Mun haave. Välimeren risteily. Muutama päivä, ehkä sviitti
Olisin kuin ellun kana, söisin ja joisin hyvin. Olisi kiva pukeutua nätisti illalliselle. Mietin että jos synttärilahjaksi itselle, kolmen vuoden päästä.
Kommentit (10)
Miksi maksaa sviitistä? En minä ainakaan laivalla ollessa käytä hyttiä muuhun kuin nukkumiseen, joten halvempikin riittää.
Kiva haave. Mulla vastaava, mutta Karibialla vaimon kanssa rauhallisesti saarelta saarelle siirtyen. Lähtö englannista
parvekkeellinen hytti riittää mainiosti
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa sviitistä? En minä ainakaan laivalla ollessa käytä hyttiä muuhun kuin nukkumiseen, joten halvempikin riittää.
Sviitissä on paremmat sängyt.
Miten olisi joku ihana kohde esim Italiassa tai Espanjassa? Viiden tähden hotelli palveluineen.
Olisi enemmän luksusta kuin risteily.
Privaattikuljetus kentältä, parveke merinäköalalla, viiden tähden hotelleissa puolihoito on useimmiten loistava.
Päivät voisi viettää hotellin rannalla, lähikylissä seikkailen, retkiä tehden tai vai ollen.
Teen säännöllisesti tuollaisen reissun ja on todella rentouttavaa, risteilylle en haluaisi (siirtymiset, ruuhkat, sidottu laivan aikatauluun). Kannattaa valita hotelli, jolla on oma ranta / rantaklubi, aurinkotuolit kuuluvat hintaan ja voit tilata ruokaa + juomaa suoraan huonelaskulle.
mun käsittääkseni on jotain suomi firmoja joilla lyhyitä risteteilyjä eri maissa tutki nettiä. joku välimeri jne olis varmaan ihan ok.
on akvarellikursseja jne. pienet matkailu firmat järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi joku ihana kohde esim Italiassa tai Espanjassa? Viiden tähden hotelli palveluineen.
Olisi enemmän luksusta kuin risteily.
Privaattikuljetus kentältä, parveke merinäköalalla, viiden tähden hotelleissa puolihoito on useimmiten loistava.
Päivät voisi viettää hotellin rannalla, lähikylissä seikkailen, retkiä tehden tai vai ollen.
Teen säännöllisesti tuollaisen reissun ja on todella rentouttavaa, risteilylle en haluaisi (siirtymiset, ruuhkat, sidottu laivan aikatauluun). Kannattaa valita hotelli, jolla on oma ranta / rantaklubi, aurinkotuolit kuuluvat hintaan ja voit tilata ruokaa + juomaa suoraan huonelaskulle.
Mä tykkään risteilyistä, siitä että kaikki palvelut on ihan vieressä tavallaan saman katon alla. Satamissa menisin johonkin järjestetylle sightseeing-bussireissulle.
Vierailija kirjoitti:
Kiva haave. Mulla vastaava, mutta Karibialla vaimon kanssa rauhallisesti saarelta saarelle siirtyen. Lähtö englannista
Mä en jaksaisi ihan noin pitkää, joku max 5 päivää on ihan riittävä sitten on aika nähty jo se laiva.
Vierailija kirjoitti:
mun käsittääkseni on jotain suomi firmoja joilla lyhyitä risteteilyjä eri maissa tutki nettiä. joku välimeri jne olis varmaan ihan ok.
on akvarellikursseja jne. pienet matkailu firmat järjestää.
Laiva pitäisi olla hyvä. Silmäilin jo tuota uutta mikä vasta lähti Turun telakalta.
Ehdottomasti menet ko. risteilylle.