Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies huolii pyylevän naisen?

Vierailija
04.10.2014 |

Eihän sellaisella tee paljon mitään. Ei kehtaa kavereille esitellä, saati sitten sukulaisille. Keittiöönkö sellainen hommataan? Makkariin nyt ei ainakaan, hyh.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun on kaikenlaisia mielenvikoja olemassa.

Vierailija
102/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset vaan voivat joustaa vaatimuksistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :)

Vierailija
104/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :)
[/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

Vierailija
105/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

[/quote]

No mutta jos tuo porvoolaismies on mennyt naimisiin vartalon kanssa, niin kai se sitten on tärkein. Ihmisten pitäisi vain tehdä selväksi suhteen alussa, mikä toisessa on tärkeintä, niin ei sitten tule pettymyksiä.

Vierailija
106/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne naiset ottaa läskejä miehiä?

Vierailija
107/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö ap uskalla kertoa itsestään?

Vierailija
108/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään pyylevä?

Vierailija
109/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

[/quote]

naiset jättävät lihoneet miehet enempiä kyselemättä.  

mot 

Vierailija
110/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en mäkään kyllä läskiä miestä huolisi.. hyi! en myöskään kehtais sellasen kanssa mihinkään mennä ja sillä tekisi vielä vähemmän kuin lihavalla naisella, koska tuskin se siivois tai laittais ruokaa..

Vierailija
111/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee olla sopivasti lihava. Langanlaihat kuikelot ovat kamalia.

Vierailija
112/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllähän ihminen muuttuu ajan myötä, mutta itsestään voi myös pitää huolta, niin kuin nykyinen kumppani. Ja en tarkoittanut mitään iän mukanaan tuomia muutoksia, vaan kyseinen rupsahtaminen liittyi vain laiskuuteen ja liikkumattomuuteen. Kyllä ihminen pysyy kuosissa jos liikkuu ja elää terveellisesti. Sellainen kroppakin on aina kauniimpi ja seksuaalisesti kiinnostavampi.

Vierailija
113/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:41"]

Ulkonäkökeskeisten ihmisten liitot eivät kestä. Ne ovat niitä kiertopalkintoja ja uusperheineen. Kaikki suhteet hajoavat käsiin ja lapset jäävät paitsi ehjistä kodeista. Meidän suvussa on jo monta sukupolvea ollut tapana naida ja sitoutua ihmiseen, olla uskollisia (100 vuotta sitten yksi petturi tapettiin) ja vanheta yhdessä. Tämä on meidän suvun perinne ja nämä asiat taotaan lapsille jo nuorena päähän. Jo 3 vuotiaan prinsessaleikeissä julistetaan juhlallisesti kauneuden katoavaisuudesta. Tämä palsta ja suurin osa täälä kirjoittelevista ovat oksettavaa ja pinnallista sakkaa. Onneksi maailma on kuitenkin vielä täynnä myös hienoja ja kunnioitettavia ihmisiä.

[/quote]

Voin kuvitella sukujuhlanne. Persjalkasia, huonohiuksisia ja kalvakkaihoisia perunaneniä tunika-leggins-crocsi-yhdistelminenne. Ja tietysti nykyajan "trendin" mukaisesti tietysti tatuointi poikineen kruunaamassa kokonaisuuden. 
[/quote]

Menestyviä maistereita ja tohtoreita sekä ahkeria perusduunareita ja kotiäitejä. Kaikkea löytyy. Tatuoinneilla ja ilman. Isompaa ja pienempää. Jokainen on tervetullut ja jokainen on myös valinnut itselleen sellaisen puolison, jonka kanssa on onnellinen. Uusperheitä ei ole ja ihmisiä arvostetaan omana itsenään. Viihtyi sitten leggareissa tai pradassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä