Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette pese alapäätänne ja vaihda alusvaatteitanne

Vierailija
07.11.2014 |

joka päivä: tältäkin palstalta saa usein lukea joidenkin naisten mielipiteitä, joiden mukaan alusvaatteita ei tarvitse vaihtaa joka päivä, ja liika alapään ( ja liikaa on siis päivittäinen pesu) on vain pahaksi... Ette ilmeisesti itse tajua sitä löyhkää joka teistä lähtee! Minulla on opiskelukaveri, joka pitää samoja housuja ( siis farkkuja tms) aina viikon kerrallaan. Lisäksihän on tätä koulukuntaa jonka mielestä on ok pitää samoja alushousuja jopa kolme päivää. En enää halua istua hänen lähellään luentosalissa, koska aina kun hän vähääkään liikkuu, hänestä löyhähtää ällöttävä, sellainen makeahko pesemättömän perseen ja likaisen pillun haju. Hyi h* lvetti. Eikä tällaisesta voi oikein mennä sanomaan... Te jotka luulette ettei se pillunne haise, niin kyllä vaan haisee. Teillä on itsellänne hajuaistissa vikaa, mutta kaltaisillani jotka epäonnekseen omaavat erittäin tarkan hajuaistin, on tuskaa olla lähellänne. Peskää ne perseenne.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:15"]kuu kuppi ??!?! mikä se on...
[/quote]

Ääliö :D googlaa vaikka

Vierailija
42/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"]

Kuukuppi t. setä

[/quote]

Niitä käyttävät vain kuukuppimaanikot. Me muut osaamme käyttää omaa järkeämme ja käyttää niitä kuukautissuojia, jotka tuntuvat meistä hyviltä ja tarkoituksenmukaisilta ilman mitään manioita.
[/quote]

What? Et ilmeisesti ole kokeillut kuukuppia, siteitä käyttävät enää mummelit jotka eivät välitä mukavuudesta vaan tekevät kaiken "kuten äiti neuvoi". Kuupin jälkeen siteet tuntuvat todella epämiellyttäviltä ja epähygieenisiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"]No, jos jonkun mielestä ihmisten välisessä kanssakäymisessä on tärkeintä se, että tuoksuu saippualta 24/7, niin ok. Itse kyllä arvostan tunneälykkyyden saippuantuoksua korkeammalle.
[/quote]

Tämä. En voi sietää ihmisiä jotka peseytyvät maanisesti koko ajan ja haisevat pesuaineelle. Ihmisen ominaistuoksu on paras, mieto ja pehmeä (huom hullut haistelijat, ominaistuoksu ei ole sama asia kuin hiki ja eritteet)

Vierailija
44/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:53"] [quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:49"]Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop. [/quote] No hyi helvetti, ei voi. Alapää ei ole suljettu tila, vaan naisilla on siellä kolme reikää. Myöskään ne alushousut eivät ole tiiviit. Niiden läpi tarttuu kyllä se persevaon löyhkä niihin farkkuihin. Haistapa niitä viikon käyttämiäsi farkkuja haaroista. Niin. Enpä ihmettele enää miksi jotkut naiset haisevat kuolemalta. [/quote] Mulla ei ole tulehduksia, käyn myös suihkussa sekä pesen paikkani paskantamisen jälkeen. Olen pahoillani jos sulla valuu jotain visvaa ja persehikeä joka reiästä. Suosittelen kääntymään gynekologin puoleen ja putsaamaan hanurin huolellisesti. [/quote] Kulta pieni, ei se persereikä tai emätin ummessa ole kenelläkään. Valkovuotoa tulee kaikilta naisilta jonkin verran. Persevako hikoaa jokaisella, ja ihon pinnassa on peräsuolesta siirtynyttä bakteeristoa, joka hien kanssa aiheuttaa hajua jos ihminen ei peseydy tai vaihda alusvaatteita tarpeeksi usein. Minä en haise, mutta minä pesenkin alapääni aamuin illoin ja aina ulostamisen jälkeen. Alusvaatteet vaihdan päivittäin ja päällysvaatteetkin joka toinen päivä.

[/quote]

Joo, mäkin vaihdan alusvaatteeni päivittäin, käyn suihkussa ja suihkuttelen paskantamisen jälkeen? Oliko tässä nyt mikä ongelma? Tervetuloa haistelemaan viikon käytössä olleita farkkujani, jos jotain niistä haistat, voin kirjoittaa sulle suosituksen huumekoiran hommiin tulliin.

[/quote] Niinpä, mistä näitä huumekoiran hajuaistilla siunattuja ihmisiä oikein sikiää..??

Vierailija
45/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:35"]

What? Et ilmeisesti ole kokeillut kuukuppia, siteitä käyttävät enää mummelit jotka eivät välitä mukavuudesta vaan tekevät kaiken "kuten äiti neuvoi". Kuupin jälkeen siteet tuntuvat todella epämiellyttäviltä ja epähygieenisiltä

[/quote]

Tsekkaapa siitä vaihdevuosiketjusta valitusvirteni kuukautisistani. Näillä lorotuksilla tulisi kuppi täyteen viidessä minuutissa.

Vierailija
46/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"]

Kuukuppi t. setä

[/quote] Miten setä voi tietää..

Vierailija
47/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"]

Kuukuppi t. setä

[/quote] Miten setä voi tietää..

[/quote]

Jos setä on joskus ollut täti? :D

Vierailija
48/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen farkut ehkä kerran vuodessa. Ei farkkuja kannata pestä liikaa.

Ja takaan, etteivät farkut haise, kun pitää huolta hygieniasta ja vaihtaa alusvaatteet päivittäin.

T: Setämies

Vierailija
49/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että!!!! siis näin makeita nauruja en oo taas hetkeen saanut. ihan vedet tuli silmiin!!!!

Vierailija
50/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo Löyhkä-Leena, tai epäilen vahvasti, että se on Löyhkä-Leevi, jaksaa tehtailla näitä perseenpesualoituksia? Aina nuuskimassa kanssaihmisten haarustoja. Mun koira tekee sitä samaa, mutta HALOO, se on koira.

Vierailija
51/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"] Kuukuppi t. setä [/quote] Niitä käyttävät vain kuukuppimaanikot. Me muut osaamme käyttää omaa järkeämme ja käyttää niitä kuukautissuojia, jotka tuntuvat meistä hyviltä ja tarkoituksenmukaisilta ilman mitään manioita. [/quote] What? Et ilmeisesti ole kokeillut kuukuppia, siteitä käyttävät enää mummelit jotka eivät välitä mukavuudesta vaan tekevät kaiken "kuten äiti neuvoi". Kuupin jälkeen siteet tuntuvat todella epämiellyttäviltä ja epähygieenisiltä

[/quote]

Kaikki eivät halua tunkea sisäänsä mitään pestäviä Tupperware-kippoja. En kyllä siteistäkään perusta. Tamponit hyviä ja helppoa ja puhdasta vaihtaessakin.

Vierailija
52/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis peseekö joku oikeasti farkut viikottain? Nehän menevät semmoisesta parissa kuukaudessa pilalle. Vinkki: urheillessa voit käyttää eri housuja kuin niitä joita pidät koulussa ja töissä. Jos normaali työskentely hikoiluttaa niin paljon että farkut alkaa haista niin kannattaa varmaan puhua lääkärille. Sama persevisvojen kanssa.

Vierailija
53/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:48"]
>alushousuja jopa kolme päivää

Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon

[/quote] Voi sitä miesparkaa jonka pitää marinoituun pimperoosi päänsä upottaa...
[/quote]
Kyllä sinne joku muu elin on tarkoitus laittaa.

Vierailija
54/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"] Kuukuppi t. setä [/quote] Niitä käyttävät vain kuukuppimaanikot. Me muut osaamme käyttää omaa järkeämme ja käyttää niitä kuukautissuojia, jotka tuntuvat meistä hyviltä ja tarkoituksenmukaisilta ilman mitään manioita. [/quote] What? Et ilmeisesti ole kokeillut kuukuppia, siteitä käyttävät enää mummelit jotka eivät välitä mukavuudesta vaan tekevät kaiken "kuten äiti neuvoi". Kuupin jälkeen siteet tuntuvat todella epämiellyttäviltä ja epähygieenisiltä

[/quote]

Kaikki eivät halua tunkea sisäänsä mitään pestäviä Tupperware-kippoja. En kyllä siteistäkään perusta. Tamponit hyviä ja helppoa ja puhdasta vaihtaessakin.

[/quote]

Olen miettinyt, miksi yleisissä vessoissa on ollut joskus niitä järkkyjä veriroiskeita ja verisiä ovenkahvoja (hyi), Tupperware-kipon käyttäjät ilmeisesti asialla.

Vierailija
55/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyin aina aamuin illoin ja sain siitäkin pyyhkeitä, kun se otettiin vihjauksena ovatko muut sitten likaisia.

Ei mitään kyllä ap puhuu asiaa.

Joka loukkaantuu on tyhmä.

Vierailija
56/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit keskittyä opiskeluaikoina farkkujen tuoksuun? Kirjoitusvirheistä päätellen..

Vierailija
57/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:42"]Taisit keskittyä opiskeluaikoina farkkujen tuoksuun? Kirjoitusvirheistä päätellen..
[/quote] Missä näit kirjoitusvirheitä?

Vierailija
58/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:42"]Taisit keskittyä opiskeluaikoina farkkujen tuoksuun? Kirjoitusvirheistä päätellen..
[/quote] Ja ymmärrän että se on vaikeaa teille haisuleille, mutta toisten kirjoitus ( oikeammin näppäily) virheisiin takertumisen sijaan menkää pesulle.

Vierailija
59/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>alushousuja jopa kolme päivää

Itse olen nyt pitäny samoja päälle viikon

Vierailija
60/78 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä farkkuja voi hyvin pitää viikon, alushousut suosittelen vaihtamaan päivittäin. Suihkussa on myös hyvä käydä, ja hanuri pestä suuremman hädän jälkeen. Jos silti löyhkää, niin kyseessä lienee jokin emätintulehdus, eli lääkärille hop-hop.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi