Mistä löysit rakkautesi? : )
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:28"]Ihana kirjoittaja ♥♥♥
[/quote]
KUKA?
Lehden treffipalstalta. Mulla oli seuranhaku ilmoitus, jonka pystyi jättämään nettiin sekä valitsemaansa lehteen. Laitoin kumpaankin ja mieheni oli bongannut ilmoituksen lehdestä. Sanoi että oli vaan vilkaissut nopsasti niitä ja oli mun ilmoitus osunut silmään. Hetken oli miettinyt, kunnes vastasi siihen. Viestiteltiin, soiteltiin, lopulta mies tuli käymään ekaa kertaa mun luona. Yhdessä nyt 3vuotta.
Eka löytyi kaverin sohvalta pelaamasta tekkeniä krapulassa, nykyinen taas lukiosta (joskin tässä tietenkin kesti monta monituista vuotta lakin saamisen jälkeen että rakkaus puhkesi, mutta sieltä se alunperin löytyi :)).
Säälittävää jos löytää kumppanin sosiaalisesta mediasta... Missä se vanha tapa on?? Nykyään kaikki tehdään verkossa......
Yli 30vuotta sitten ensimmäisen kerran hiekkalaatikolla.
vuosia vuosia vuosia myöhemmin eräässä tilaisuudessa yllättäin tapasimme uudelleen.
Nykyisin olemme niin kiinni toisissamme. Suurempaa rakkautta elämässä!
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]Säälittävää jos löytää kumppanin sosiaalisesta mediasta... Missä se vanha tapa on?? Nykyään kaikki tehdään verkossa......
[/quote]
Nykyaika on tämmöistä.. itsekkin olen ollut pettynyt siihen..
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:40"]
Säälittävää jos löytää kumppanin sosiaalisesta mediasta... Missä se vanha tapa on?? Nykyään kaikki tehdään verkossa......
[/quote]
Vanha tapa oli löytää puoliso tansseista tai ravintolasta. Mä olen kyllä tyytyväisempi tähän uuteen puolisooni jonka tapasin sosiaalisen median välityksellä.
Oli usvainen aamu. Lenkkipolullani näin muutaman metrin eteeni. Yhtäkkiä vastaan tuli koira ja mies. Aloimme rupattelemaan säästä ja mies sanoi lähdetkö metsänneito kahville. Otin riskin ja menin. Enkä ole katunut. Nyt tapailemme,saunomme ja no jaa.
En taida löytää enää tässä elämässä :( Mutta on paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:51"]En ole vieläkään löytänyt... Kertokaa te mistä voisi löytää! [/quote][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:51"]En ole vieläkään löytänyt... Kertokaa te mistä voisi löytää! [/quote] Oletkos kirpputoria kokeillut? Minä onnistuin löytämään sellaisen vähänkäytetyn.
[/quote]
mitä??
Killan vuosijuhlilta, meillä oli kummallakin silloiset ihastukset aveceina.
Nettipelistä. Yhdessä nyt 4 vuotta.
Kapakka