Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies huolii pyylevän naisen?

Vierailija
04.10.2014 |

Eihän sellaisella tee paljon mitään. Ei kehtaa kavereille esitellä, saati sitten sukulaisille. Keittiöönkö sellainen hommataan? Makkariin nyt ei ainakaan, hyh.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:58"]No miten mun mummoni sitten oli maailman ihanin, vaikka olikin pullea? Ja muutenkin, olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni ihmisen sielu ei riipu painostam, ei luonne, ei mikään. Ei miehillä, eikä naisilla. Pääasia on varmaan, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti. Siitä syntyy aina hyvää! [/quote] Olipa surkea vertaus. Vai nauttisitko seksistä mummosi kanssa?

[/quote]

niinpä, ontuva kommentti tuo eka. Mummot taitavat olla ainoita joille tässä yhteiskunnassa sallitaan ylipaino. Ja sekin nimenomaan pientä pulleutta tai pyöreyttä, ei läskiyttä.

Vierailija
42/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:42"]Ahdistaa kun pyöreät naiset tulevat iskemään baarissa. Ihan kuin olisin heidän kanssaan samalla tasolla. Onneksi olen saanut tähän asti hoikkia ja treenattuja naisia. En voi sietää löllyvää lihaa, selluliittia, hajuja, puhumattakaan mitä lihavaksi päästäminen kertoo henkilön itsekurista ja henkisestä luonteesta, yök.
[/quote]
Onneksi ei itse ole tarvinnut vaivautua iskemään ketään miestä kun niitä olis jonoksi asti.
T. Pyöreä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:53"]

Mä en oo hoikka, mutta olen kaunis, rempseä, iloinen, rehti ja hyvä sängys. Miehen on kans hyvä olla mun kans. ;)

[/quote]

No mä oon hoikka ja kaikkea tota. Paitsi ehkä rempseä, hirveä sana! :D
[/quote]
Mitä vikaa rempseäs on :D

Vierailija
44/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:11"]

Mies huolii pyylevän kun ei saa parempaa. Niin se on aina mennyt. Läskit naiset ovat pariutumisessa alinta kastia.

[/quote]

Olet väärässä. Ei se ole aina mennyt niin. http://kg-lehti.fi/blogit/varpu-tavi/taydellinen-vartalo-satua/ Tutustu vähän historiaan ennenkuin auot päätäsi muka faktoina.

[/quote]

Äh, kun mua vituttaa aina tuo, kun joku läski alkaa mussuttamaan renesanssin rehevistä naisista yms. Yksi tärkeimmistä naisen viehätystä määrittävistä tekijöistä on vyötärö/lantio -suhdeluku. Kaikissa kulttuureissa kautta historian suhdelukua 0.6-0.8 on pidetty kaikista viehättävimpänä. Suhdeluvun kasvaessa yli 0.8 naisen hedelmällisyys laskee samalla kun sydäntautien, diabeteksen ja syöpien riski kasvaa. Läskien naisten epäviehättävyys on syvälle perimään koodattu ja sillä on hyvät perusteet.

Se, että läskiä renesanssin aikaan pidettiin viehättävinä naisissa kertoo vain siitä, että se oli vaikeasti saavutettavaa. Aivan samoin voisi argumentoida, että sairaallollista alipainoa pidetään nykyään viehättävänä, koska muotiteollisuus yms. Sairaallollinen alipaino vain sattuu nykyään olemaan vaikeasti saavutettava asia, eikä kukaan mies preferoi anorektisia vartaloita. Tietty fetissistit erikseen, kuten myös läskien rakastajien, feedereiden yms. tapauksessa.

Vierailija
45/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renesanssin päärynävartalotkin ovat kaukana suomimammojen siiderin turvottamista löysistä kehoista, joissa maha roikkuu minihameena pimpsan päällä.

Vierailija
46/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:08"]

Miksi ne naiset ottaa läskejä miehiä?

[/quote]Niillä on siihen hyvä syy. Tunteakseen itsensä vähemmän läskiksi.

Vierailija
47/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:30"]Minulla on samanlainen vartalo kuin tällä naisella: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/67/19/2d67191dd9f3c7524cdeeb502875288b.jpg ja mieheni on ihan hulluna siihen.

Kannan myös itseni terveellä itsetunnolla. Minulla on nätit kasvot ja pitkät, hyväkuntoiset hiukset. Olen tarmokas, kiltti ja seksuaalisesti aktiivinen. Kun tapasin tämän nykyisen mieheni painoin 64kg ja olen 168cm pitkä. Vartalo oli aika tarkkaan tällainen (http://fitness.makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2013/01/hourglass-shaped-scarlewtt-johannson.jpg). Saman näköinen olin myös nuorempana. Olin avioeron myötä masentuneena laihtunut 80 kilosta 64 kiloon. Mieheni oli tuolloin tavatessamme livenä sitä mieltä, että olin liian laihan hänen makuunsa, mutta koska oli jo muuten niin ihastunut luonteeseeni (olimme tavanneet netissä kuukautta aiemmin) pieni pettymys painoni suhteen ei kuulemma ollut niin vakava juttu. Eikä hän maininnut asiasta ihan heti vaan joskus kuukauden päästä. Sitten muutamassa vuodessa lihoin tähän nykyiseen kokoon, joka vastaa kuvan muotoja ja olen painanut vaihdellen 82-86 kilon välillä. Nyt painoni on putoamassa, koska olen jättänyt ruokavaliosta terveyssyistä sokerit pois. Tiedän, että mieheni toivoo ettei minusta enää tulisi ihan niin hoikkaa kun olin tavatessamme, mutta hän ymmärtää kyllä terveydelliset syyt ("huono" sokeri ei vaan ole minulle hyväksi), vaikka pitääkin aivan erityisen paljon vartalostani juuri nyt. Tiedän, että hän hyväksyy minut sellaisen kuin olen, kunhan en ala näyttää jommalta kummalta näistä ääripään vaihtoehdoista:

1. täysin liian laiha ja muodoton http://b1969d.medialib.glogster.com/media/fd5c19517c002898e8e33236bcb9d7b05c136bf816d4637ef18da67f06136de6/anorexia-image.jpg

2. Ihan ylilihava http://www.streetcarnage.com/wp-content/uploads/2012/06/obese300.jpg

3. Liian maskulliininen ja kova http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/26/2012/10/Kehonrakennus.jpg

Miksi avauduin? Siksi, että minusta näiden tällaisia aloituksia tehtailevien miesten olisi syytä ymmärtää, että heidän makunsa ei suinkaan ole se ainoa miesten mielipide ja siksi naiset voivatkin rauhallisin mielin olla omia itsejään. Varsinkin yli 30-vuotiaiden miesten keskuudessa arvostetaan myös muodokkaampia naisia. Aika harva ihannoi totaalisen anorektista, ylilihavaa tai bodattua kaappia naisihanteenaan. Mutta hoikasta normaalipainoisen kautta pyöreisiin tyttöihin löytyy kyllä aina ottajansa.

p.s. Mieheni esittelee minua ylpeänä seuralaisenaan. Viimeksi, kun oli edustustustilaisuus pukeuduin tämän tyyppiseen iltapukuun ja näytin siinä säkenöivältä ja sainkin illan mittaan runsaasti kohteliaisuuksia ja flirttiä myös nuoremmilta miehiltä: http://m.menaiset.fi/media/Ajankohtaista/Ihmiset/thumbs/full_christinahendricks_emmyt_reuters%281%29.jpg Enkä todellakaan näyttänyt miltään makkarankuorelta, kun vartalotyyppini on kurvikas ja tiimalasin mallinen kuten kuvan Christiina Hendriksillä.
[/quote]

Christiina Hendriks on upea!!
Seksikkään muodokas ja naisellinen.
Ottaisin heti, jos saisin!

Vierailija
48/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

[/quote]

No mutta jos tuo porvoolaismies on mennyt naimisiin vartalon kanssa, niin kai se sitten on tärkein. Ihmisten pitäisi vain tehdä selväksi suhteen alussa, mikä toisessa on tärkeintä, niin ei sitten tule pettymyksiä.
[/quote]
Sellaisten joilla on ihan ok kroppainen puoliso on helppo jauhaa toisten ns pinnallisuudesta. Oma mieheni entinen urheilija on lihonut yhdessäoloaikana 40 kiloa. En ole pinnallinen ihminen mutta minuun ei todellakaan vetoa väsähtänyt pallomahainen mies. Se myös loukkaa minua. Tuntuu että en ole itsestään huolehtimisen arvoinen. Itse olen 165cm ja 55kg eli seurusteluaikojen mitoissa vaikka on kaksi lasta. Katson osaanottaen muiden läskimiesten vaimoja koska tiedän heidänkin harmistuksensa ja miehen puutteensa. Lihavalla miehellä ei pelaa mikään. Tiedän lisäksi että voi olla pahoja sairauksia ym jotka on pahempia kuin oma tyytymättömyyteni mieheeni mutta en ymmärrä miksi tahallaan pitää pilata elämäänsä. Mieheni muuten halveksii lihavia naisia.

Vierailija
49/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:33"]

Toisaalta ei kukaan täyspäinen siitä loukkaannu jos av:lla joku mt-potilas haukkuu kirjoituksen perusteella etovaksi... Lähinnä koomista koko kinastelu. Makuja on monia, ja itse ainakin kiinnitän miehessä huomiota lähinnä siihen mitä pään sisällä liikkuu, ja niin oletan fiksumpien miestenkin tekevän. Pöljät pariutukoot keskenään ja peilatkoon kahdestaan.

[/quote]

No minä en loukkaantunut, kuten huomaat, jos viestini luet. Lähinnä olen huolissani niistä naisista, jotka lukevat näitä yksioikoisia "yökkäilyjä" ja oikeasti vaurioituvat niistä. Kokevat olevansa huonoja ja kelpaamattomia. Tuntevat itsensä toivottomiksi. Sairastuvat syömishäiriöihin ja mahdollisesti vielä pahempaa: saavat jälleen yhden naulan masennuksen arkkuun ja alkavat harkita päiviensä päättämistä omin käsin. Tai alkavat vältellä omaa aviomiestään ja seksiä tämän kanssa, vaikka mies rakastaisi heidän vartaloaan, koska alkavat uskoa että ovat kaikkien miesten mielestä ällöttäviä. Tästä seuraa seksitön liitto ja mahdollisesti pettämisiä ja avioeroja, joista taas sitten lapset kärsivät. Ajattelemattomat ilkeät sanat voivat saada paljon pahaa aikaan, mikäli sattuvat uppoamaan otolliseen maaperään.
[/quote]

Kyllä, otit itseesi. Et muuten kirjoittaisi noin pitkää litaniaa ja puolustuspuhetta. Minun ja mieheni mielestä olet läski, laiska ja pullea. Yäk!

Vierailija
50/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:42"]Ahdistaa kun pyöreät naiset tulevat iskemään baarissa. Ihan kuin olisin heidän kanssaan samalla tasolla. Onneksi olen saanut tähän asti hoikkia ja treenattuja naisia. En voi sietää löllyvää lihaa, selluliittia, hajuja, puhumattakaan mitä lihavaksi päästäminen kertoo henkilön itsekurista ja henkisestä luonteesta, yök.
[/quote]
Onneksi ei itse ole tarvinnut vaivautua iskemään ketään miestä kun niitä olis jonoksi asti.
T. Pyöreä nainen
[/quote]

Juujuu. Ihan varmasti.

Vierailija
51/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:59"]

Äh, kun mua vituttaa aina tuo, kun joku läski alkaa mussuttamaan renesanssin rehevistä naisista yms. Yksi tärkeimmistä naisen viehätystä määrittävistä tekijöistä on vyötärö/lantio -suhdeluku. Kaikissa kulttuureissa kautta historian suhdelukua 0.6-0.8 on pidetty kaikista viehättävimpänä. Suhdeluvun kasvaessa yli 0.8 naisen hedelmällisyys laskee samalla kun sydäntautien, diabeteksen ja syöpien riski kasvaa. Läskien naisten epäviehättävyys on syvälle perimään koodattu ja sillä on hyvät perusteet.

[/quote]

Mutta ylipaino esim. painoindeksin mukaan EI tarkoita automaattisesti sitä, että olisi leveä vyötärö, vaan lantio-vyötärö -suhden voi olla juurikin tuo ihanne, vaikka nainen olisi koko XL kuten näissä:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/39/fb/cf/39fbcfe1178dbfb4291aecfbf8572591.jpg

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/65/83/ff/6583ff361ab15bf44152ca4b8ba19de2.jpg

Tämä naistyyppi on hyvinkin hedelmällinen, sillä rasva ei sijaitse sisäelinten ympärillä vaan niinsanotusti oikeissa paikoissa ja ylipaino ei ole vakava. Suhdeluku pienenee myös naisen laihtuessa liikaa, jolloin myös kuukautiset jäävät pois.

Minua vituttaa se, kun aina kuvitellaan, että tehve, kaunis ja hyvinvoiva vartalotyyppi olisi automaattisesti sama. Sitäpaitsi vartalot ovat jo lähtökohtaisesti erimuotoisia painosta riippumatta. Joku on suoravartaloinen koko ikänsä ilman laaksoa ja kukkulaa ei se silti tee hänestä automaattisesti rumaa tai kaunista. Molemmat alla olevista naisista ovat hoikkia. Toinen vaan on kurvikas ja hoikan tiimalasin mallinen (se hedelmällinen lantio-vyötärö -suhde) ja toinen on suorakaiteen muotoinen:

Hoikka suorakaide http://www.womens-business-clothes.com/images/Different-Body-Types_Banana-Shaped-Body_Column_B.jpg

Hoikka tiimalasi http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lqls0ffokd1r1edm7o1_400.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.sodahead.com%2Fliving%2Fdo-clothing-designers-disrespect-curvy-women-queen-latifah-thinks-so%2Fquestion-2326155%2F%3Fpage%3D13&h=442&w=330&tbnid=AjgOtMkPq-ZvZM%3A&zoom=1&docid=_oJVoQUdNv6ZwM&ei=ks0vVOr7KqHnygO2poGQBA&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CEYQMyghMCE&iact=rc&uact=3&dur=1192&page=1&start=0&ndsp=48

Vierailija
52/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä tekosyitä löytyy. Rehevä, muodokas (ts. läski) vartalo on heidän mielestään paras. Ja miehiäkin riittää jonoksi asti! Wau!

Vierailija
53/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:24"]

Kyllä, otit itseesi. Et muuten kirjoittaisi noin pitkää litaniaa ja puolustuspuhetta. Minun ja mieheni mielestä olet läski, laiska ja pullea. Yäk!

[/quote]

Mielenkiintoisia ja harhaisia johtopäätöksiä ihmiset tekevät toisten ulkonäöstä suhteessa luonteeseen. Se minkä painoinen joku on, ei kerro mitään ihmisen laiskuudesta tai ahkeruudesta. Omalla työpaikallani, jota en tässä tarkemmin määrittele, tapaan todella paljon laihoja nuoria naisia ja millaisia vetelyksiä nämä ovat. Mitään ei jakseta tehdä, kun elellään pelkällä salaatilla, kahvilla ja tupakalla. Voivoi kun mä en jaksa nostaa tai mäen jaksa sitä tai tätä.. Sitten joku tarmokkaampi, pullea naistyöntekijä tulee ja tekee sen, joka jää näiltä tytöiltä tekemättä. Sama jaksamattomuus jatkuu heillä kotonaan. Ei se, että joku on laiha tee hänestä automaattisesti ahkeraa tai jos joku on lihava tee hänestä laiskaa.

Vierailija
54/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:24"]

[/quote]

Mielenkiintoisia ja harhaisia johtopäätöksiä ihmiset tekevät toisten ulkonäöstä suhteessa luonteeseen. Se minkä painoinen joku on, ei kerro mitään ihmisen laiskuudesta tai ahkeruudesta. Omalla työpaikallani, jota en tässä tarkemmin määrittele, tapaan todella paljon laihoja nuoria naisia ja millaisia vetelyksiä nämä ovat. Mitään ei jakseta tehdä, kun elellään pelkällä salaatilla, kahvilla ja tupakalla. Voivoi kun mä en jaksa nostaa tai mäen jaksa sitä tai tätä.. Sitten joku tarmokkaampi, pullea naistyöntekijä tulee ja tekee sen, joka jää näiltä tytöiltä tekemättä. Sama jaksamattomuus jatkuu heillä kotonaan. Ei se, että joku on laiha tee hänestä automaattisesti ahkeraa tai jos joku on lihava tee hänestä laiskaa.
[/quote]

Uliuli uhhuhhuh! Kouta nyt jo hyväksyä se että olet vähemmän viehättävä.

Vierailija
55/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, ettei läski kiinnosta ketään. Läski on aina kakkosvaihtoehto.

Vierailija
56/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:24"] Kyllä, otit itseesi. Et muuten kirjoittaisi noin pitkää litaniaa ja puolustuspuhetta. Minun ja mieheni mielestä olet läski, laiska ja pullea. Yäk! [/quote] Mielenkiintoisia ja harhaisia johtopäätöksiä ihmiset tekevät toisten ulkonäöstä suhteessa luonteeseen. Se minkä painoinen joku on, ei kerro mitään ihmisen laiskuudesta tai ahkeruudesta. Omalla työpaikallani, jota en tässä tarkemmin määrittele, tapaan todella paljon laihoja nuoria naisia ja millaisia vetelyksiä nämä ovat. Mitään ei jakseta tehdä, kun elellään pelkällä salaatilla, kahvilla ja tupakalla. Voivoi kun mä en jaksa nostaa tai mäen jaksa sitä tai tätä.. Sitten joku tarmokkaampi, pullea naistyöntekijä tulee ja tekee sen, joka jää näiltä tytöiltä tekemättä. Sama jaksamattomuus jatkuu heillä kotonaan. Ei se, että joku on laiha tee hänestä automaattisesti ahkeraa tai jos joku on lihava tee hänestä laiskaa. [/quote] Uliuli uhhuhhuh! Kouta nyt jo hyväksyä se että olet vähemmän viehättävä.

[/quote]

Mitä tekemistä tuolla kommentilla on edellisessä kommentissa esitetyn asian kanssa? Taidat olla itse vähän vajaa?

Vierailija
57/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonismi näkyy monesti myös siinä, että nauttii hyvästä ruuasta = on hieman pyylevämpi kenties. Sellaiset naiset ovat usein myös sensuelleja sängyssä ja antautuvat nautinnolle.  Itse olen pikkuisen pyöreä, isorintainen, kauniskasvoinen ja ystävällinen. Koen itseni hyvin naiselliseksi ja seksikkääksi. 

Pakko vielä sanoa että minusta on ihan ok että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja sen mukaan sitten sitä kunppaniakin katselee. Se vaan ihmetyttää miksi pitää ihmetellä toisen valintoja, naismakua tai mitään. Elä ja anna toisten elää.  :)

Vierailija
58/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:59"]

[/quote]

Mutta ylipaino esim. painoindeksin mukaan EI tarkoita automaattisesti sitä, että olisi leveä vyötärö, vaan lantio-vyötärö -suhden voi olla juurikin tuo ihanne, vaikka nainen olisi koko XL kuten näissä:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/39/fb/cf/39fbcfe1178dbfb4291aecfbf8572591.jpg

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/65/83/ff/6583ff361ab15bf44152ca4b8ba19de2.jpg

Tämä naistyyppi on hyvinkin hedelmällinen, sillä rasva ei sijaitse sisäelinten ympärillä vaan niinsanotusti oikeissa paikoissa ja ylipaino ei ole vakava. Suhdeluku pienenee myös naisen laihtuessa liikaa, jolloin myös kuukautiset jäävät pois.

Minua vituttaa se, kun aina kuvitellaan, että tehve, kaunis ja hyvinvoiva vartalotyyppi olisi automaattisesti sama. Sitäpaitsi vartalot ovat jo lähtökohtaisesti erimuotoisia painosta riippumatta. Joku on suoravartaloinen koko ikänsä ilman laaksoa ja kukkulaa ei se silti tee hänestä automaattisesti rumaa tai kaunista. Molemmat alla olevista naisista ovat hoikkia. Toinen vaan on kurvikas ja hoikan tiimalasin mallinen (se hedelmällinen lantio-vyötärö -suhde) ja toinen on suorakaiteen muotoinen:

Hoikka suorakaide http://www.womens-business-clothes.com/images/Different-Body-Types_Banana-Shaped-Body_Column_B.jpg

Hoikka tiimalasi http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lqls0ffokd1r1edm7o1_400.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.sodahead.com%2Fliving%2Fdo-clothing-designers-disrespect-curvy-women-queen-latifah-thinks-so%2Fquestion-2326155%2F%3Fpage%3D13&h=442&w=330&tbnid=AjgOtMkPq-ZvZM%3A&zoom=1&docid=_oJVoQUdNv6ZwM&ei=ks0vVOr7KqHnygO2poGQBA&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CEYQMyghMCE&iact=rc&uact=3&dur=1192&page=1&start=0&ndsp=48

[/quote]

Mä olen just tuo suorakaide, mutta en kyllä tajua mitä se hedelmällisyyteen liittyy? Mulla ei ole 40 ikävuoteen mennessä ollut mitään naisten vaivoja, eli säännölliset kuukautiset ilman kipuja ja kaksi kertaa olen tullut raskaaksi heti kun ollaan alettu yrittämään. Myös imetys sujui erinomaisesti. Eli mitenkähän helvetin hedelmällisiä nämä kurvikkaat rouvat mahtavat ollakaan? Pamahtavat varmaan paksuksi pitkästä katseesta.

Vierailija
59/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:42"]Ahdistaa kun pyöreät naiset tulevat iskemään baarissa. Ihan kuin olisin heidän kanssaan samalla tasolla. Onneksi olen saanut tähän asti hoikkia ja treenattuja naisia. En voi sietää löllyvää lihaa, selluliittia, hajuja, puhumattakaan mitä lihavaksi päästäminen kertoo henkilön itsekurista ja henkisestä luonteesta, yök.
[/quote]
T. Pyöreä nainen
[/quote]

Juujuu. Ihan varmasti.
[/quote]
Kateellinen?

Vierailija
60/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: kylläpä tämä yksi läski nyt suuttui :D 

Kyllä me kaikki uskotaan, että olet tosi hottis ja kaikki miehet sinua himoitsee, aivan varmasti. Nyt voit mennä syömään lisää sipsejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi