Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan vatsa pysyy vauvamahana synnytyksen jälkeen?

Vierailija
02.11.2014 |

Mietin tätä juuri eikä minulla ole hajuakaan. Viikon? Viikkoja? Päiviä? Kaunko se pysyy "pallona"? Vetäytyykö se nopeasti takaisin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palautui kahdessa viikossa, siskolla meni n.8kk. Yksilöllistä hommaa..

Vierailija
2/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin se pallo on jäänyt kummallakin kerralla synnytyssaliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni 2pv.

Vierailija
4/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvamaha se on tasan niin kauan kuin siellä on vauva sisällä. Sen jälkeen se on läskimaha.

Vierailija
5/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 60 vuotta

Vierailija
6/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No virallinen pallo jäi tosiaan synnäriin, mutta se röllykkä pysyi noin 2kk, eli sitten mahtui ne tiukimmatkin omat farkut jalkaan.

Vierailija
7/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta 2 viikkoa, tokasta 2kk.

Vierailija
8/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti synnytyksen jälkeen näytät homer simpsonilta, mutta jälkisupparit vetää kohdun aika nopsaa kasaan. Muutamassa päivässä huomaa ison muutoksen. Mulla päärynävartalo ja luonnostaan littee vatsa, sanotaan että ilman liikakiloja Se olis ollut entisensä varmaan kahessa kolmessa viikossa.

Vierailija
9/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen kohalla jäi maha synnärille ja oli kotona jo melkein samanlainen kun ennen synnytystä. Littana kun mikä! Ja sama oletus oli kun synnytin toisen kuusi vuotta myöhemmin. Mutta eipä mennykkään niin, nyt synnytyksestä 3kk ja maha on vieläki löllyvä möykky joka ei ala sitte millään kiinteytymään. Menee jo hermot.

Vierailija
10/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta heti vauvan synnyttyä.

Vierailija
11/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nämä alapeukut taas.

Vierailija
12/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pysynyt jo 15 vuotta. Painan jopa enemmän kuin synnärille mennessäni ja vatsa näyttää about samalta kuin silloin, kun olin viimeisilläni raskaana.

Vierailija
13/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisten mahaan jää kun vauva on jo syntynyt mut maha edelleen pallomainen? Menisikö se kasasn jos painaisi :O

Vierailija
14/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi, että synnytyksen jälkeen vatsa roikkui tyhjänä pussina polvissa asti. Meneekö se alkuun noin?

Vierailija
15/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mitään jää, mutta iho voi olla venynyt ja turvoksissakin ja ei se kohtukaan kaikilla palaudu heti synnytyssalissa, vaikka pienenemään toki alkaakin.

Vierailija
16/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti jotain 3 kuukautta. Hieman otti päähän, kun häät oli 2 kk päästä synnytyksestä ja näytin edelleen, kun olisin ollut raskaana.

Vierailija
17/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa meni ja sitten sain omat housut jalkaan ilman röllykkää.

Vierailija
18/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:21"]

Heti synnytyksen jälkeen näytät homer simpsonilta, mutta jälkisupparit vetää kohdun aika nopsaa kasaan. Muutamassa päivässä huomaa ison muutoksen. Mulla päärynävartalo ja luonnostaan littee vatsa, sanotaan että ilman liikakiloja Se olis ollut entisensä varmaan kahessa kolmessa viikossa.

[/quote]

Mullakin meni kohtu jonkin verran kasaan jälkisuppareilla, mutta se ei ollut jälkitarkastuksessakaan vielä palautunut normaaliksi. Ja niin kauan kuin kohtu on normaalia suurempi, mahassa näkyy ylimääräistä pömppää.

Vierailija
19/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan jälkeen heti synnärillä jo poissa, oli ihan outoa katsoa itseään peilistä kun oli maito noussut tisseihin ja maha poissa. Täytyy sanoa että hyvältä näytti vaikka olinkin just synnyttänyt :) Mieheni otti kuvankin musta pelkissä pikkareissa silloin mutta poistin sen myöhemmin kun pelkäsin että joku näkee, kamerassa oli ensikuvia lapsestakin. Nykyään kaduttaa että poistin, olis kiva välillä palata niihin tunnelmiin ja muistella kun varmaan ainoa kerta kun olin tyytyväinen alastomaan kroppaani, jopa ylpeä :D Toisella kertaa oli tuota ylimääräistä hiukan edessä ja raskauskilot lähti hiukan hitaammin vaikka jälkitarkastukseen mennessä olivatkin poissa.
--
Mulla ei raskausvatsa ole koskaan kasvanut isoksi kun kohtu on taaksepäin, ei näkynyt edes hoikkana juuri ollenkaan masua. Venymistä on tapahtunut vain lihomisesta (sekään ei raskaudessa, raskauskiloja on ollut 6-10kg) ja laihtumisesta jäänyt "reppu".

Vierailija
20/21 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia synnytyksestä maha oli poissa, ehkä vähän turvonneen näköinen. Mitään venynyttä nahkaa tai läskiä ei jäänyt. Täysin ennallaan se oli noin viikon kuluttua, mitä nyt linea negra on edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan