Mistä löysit rakkautesi? : )
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:07"]Töissä tavattiin. Aluksi oltiin kavereita. Oltiin kumpikin sinkkuja. [/quote] Onko kaverisuhteesta helppoa edetä seurusteluun? Itse en ikinä näin ole tehnyt joten haluisin tiwtää :D
[/quote]
No ei se musta sinällään ole sen kummempaa, sanana kaveri on minulle vain käsite, paljon tärkeämpää on se mitä on tuon käsitteen takana. Helpompaa ehkä muuten jutustelu kaverin kaa kimppailun suuntaan, mutta moodin vaihto on sit kummastakin itsestä kiinni, you see;)
Entisen tapasin kaverin synttärijuhlissa ja nykyiseen tutustuin n.13 vuotiaana kun seurusteli tuolloin silloisen parhaan kaverini kanssa hetken.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 11:15"]Entisen tapasin kaverin synttärijuhlissa ja nykyiseen tutustuin n.13 vuotiaana kun seurusteli tuolloin silloisen parhaan kaverini kanssa hetken.
[/quote]
ja nyt täytän pian 20 ja olemme seurustelleet vasta puoli vuotta.
Baarista. Olin 18 ja mies 32. Kaikki epäili suhdettamme ikäeromme takia. Nyt vuosia myöhemmin onnellisesti naimisissa ja kaksi ihanaa lasta.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:49"]Omg!!
[/quote]
Käveli kadulla vastaan. Mellunmäen metriksellä siinä mäessä joka menee ylämetrikseltä sinne, josta lähtee bussit jne.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:12"]Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)
JH
[/quote]
Ihana tarina teillä ♡ Onnea :-)
[/quote]
Omg söpöä
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 09:51"]
Homojen ulkoseksialueelta / iskupaikalta. Harrastettiin seksiä paikanpäällä ja sitten hän tarjoutui heittämään minut kotiin...19 vuotta sitten ja edelleen ollaan yhdessä.
M42
[/quote]
Kuvottavaa, vaikka homoille tietty normaalia.
Nakkikioskijonosta baarin jälkeen.
Chatroulette ja muut internet sivut :^)
Töissä. Kun aloitin firmassa, hän perehdytti minut työhöni. Pari vuotta työskenneltiin satunnaisesti yhdessä välillämme vain työkaveruutta, kunnes kerran hän pyysi minua ulos. Yhteiseloa ollaan vietetty nyt kolme vuotta :)