Rakki naisella on ehdoton turn off
Kommentit (108)
Myös tupakointi, tatskat, lÀvistykset (yök), huomiovÀrit
Rin-tin-tin laulu kertoo totuuden
KyllÀ, on silloin selvÀsti alistajatyyppiÀ, koiraa on helppo alistaa.
No ne naiset, jotka tykkÀÀvÀt koirista todennÀköisesti etsivÀt tÀysin erilaista miestÀ kuin sinÀ kumppaniksi, joten win-win.
Saako mieskaverilla olla hauveli?
Koira on itse asiassa erittÀin hyvÀ mittari sille onko mies tutustumisen arvoinen vai ei. YksikÀÀn tutustumisen arvoinen tyyppi ei vihaa koiria.
PitÀÀkin muistaa alkaa toistaa tÀtÀ tyttÀrelleni.
Totta, koiranainen on este suhteelle. Varsinkin jos on iso koira. Tai useita koiria, silloin juostava karkuun - ja kauas.
Sanoisin ettÀ jos on useampi koira niin kyllÀ se on ehdottomasti turn off. YleensÀ ne koirat vielÀ nukkuvatkin samassa sÀngyssÀ jne.
Kissanaiset on seksympiÀ, jotenki vapaampia, kauniimpia, rennompia. Koiranalistajat oma rotunsa, haluavat kontrollin kaikkeen. Ratsastajanaiset kans nÀitÀ kontrollifriikkejÀ. Kissanaiset on kivoja, ja kissat. TykkÀÀn ja riehun mun tyttöystÀvÀni kissan kanssa aina
Pahin on pieni kokoinen nainen ja kaksi isoa suojelukoiraa.
Havainto asiasta, ettÀ koira ja kissaharrastajat ovat epÀsosiaalisia, jopa ihmisvihaajia. Voivat korkeintaan tulla juttuun toisen koiraharrastajan kanssa, ellei se ole asu ihan samalla reviirillÀ tai vastassa koirakilpailuissa.
Joo, ei viitsisi kyllÀ suudella naista jota on koira nuollut huulista nuoltuaan ensin omaa persettÀÀn, HYI!
SehÀn on hyvÀ puolin ja toisin, ettÀ vÀÀrÀt ihmiset karsiutuvat helposti ulos ehdokkaista. Ei joudu kukaan tuhlaamaan aikaansa.
-Koira
-Tatuointi
-ikÀÀ yli 25
-lapsi
-ylipaino
Tuossahan noi on. Kuulema liikaa kriteereitÀ.
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikÀÀ yli 25
-lapsi-ylipaino
no koira ja tatuointi karsii 90% naisista heti.
Vierailija kirjoitti:
-Koira
-Tatuointi
-ikÀÀ yli 25
-lapsi-ylipaino
Voihan se olla haastavaa löytÀÀ nuo kaikki samassa naisessa. EntÀ jos etsit alle 25-vuotiasta, auttaisiko?
Muista kertoa tuo heti. Itse en luota ihmiseen joka vihaa elÀimiÀ. Jotain vikaa siinÀ on.
Olen huomannut ettÀ koiranomistajilla on tÀydellinen osaamattomuus ja kyvyttömyys ottaa muita huomioon. Huomaa lenkki polulla ettÀ ovat joka kerta yllÀttyneitÀ ettÀ on muitakin ihmisiÀ olemassa.
Mies, joka kutsuu koiria rakeiksi on ehdoton turn off.