Mistä löysit rakkautesi? : )
Kommentit (153)
"Romanttisesti" tavattiin yökerhossa, jossa ystäväni hylkäsi minut kaverinsa (=nykyinen avomieheni) seuraan, joka ei sitten herrasmiehenä hennonnut jättää minua yksin isoon yökerhoon.
Kliseistä, mutta baarista. Ironisinta siinä on se, että itse aikaisemmin pikemminkin nauroin ihmisille ketkä löytävät rakkaansa baarista.
Aika monet ovat tavanneet täällä baarissa?
Kapakassa tietty, missäs muualla meikäläinen, yhteiseloa jo 25 v, kapakoissa ei enää käydä, yhdessä jatketaan edelleen ♡
Koulussa. Jos nyt ei muuta tradenomiopinnoista jäänyt käteen niin mies jäi :)
Illanistujaisista. Seurustelimme 6vuotta. Nykyään olemme eronneet.
Ihmiset ovat kateellisia kirjoittajalle 20.
Yhteisen tutun järjestämällä sokkotreffeillä. 14 vuotta olemme yhdessä olleet ja maanantaina vietämme seitsemättä hääpäivää.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:35"]Ihmiset ovat kateellisia kirjoittajalle 20.
[/quote]
Ei tarkota että on kateellisia jos he vain pitävät tavasta miten kirjoittaja ja hänen miehensä tapasivat :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:12"]Tapasimme mieheni kanssa bussipysäkillä. Olin sinä iltana ollut juhlimassa kun tuli aika lähteä kotiin. Itselläni ei ollut muuta mahdollisuutta päästä kotiin kuin lähteä odottelemaan bussia, siispä lähdin bussipysäkille. Minähän tietysti myöhästyin kyseisestä bussista joka oli myös sattumoisin illan viimeinen bussi. Siinä hetken soitellessani kyytejä pätinkin että alan liftaamaan. Peukun nostettuani ylös, ensimmäinen vastaantulija pysähtyi pysäkille ja lupautui heittämään minut kotiin. (Auto oli täynnä mieheni ystäviä.. 5hengen autossa olikin minun lisäkseni 7muuta) Herrasmiehenä mieheni nousi pelkääjänpaikalta ja antoi paikkansa minulle ja änkesi muiden ystäviensä kanssa takapenkille. Minä olin ainoa pienikokoinen ja ainoa nainen autossa mutta silti sain paikan edestä. 20minuuttia autossa istuskellessamme pääsimme kotipihalleni. Nousin autosta, kiitin kyydistä ja lähdin kävelemään kotiin päin. Hetken kuluttua kuulin juoksuaskeleita takaani ja päätin pysähtyä. Mieheni oli takanani, pyytäen numeroani. Annoin numeroni, hän antoi pusun otsalleni ja siinä hetkestä lähtien olemme olleet yhdessä.
Kohta on 10vuotta takana yhteistä onnellista aikaamme. :)
JH
[/quote]
Ihana!! Toivottavasti minulle tapahtuu samoin.. Nyt lähes 6vuotta elänyt yksin.. Seuraa kaivaten..
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:38"]Mulla on sellainen mielikuva, että baarissa haetaan vain yhden yön juttuja ja ehkä siksi olen epäileväinen, jos joku tulee "iskemään" (tai vaihtoehtoisesti en tajua tilannetta). Miten baarikohtaamisista oikeasti yleensä edetään vakavaan seurusteluun, voisiko joku vääntää rautalangasta.
[/quote]
Olen miettinyt aivan samaa!! En uskaltaisi luottaa siihen että baarista löytäisin sen oikean. :/
baarista, 20v sitten. Se oli kiinnostusta (molemminpuoleista) ensisilmäyksellä. Rohkaistuin ja menin juttelemaan, ja sillä tiellä ollaan. Pitkään jo avioliitossa ja kolmen lapsen vanhempina, yhäkin onnellisina :)
Töistä löysin. Oltiin työpari ja ollaan vieläkin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:45"]Rakastajan löysin netistä ;)
[/quote]
Onko rakastajasi varattu?
Tapasimme naiseni kanssa kun olin jenkeissä vaihdossa.