Mistä löysit rakkautesi? : )
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:02"]Kuhmosta
[/quote]
Miten? :)
Eräänä sateisena ja kylmänä juhannuksena kaverin illanistujaisista. Olin suunnitellut jotain ihan muuta, mutta siinä kävikin sitten näin :)
Töissä tavattiin. Aluksi oltiin kavereita. Oltiin kumpikin sinkkuja.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:07"]Töissä tavattiin. Aluksi oltiin kavereita. Oltiin kumpikin sinkkuja.
[/quote]
Onko kaverisuhteesta helppoa edetä seurusteluun? Itse en ikinä näin ole tehnyt joten haluisin tiwtää :D
Mä bongasin mieheni irc- galleriasta 7vuotta sitten :)
Korkeakoulusta. Olimme ekaksi kavereita, mutta sitten minä ihastuin. Kun tunnustin tunteeni, mieheni totesi ettei näe meillä mitään yhteistä tulevaisuutta. Annoin asian olla ja menihän sitä pari viikkoa, kun mies totesi tenttiin opiskellessamme, että olet sinä vain sittenkin tosi ihana. Siitä se sitten lähti.
Vuosia sitten exäni parvekkeella. Eli menin exän kaverin kanssa lopulta yhteen.
Seinänaapurista,vein hänelle palan voileipäkakkua.Siitä se sitten lähti..Nyt 5 vuotta oltu yhdessä.
Oppitunnilta. Opettaja rakastui oppilaaseen. Olemme saman ikäisiä ja aikuisia, kun tämä tapahtui, joten kovin suurta virhettä ei tapahtunut. Nyt onnellisesti yhdessä 14 vuotta.
Työpaikalta. Hän oli silloin vielä esimieheni ja se oli kyllä heti rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Mies oli korviaan myöten ihastunut, muttei uskaltanut tehdä aloitetta asemansa takia. Alussa oltiin ihan vaan kavereita, mutta sitten tunnustettiin vihdoin tunteemme toisillemme kun oltiin yhteisten kavereiden kanssa viettämässä iltaa. Muutama kuukausi tästä muutettiin jo yhteen ja yhdessä ollaan edelleen ihan älyttömän rakastuneina ja onnellisina :) Löytyi se todellinen sielunkumppani! Samassa työpaikassa ollaan molemmat edelleen, tosin eri tehtävissä enkä ole enää mieheni alainen.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:45"]Rakastajan löysin netistä ;)
[/quote]
Onko rakastajasi varattu?
[/quote]
Ikävä kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:56"]Kaverin luota, osuttiin samaan aikaan kahville
[/quote]
Miten etenitte?