Mistä löysit rakkautesi? : )
Kommentit (153)
Ihan tylsästi tuolta yöelämästä alkoi meidän yhteiselo:D Ei mitään romanttista ensikohtaamista kerrottavana mahdollisille tuleville lastenlapsille.
En ole vieläkään löytänyt... Kertokaa te mistä voisi löytää!
Itsestäni. Learning to love yourself - it is the greatest love of all.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:50"]
Ihan tylsästi tuolta yöelämästä alkoi meidän yhteiselo:D Ei mitään romanttista ensikohtaamista kerrottavana mahdollisille tuleville lastenlapsille.
[/quote]
Miten se sieltä alkoi?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:46"]Kaveri toi serkkunsa kotiini ja ilmoitti, että tässä on sinulle poikaystävä. Nykyisin jo aviomies :)
[/quote]
Voi huoh, aina sanotaan että miehiä ei kanneta kotiin, mutta näköjään se ei ole totta. Missä minun kaverit viipyy serkkujensa kanssa? >:/
Kaverin luota, osuttiin samaan aikaan kahville
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:50"]
[/quote]
Miten se sieltä alkoi?
[/quote] Ihan perinteisesti tapaamalla yöaikaan baarissa. Ja nyt kun luki, niin kylläpä tuo "tylsästi" oli kamalan rumasti sanottu, ihanaahan se oli <3
Vantaalaiselta huoltoasemalta. Harmi, ettei sitä enää ole, emmekä voi enää käydä syömässä siellä hodareita ja muistelemassa menneitä.
Baarissa törmättiin. Mies lähti luokseni nukkumaan ja sen jälkeen aloimme käydä treffeillä.
Opintojen parista. Tutustuttiin ensin kavereina.
netissä, eka live tapaaminen yhdessä Euroopan suurimmista metropoleista
Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)
JH
Kahdeksas luokka oli juuri alkanut ja näin hänet ekaa kertaa kun hän käveli vastaan.Siitä alkoi rakkaus eikä ole vieläkään loppunut vuosia 10 takana.
Nuorimies25
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:12"]Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)
JH
[/quote]
Ihana tarina teillä ♡ Onnea :-)
Ammattiin liittyvän yhdistyksen kautta.
Helsingin yöelämässä kauan sitten. Nykyään olemme eronneet.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:51"]En ole vieläkään löytänyt... Kertokaa te mistä voisi löytää!
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:51"]En ole vieläkään löytänyt... Kertokaa te mistä voisi löytää!
[/quote]
Oletkos kirpputoria kokeillut? Minä onnistuin löytämään sellaisen vähänkäytetyn.
Kaveri toi serkkunsa kotiini ja ilmoitti, että tässä on sinulle poikaystävä. Nykyisin jo aviomies :)