierailija
68/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pitänyt näitä alushousuja nyt 2 viikkoa ja haju on mitä mainioin

Vierailija
69/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:50"]Nyt jäi taas lääkkeet ottamatta...
[/quote] No ymmärrän että mielenterveysongelmaisille peseytyminenkin on joskus ylivoimaisen vaikeaa, mutta aloita siitä että otat ne lääkkeet ja peset pyllyn sen jälkeen, sopiiko?

Vierailija
70/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:50"]ap miksi pakotat paskaasi ylilaudalla?_? http://ylilauta.org/satunnainen/31792438
[/quote] En ole koskaan käynyt ylilaudalla, sorry.

Vierailija
71/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta.

[/quote]

Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti.

Vierailija
72/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"] >alushousuja jopa kolme päivää
Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon   [/quote] Voi sitä miesparkaa jonka pitää marinoituun pimperoosi päänsä upottaa...

[/quote]

Naisen alapään ensisijainen tarkoitus ei ole olla miehen pään teline. Ilmeisesti sinulla koulunkäynti on jäänyt vähemmälle, kun et tuotakaan tiedä. Raukkaparka.

Vierailija
73/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta teidän ongelmia. Aluhousut vaihtoon joka päivä suihkussa tussu putsataan vedellä ja sitten menkkojen aikana aina kun tyhjentää kupin. On vaikeita ja sillee.

Vierailija
74/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta.

[/quote]

Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti.
[/quote] Kulta pieni, ei se persereikä tai emätin ummessa ole kenelläkään. Valkovuotoa tulee kaikilta naisilta jonkin verran. Persevako hikoaa jokaisella, ja ihon pinnassa on peräsuolesta siirtynyttä bakteeristoa, joka hien kanssa aiheuttaa hajua jos ihminen ei peseydy tai vaihda alusvaatteita tarpeeksi usein. Minä en haise, mutta minä pesenkin alapääni aamuin illoin ja aina ulostamisen jälkeen. Alusvaatteet vaihdan päivittäin ja päällysvaatteetkin joka toinen päivä.

Vierailija
75/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"] >alushousuja jopa kolme päivää
Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon   [/quote] Voi sitä miesparkaa jonka pitää marinoituun pimperoosi päänsä upottaa...

[/quote]

Naisen alapään ensisijainen tarkoitus ei ole olla miehen pään teline. Ilmeisesti sinulla koulunkäynti on jäänyt vähemmälle, kun et tuotakaan tiedä. Raukkaparka.
[/quote] Eipä tietenkään, kun sen ensisijainen tehtävä on marinoitua pissassa, valkovuodossa ja kolibakteereissa viikkotolkulla...

Vierailija
76/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpakiinni antelias

Vierailija
77/78 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
78/78 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä alushousuja kotona koskaan niin ole vaihdettavaakaan. Alapääni pesen suihkussa käydessä vedellä ja joskus bidee suihkulla kakka tuotoksen jälkeen. En koskaan käytä nestesaippuaa paitsi taipeisiin.

Alapäässähän on tällainen itseään puhdistava ominaisuus, ei tee hyvää sen ph:lle olla sitä pesemässä. Se putsaa itseitseään. Toki eri asia on kun on vuotoja. Itselläni ei niitä ole ollenkaan. Nuorempana oli varmaan erimpi juttu kun oli valkovuotoa yms. Nykyään on niin kuivaa minipillereiden kanssa.

Suihkussa käyn kerran päivässä, joskus jää välistä, mutta vähintään joka toinen päivä. Minulla haisevimmat paikat ovat kainalot ja rinnan aluset jos pääsevät hautumaan. Ne ovat ainoat paikat jotka pesen nestesaippualla päivittäin ja kuivaan hyvin, kesäaikaan myös haarojen/jalkojen taipeet.

Kotikäytössä en nää syytä vaihtaa alusvaatteita päivittäin ellei siihen ole joku syy että on hikoillut kovasti. Ja kuten edellä kerroinkin, viihdyn ilman alkkareita. Saa alapää olla hengittävämmin ja samat pikkarit toimii useampana päivänä jos tarvitsee pukea.

Jos lähden erityisesti johonkin tapaamiseen niin pyrin pukemaan lähtökohtaisesti aina puhtaat vaatteet päälle. Lenkille, kauppa/apteekki tms reissulle ei niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän