Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies huolii pyylevän naisen?

Vierailija
04.10.2014 |

Eihän sellaisella tee paljon mitään. Ei kehtaa kavereille esitellä, saati sitten sukulaisille. Keittiöönkö sellainen hommataan? Makkariin nyt ei ainakaan, hyh.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

[/quote]

Kyllähän ihminen muuttuu ajan myötä, mutta itsestään voi myös pitää huolta, niin kuin nykyinen kumppani. Ja en tarkoittanut mitään iän mukanaan tuomia muutoksia, vaan kyseinen rupsahtaminen liittyi vain laiskuuteen ja liikkumattomuuteen. Kyllä ihminen pysyy kuosissa jos liikkuu ja elää terveellisesti. Sellainen kroppakin on aina kauniimpi ja seksuaalisesti kiinnostavampi.
[/quote] kai sinä sitten autoit kotitöissä ja lasten hoidossa, että nainen pääsi harrastamaan ja muutoin huoltamaan itseään?

Vierailija
2/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää ilmeisesti selittää ap:lle :)

Pyylevyyden lisäksi nainen voi olla älykäs, kiva, haastava kumppani, huumorintajuinen, lempeä, monitaitoinen, luotettava, suhteellisuudentajuinen, sivistynyt, suvaitsevainen ... Sellaista kumppania kelpaa esitellä ja varmaan ystävät ja sukulaistekin viihtyvät mainiosti hänen seurassaan. 

Sellaiseen naiseen verrattuna ajattelukyvytön ikipissis on ihan turhake, vaikka olisi kuinka "kaunis" ja hoikka. 

Ja ketä miestä kiinnostaa nainen, joka luulee, että miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö? Sehän on vähättelevää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin nainen huolii kusipäisen väkivaltaisen miehen: EI SAA MUUNLAISTA! On olemassa ihmisiä jotka ovat luonteeltaan tai ulkonäöltään niin kammottavia, että jos haluavat parisuhteen tai munaa/pillua, niin heidän on tingittävä jostain ja siksi päätyvät yhteen toisen kammotuksen kanssa.

Vierailija
4/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:57"]Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset vaan voivat joustaa vaatimuksistaan
[/quote]

HAH, salli mun nauraa!

Vierailija
5/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:57"]Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset vaan voivat joustaa vaatimuksistaan [/quote] HAH, salli mun nauraa!

[/quote]

Höh, miehethän ne kaikki keksinnöt ja innovaatiot tekee, joten naurusi on invalidi.

Vierailija
6/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:04"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa! [/quote]   Kyllähän ihminen muuttuu ajan myötä, mutta itsestään voi myös pitää huolta, niin kuin nykyinen kumppani. Ja en tarkoittanut mitään iän mukanaan tuomia muutoksia, vaan kyseinen rupsahtaminen liittyi vain laiskuuteen ja liikkumattomuuteen. Kyllä ihminen pysyy kuosissa jos liikkuu ja elää terveellisesti. Sellainen kroppakin on aina kauniimpi ja seksuaalisesti kiinnostavampi. [/quote] kai sinä sitten autoit kotitöissä ja lasten hoidossa, että nainen pääsi harrastamaan ja muutoin huoltamaan itseään?

[/quote]

Korjataanpa "kai sinä sitten autoit kotitöissä ja lasten hoidossa" oikeaan muotoon "kai sinä sitten teit oman osasi kotitöistä ja lasten hoidosta".

Vierailija
7/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa olla lihava mutta muodokas kyllä ja muuten sorja. Lihavat ja kuikelot pahinta.

Vierailija
8/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten mun mummoni sitten oli maailman ihanin, vaikka olikin pullea?

Ja muutenkin, olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni ihmisen sielu ei riipu painostam, ei luonne, ei mikään. Ei miehillä, eikä naisilla. Pääasia on varmaan, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti. Siitä syntyy aina hyvää!

Vierailija
9/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:58"]No miten mun mummoni sitten oli maailman ihanin, vaikka olikin pullea?

Ja muutenkin, olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni ihmisen sielu ei riipu painostam, ei luonne, ei mikään. Ei miehillä, eikä naisilla. Pääasia on varmaan, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti. Siitä syntyy aina hyvää!
[/quote]

Aha. Mene selittämään mantraasi yläkoululaisille vaikka. Ihmisillä on mieltymyksiä ja todellinen lihavuus voi estää rakastumisen.

Vierailija
10/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen huolii pienimunaisen miehen? Eihän sillä mitään tee. Kavereille ei kehtaa kertoa, saati nyt sukulaisille. Autotalliinko se hommataan, ei nyt makkariin ainakaan! Hyh!

Vierailija
11/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:58"]No miten mun mummoni sitten oli maailman ihanin, vaikka olikin pullea? Ja muutenkin, olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni ihmisen sielu ei riipu painostam, ei luonne, ei mikään. Ei miehillä, eikä naisilla. Pääasia on varmaan, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti. Siitä syntyy aina hyvää! [/quote] Aha. Mene selittämään mantraasi yläkoululaisille vaikka. Ihmisillä on mieltymyksiä ja todellinen lihavuus voi estää rakastumisen.

[/quote]

Onhan se niinkin, eikä se mummokaan nuorena ollut lihava ollenkaan. Tottahan se on, että lihavuus nuorena= terveyshaitat ihan konkereettisena, esim. diabetes heti alkuun....

Vierailija
12/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolinutkaan. Vaimo on laiskistunut ja lihonut vuosien mittaan. Ei valitettavasti enää viehätä samalla tavalla kuin aikaisemmin. Arvostan suuresti naisia jotka pitävät itsestään huolta!

Vierailija
13/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa: lihavat ämmät suuttuivat :D

Vierailija
14/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:22"]Samasta syystä kuin nainen huolii kusipäisen väkivaltaisen miehen: EI SAA MUUNLAISTA! On olemassa ihmisiä jotka ovat luonteeltaan tai ulkonäöltään niin kammottavia, että jos haluavat parisuhteen tai munaa/pillua, niin heidän on tingittävä jostain ja siksi päätyvät yhteen toisen kammotuksen kanssa.
[/quote]
Itse olin 35 vuotiaaksi neitsyt! Vuosien mittaan kriteerit alenivat ja päätin, että kun vihdoin naisen saan pidän siitä kiinni tuli mitä tuli. Halut ne on kaikilla.... Mielelläni ottaisin paremman näköisen naisen, mutta kaikilla ei niihin ole mahdollisuutta

Vierailija
15/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään pummimiehen, joka otti varakkaan lihavan akan itselleen.  Eli taloudelliset syyt houkuttelee ainakin auervaaroja.:)

Vierailija
16/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:05"]Miksi nainen huolii pienimunaisen miehen? Eihän sillä mitään tee. Kavereille ei kehtaa kertoa, saati nyt sukulaisille. Autotalliinko se hommataan, ei nyt makkariin ainakaan! Hyh!
[/quote]

Juuri näin. Maailmassa ei ole mitään niin turhaa kuin pienimunainen mies, kuka sellaisen huolii. Sillä kun ei tee mitään makuuhuoneessakaan, miehen irvikuvalla.

Vierailija
17/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:05"]

Miksi nainen huolii pienimunaisen miehen? Eihän sillä mitään tee. Kavereille ei kehtaa kertoa, saati nyt sukulaisille. Autotalliinko se hommataan, ei nyt makkariin ainakaan! Hyh!

[/quote]

Tiedoksi vaan, että pienimunaisia on merkittävä osa miehistä, kuten naisista lattarintaisia, jotka eivät liene monenkaan makuun seksuaalisesti.

Mutta on muitakin kriteeriteitä on habituksen seksikkyys; elä hieman aitoa elämää, niin tiedät. Itse olen eri seurustellut naisten kanssa enemmän kuin kädessä on sormia ja osaan nykyään arvostaa monia eri piirteitä.

Vierailija
18/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen vartalo kuin tällä naisella: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/67/19/2d67191dd9f3c7524cdeeb502875288b.jpg ja mieheni on ihan hulluna siihen.

Kannan myös itseni terveellä itsetunnolla. Minulla on nätit kasvot ja pitkät, hyväkuntoiset hiukset. Olen tarmokas, kiltti ja seksuaalisesti aktiivinen. Kun tapasin tämän nykyisen mieheni painoin 64kg ja olen 168cm pitkä. Vartalo oli aika tarkkaan tällainen (http://fitness.makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2013/01/hourglass-shaped-scarlewtt-johannson.jpg). Saman näköinen olin myös nuorempana. Olin avioeron myötä masentuneena laihtunut 80 kilosta 64 kiloon. Mieheni oli tuolloin tavatessamme livenä sitä mieltä, että olin liian laihan hänen makuunsa, mutta koska oli jo muuten niin ihastunut luonteeseeni (olimme tavanneet netissä kuukautta aiemmin) pieni pettymys painoni suhteen ei kuulemma ollut niin vakava juttu. Eikä hän maininnut asiasta ihan heti vaan joskus kuukauden päästä. Sitten muutamassa vuodessa lihoin tähän nykyiseen kokoon, joka vastaa kuvan muotoja ja olen painanut vaihdellen 82-86 kilon välillä. Nyt painoni on putoamassa, koska olen jättänyt ruokavaliosta terveyssyistä sokerit pois. Tiedän, että mieheni toivoo ettei minusta enää tulisi ihan niin hoikkaa kun olin tavatessamme, mutta hän ymmärtää kyllä terveydelliset syyt ("huono" sokeri ei vaan ole minulle hyväksi), vaikka pitääkin aivan erityisen paljon vartalostani juuri nyt. Tiedän, että hän hyväksyy minut sellaisen kuin olen, kunhan en ala näyttää jommalta kummalta näistä ääripään vaihtoehdoista:

1. täysin liian laiha ja muodoton http://b1969d.medialib.glogster.com/media/fd5c19517c002898e8e33236bcb9d7b05c136bf816d4637ef18da67f06136de6/anorexia-image.jpg

2. Ihan ylilihava http://www.streetcarnage.com/wp-content/uploads/2012/06/obese300.jpg

3. Liian maskulliininen ja kova http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/26/2012/10/Kehonrakennus.jpg

Miksi avauduin? Siksi, että minusta näiden tällaisia aloituksia tehtailevien miesten olisi syytä ymmärtää, että heidän makunsa ei suinkaan ole se ainoa miesten mielipide ja siksi naiset voivatkin rauhallisin mielin olla omia itsejään. Varsinkin yli 30-vuotiaiden miesten keskuudessa arvostetaan myös muodokkaampia naisia. Aika harva ihannoi totaalisen anorektista, ylilihavaa tai bodattua kaappia naisihanteenaan. Mutta hoikasta normaalipainoisen kautta pyöreisiin tyttöihin löytyy kyllä aina ottajansa.

p.s. Mieheni esittelee minua ylpeänä seuralaisenaan. Viimeksi, kun oli edustustustilaisuus pukeuduin tämän tyyppiseen iltapukuun ja näytin siinä säkenöivältä ja sainkin illan mittaan runsaasti kohteliaisuuksia ja flirttiä myös nuoremmilta miehiltä: http://m.menaiset.fi/media/Ajankohtaista/Ihmiset/thumbs/full_christinahendricks_emmyt_reuters%281%29.jpg Enkä todellakaan näyttänyt miltään makkarankuorelta, kun vartalotyyppini on kurvikas ja tiimalasin mallinen kuten kuvan Christiina Hendriksillä.

Vierailija
19/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista kun aikuiset ihmiset keskustelevat toistensa ja omista ulkonäöistään niin kuin niillä todella olisi jotain merkitystä. Oman kokemukseni mukaan asia on juuri päinvastoin. Olen varmaan jonkun ylempänä parjaama muodoton laiheliini, mutta miehiä on kuitenkin löytynyt ja ihan ulkonäöstä riippumatta on aika moni tullut juttelemaan, vaikka siis ilmeisesti olen kauhean näköinen. Eli arvelen kuitenkin henkisen puolen olleen se olennainen asia kiinnostuksen muodostumisessa, tai sitten kaikki mieheni ovat olleet jotain friikkejä. Aviomieheni sanoo minulle joka päivä kuinka hyvältä näytän hänen silmissään ja miten kupliva persoonallisuuteni tekee hänellekin hyvän mielen. Kauneushan on katsojan silmässä ja ulkonäköfetisseistä kannattaa pyrkiä eroon, koska siinä voittaa itse todella paljon. Katso pintaa syvemmälle niin löydötkin ovat syvällisempiä.

Vierailija
20/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä miehenä. Toivottavasti potenssisi hiipuu ja kohtaisit yhtä pinnallisen naisen kuin itse olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän