Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies huolii pyylevän naisen?

Vierailija
04.10.2014 |

Eihän sellaisella tee paljon mitään. Ei kehtaa kavereille esitellä, saati sitten sukulaisille. Keittiöönkö sellainen hommataan? Makkariin nyt ei ainakaan, hyh.

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet nyt ainakin huolivat lihavan suomalaisen naisen. Ei niille tarvitse kuin vähän vinkata niin lähtevät heti mukaan. Voisi ehkä sellaiset pyylevät mamupatjat sitten miettiä, että onkohan tuo mies minun kanssani, koska olen niin mukava/ihana yms. vai jonkin muun asian takia?? Mutta siis aika yleinen näky suomessakin että  lihava nainen - normaalipainoinen ulkomaalainen mies.

Vierailija
62/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:59"]

Äh, kun mua vituttaa aina tuo, kun joku läski alkaa mussuttamaan renesanssin rehevistä naisista yms. Yksi tärkeimmistä naisen viehätystä määrittävistä tekijöistä on vyötärö/lantio -suhdeluku. Kaikissa kulttuureissa kautta historian suhdelukua 0.6-0.8 on pidetty kaikista viehättävimpänä. Suhdeluvun kasvaessa yli 0.8 naisen hedelmällisyys laskee samalla kun sydäntautien, diabeteksen ja syöpien riski kasvaa. Läskien naisten epäviehättävyys on syvälle perimään koodattu ja sillä on hyvät perusteet.

[/quote]

Mutta ylipaino esim. painoindeksin mukaan EI tarkoita automaattisesti sitä, että olisi leveä vyötärö, vaan lantio-vyötärö -suhden voi olla juurikin tuo ihanne, vaikka nainen olisi koko XL kuten näissä:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/39/fb/cf/39fbcfe1178dbfb4291aecfbf8572591.jpg

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/65/83/ff/6583ff361ab15bf44152ca4b8ba19de2.jpg

Tämä naistyyppi on hyvinkin hedelmällinen, sillä rasva ei sijaitse sisäelinten ympärillä vaan niinsanotusti oikeissa paikoissa ja ylipaino ei ole vakava. Suhdeluku pienenee myös naisen laihtuessa liikaa, jolloin myös kuukautiset jäävät pois.

Minua vituttaa se, kun aina kuvitellaan, että tehve, kaunis ja hyvinvoiva vartalotyyppi olisi automaattisesti sama. Sitäpaitsi vartalot ovat jo lähtökohtaisesti erimuotoisia painosta riippumatta. Joku on suoravartaloinen koko ikänsä ilman laaksoa ja kukkulaa ei se silti tee hänestä automaattisesti rumaa tai kaunista. Molemmat alla olevista naisista ovat hoikkia. Toinen vaan on kurvikas ja hoikan tiimalasin mallinen (se hedelmällinen lantio-vyötärö -suhde) ja toinen on suorakaiteen muotoinen:

Hoikka suorakaide http://www.womens-business-clothes.com/images/Different-Body-Types_Banana-Shaped-Body_Column_B.jpg

Hoikka tiimalasi http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lqls0ffokd1r1edm7o1_400.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.sodahead.com%2Fliving%2Fdo-clothing-designers-disrespect-curvy-women-queen-latifah-thinks-so%2Fquestion-2326155%2F%3Fpage%3D13&h=442&w=330&tbnid=AjgOtMkPq-ZvZM%3A&zoom=1&docid=_oJVoQUdNv6ZwM&ei=ks0vVOr7KqHnygO2poGQBA&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CEYQMyghMCE&iact=rc&uact=3&dur=1192&page=1&start=0&ndsp=48

[/quote]

Mä olen just tuo suorakaide, mutta en kyllä tajua mitä se hedelmällisyyteen liittyy? Mulla ei ole 40 ikävuoteen mennessä ollut mitään naisten vaivoja, eli säännölliset kuukautiset ilman kipuja ja kaksi kertaa olen tullut raskaaksi heti kun ollaan alettu yrittämään. Myös imetys sujui erinomaisesti. Eli mitenkähän helvetin hedelmällisiä nämä kurvikkaat rouvat mahtavat ollakaan? Pamahtavat varmaan paksuksi pitkästä katseesta.

[/quote]

No sitä se kertoo, että suhdeluvun 0,7 omaavilla naisilla on keskimäärin optimaalisimmat estrogeenitasot. Itseasiassa suhdeluvun noustessa 0,1 hedelmöityksen mahdollisuus per kuukautiskierros laskee keskimäärin 30 %, vaikka muut tekijät kuten tupakointi, ikä yms. otetaan huomiooon (Singh 1993).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:59"]

Äh, kun mua vituttaa aina tuo, kun joku läski alkaa mussuttamaan renesanssin rehevistä naisista yms. Yksi tärkeimmistä naisen viehätystä määrittävistä tekijöistä on vyötärö/lantio -suhdeluku. Kaikissa kulttuureissa kautta historian suhdelukua 0.6-0.8 on pidetty kaikista viehättävimpänä. Suhdeluvun kasvaessa yli 0.8 naisen hedelmällisyys laskee samalla kun sydäntautien, diabeteksen ja syöpien riski kasvaa. Läskien naisten epäviehättävyys on syvälle perimään koodattu ja sillä on hyvät perusteet.

[/quote]

Mutta ylipaino esim. painoindeksin mukaan EI tarkoita automaattisesti sitä, että olisi leveä vyötärö, vaan lantio-vyötärö -suhden voi olla juurikin tuo ihanne, vaikka nainen olisi koko XL kuten näissä:

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/39/fb/cf/39fbcfe1178dbfb4291aecfbf8572591.jpg

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/65/83/ff/6583ff361ab15bf44152ca4b8ba19de2.jpg

Tämä naistyyppi on hyvinkin hedelmällinen, sillä rasva ei sijaitse sisäelinten ympärillä vaan niinsanotusti oikeissa paikoissa ja ylipaino ei ole vakava. Suhdeluku pienenee myös naisen laihtuessa liikaa, jolloin myös kuukautiset jäävät pois.

Minua vituttaa se, kun aina kuvitellaan, että tehve, kaunis ja hyvinvoiva vartalotyyppi olisi automaattisesti sama. Sitäpaitsi vartalot ovat jo lähtökohtaisesti erimuotoisia painosta riippumatta. Joku on suoravartaloinen koko ikänsä ilman laaksoa ja kukkulaa ei se silti tee hänestä automaattisesti rumaa tai kaunista. Molemmat alla olevista naisista ovat hoikkia. Toinen vaan on kurvikas ja hoikan tiimalasin mallinen (se hedelmällinen lantio-vyötärö -suhde) ja toinen on suorakaiteen muotoinen:

Hoikka suorakaide http://www.womens-business-clothes.com/images/Different-Body-Types_Banana-Shaped-Body_Column_B.jpg

Hoikka tiimalasi http://www.google.fi/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lqls0ffokd1r1edm7o1_400.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.sodahead.com%2Fliving%2Fdo-clothing-designers-disrespect-curvy-women-queen-latifah-thinks-so%2Fquestion-2326155%2F%3Fpage%3D13&h=442&w=330&tbnid=AjgOtMkPq-ZvZM%3A&zoom=1&docid=_oJVoQUdNv6ZwM&ei=ks0vVOr7KqHnygO2poGQBA&tbm=isch&client=firefox-a&ved=0CEYQMyghMCE&iact=rc&uact=3&dur=1192&page=1&start=0&ndsp=48

[/quote]

Mä olen just tuo suorakaide, mutta en kyllä tajua mitä se hedelmällisyyteen liittyy? Mulla ei ole 40 ikävuoteen mennessä ollut mitään naisten vaivoja, eli säännölliset kuukautiset ilman kipuja ja kaksi kertaa olen tullut raskaaksi heti kun ollaan alettu yrittämään. Myös imetys sujui erinomaisesti. Eli mitenkähän helvetin hedelmällisiä nämä kurvikkaat rouvat mahtavat ollakaan? Pamahtavat varmaan paksuksi pitkästä katseesta.

[/quote]

No sitä se kertoo, että suhdeluvun 0,7 omaavilla naisilla on keskimäärin optimaalisimmat estrogeenitasot. Itseasiassa suhdeluvun noustessa 0,1 hedelmöityksen mahdollisuus per kuukautiskierros laskee keskimäärin 30 %, vaikka muut tekijät kuten tupakointi, ikä yms. otetaan huomiooon (Singh 1993).

[/quote]

Siksi vaan ihmettelin kun olen tuo suorakaide ja hedelmällisyys on halutessani ollut 100%. Voiko se siitä enää parantua jos tissit isonee ja perse levenee?

Vierailija
64/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskithän tutkitusti eivät tule niin helposti raskaaksi kuin normaalipainoiset. Onpa av:lla paljon läskejä kun niin paljon kehutaan ja puolustellaan lihavia ihmisiä :)

Vierailija
65/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempään viitaten, en tiedä yhtään läskiä joka olisi tiimalasi. Suoria läskikasoja jokainen. Ja älkää läskit jaksako väittää että läski=muodokas ja kurvikas. Läskit eivät tee kenestäkään kurvikasta. (Ellei tarkoita michelinmies-kurvikasta)

Vierailija
66/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:09"]

Ylempään viitaten, en tiedä yhtään läskiä joka olisi tiimalasi. Suoria läskikasoja jokainen. Ja älkää läskit jaksako väittää että läski=muodokas ja kurvikas. Läskit eivät tee kenestäkään kurvikasta. (Ellei tarkoita michelinmies-kurvikasta)

[/quote]

Riippuu siitä, mitä pitää läskinä. Tässä ketjussa on näkynyt ainakin 4 kuvaa ylipainoisista tiimalasimallisista naisista ja yksi kuva todella lihavasta naisesta Michelinmies-mallia (tai ei sekään oikein riitä). Totta on, että nämä pulleat tiimalasit ovat harvinaisia, mutta se ei tarkoita ettei heitä ole.

Allaolevassa kuvassa on joukko naisia.

Heidän vaatekokonsa on ilmoitettu englantilaisittain eli 10= 36, 12 =38, 14=40, 18=44

http://www.hautecurvywoman.com/wp-content/uploads/2012/06/701774.jpg

Olen ihan varma, että tässä ketjussa muitakin kuin toinen vasemmalta luokiteltaisiin lihaviksi. Itseasiassa kukaan heistä ei ole huolestuttavan laiha tai lihava. Tässä näkyy niinsanottu normaalin variaatio. Kuka heistä on kaunis? Tekeekö pelkkä paino kauniiksi? Edes keskimmäinen nainen kokoa 38 ei ole niin kaunis kuin esim. tämä malli http://img.auctiva.com/imgdata/9/2/4/1/5/6/webimg/649153321_o.jpg. Pelkkä paino ei määrittele henkilön kauneutta.

Sitä voi olla vaikka kuinka laiha, muttei välttämättä kaunis ja sitä voi olla pyöreä, muttei välttämättä ruma. Ja lisäksi eri ihmisillä on erilainen maku.

Esimerkki Vain elämää -ohjelmasta. Oman mieheni mielestä Jenni Vartiainen ei ole kaunis, vaan persoonattoman ja sieluttoman näköinen, kun taas tuo PMMP:n Paula on hänen mielestään paljon Jenniä viehättävämpi. Paula: http://pmmp.ru/wp-content/uploads/2009/11/Money-Paula-Vesala.jpg Jenni: http://ylex.yle.fi/sites/ylex.yle.fi/files/images/jennivartiainen_ylex.jpg

Vierailija
67/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 jatkaa... MAllikuvan linkki ei toiminut, mutta voi verrata vaikka tähän: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/06/10/article-0-054BA2B4000005DC-717_224x478.jpg

Vierailija
68/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huolin, koska laihaa en saanut. Jos ei itse ole tietyssä "luokassa" pitää itsekin tajuta laskea rimaa. Muuten jää helposti yksin

Vierailija
69/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:08"]

Miksi ne naiset ottaa läskejä miehiä?

[/quote]

Tarvitsevat elättäjän.

Vierailija
70/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukat vähä-älyiset miespissikset, joille kelpaa vain missimittainen ja NUORI nainen, joka vaihdetaan ULKOMUODON takia heti, kun naiseen tulee ryppyjä, yhtään ylikiloja tai muuten vaan kyllästyttää.

Pidän tuollaisia miehiä ihmisyyden pohjasakkana!

Olin missimittainen kaunotar, kun avioiduimme mieheni kanssa. Nyt olemme molemmat vanhoja, isovanhempia. Mieheni on pulskistunut, niin olen minäkin, ja erityisesti nyt roihuaa rakkaus välillämme sen kaikissa väreissä, siis myös seksuaalisesti! Miestäni ei haittaa lisäkiloni, nauraa vain, että "korkoa on kasvanut", kuten hän itsekin! Itse olen monin verroin tyytyväisempi tällaiseen seksikkääseen olemukseeni, kuin mitä olin laihempana ja nuorempana, kun lonkkaluut kolisivat yhteen intiimipuuhissa. Nyt eivät kolise, vaan olen mukavan pehmeä. Itsetuntoni on myös parantunut laihemmista vuosista, ja senkin mies on ilolla pannut merkille! Pulleudesta ei ole ollut muuta kuin hyötyä! Nuoruuden pikkurintaisuus on taakse jäänyttä elämää ja mies jaksaa kehua nykyisiä.

Jos joku parikymppinen miehenalku täällä soittaa poskeaan ja esittää ällöämisiään meille pulleammille ja iäkkäämmille, niin miten olisi, jos vähän viitsisit miettiä omaa äitiäsi, mummoasi ja muita lähipiirisi iäkkäämpiä rouvia, joiden miehet aidosti rakastavat sitä naista ihmisenä, eivät jotain pumpattavaa barbara-ulkokuorta, jota sinä pissispoika ilmeisesti vielä kaipailet. Naisten ihmisyys on sinulta vielä täysin hukassa. Toivottavasti löydät sen, ennenkuin perustat perheen, tai jäät kiertopalkinnoksi loppuiäksesi! Kukaan itseään arvostava nainen ei hyväksy kumppanikseen mitään panokonetta, jolle nainen on vain seksiväline, ei tunteva ja ajatteleva ihminen.

Menehän, poika reppana, kasvamaan vielä sinne äitisi helmoihin!

Vierailija
71/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä niin paljon. Ootteko huomannut, että lähes aina kun on jotain fat acceptance yms. propagandaa, jolla yritetään perustella lihavuuden viehättävyyttä, niin kuvissa on just näitä täydellisen tiimalasivartalon omaavia? Yleensä nämä ovat kyllä teknisesti liikalihavia, mutta edustaa ehkä muutamaa promillea liikalihavista naisista. Bonuksena lihavuuden kauneutta ihannovissa kuvissa ei ikinä näy selluliittia tai vatsamakkaroita.

Vierailija
72/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:15"]Voi raukat vähä-älyiset miespissikset, joille kelpaa vain missimittainen ja NUORI nainen, joka vaihdetaan ULKOMUODON takia heti, kun naiseen tulee ryppyjä, yhtään ylikiloja tai muuten vaan kyllästyttää.

Pidän tuollaisia miehiä ihmisyyden pohjasakkana!

Olin missimittainen kaunotar, kun avioiduimme mieheni kanssa. Nyt olemme molemmat vanhoja, isovanhempia. Mieheni on pulskistunut, niin olen minäkin, ja erityisesti nyt roihuaa rakkaus välillämme sen kaikissa väreissä, siis myös seksuaalisesti! Miestäni ei haittaa lisäkiloni, nauraa vain, että "korkoa on kasvanut", kuten hän itsekin! Itse olen monin verroin tyytyväisempi tällaiseen seksikkääseen olemukseeni, kuin mitä olin laihempana ja nuorempana, kun lonkkaluut kolisivat yhteen intiimipuuhissa. Nyt eivät kolise, vaan olen mukavan pehmeä. Itsetuntoni on myös parantunut laihemmista vuosista, ja senkin mies on ilolla pannut merkille! Pulleudesta ei ole ollut muuta kuin hyötyä! Nuoruuden pikkurintaisuus on taakse jäänyttä elämää ja mies jaksaa kehua nykyisiä.

Jos joku parikymppinen miehenalku täällä soittaa poskeaan ja esittää ällöämisiään meille pulleammille ja iäkkäämmille, niin miten olisi, jos vähän viitsisit miettiä omaa äitiäsi, mummoasi ja muita lähipiirisi iäkkäämpiä rouvia, joiden miehet aidosti rakastavat sitä naista ihmisenä, eivät jotain pumpattavaa barbara-ulkokuorta, jota sinä pissispoika ilmeisesti vielä kaipailet. Naisten ihmisyys on sinulta vielä täysin hukassa. Toivottavasti löydät sen, ennenkuin perustat perheen, tai jäät kiertopalkinnoksi loppuiäksesi! Kukaan itseään arvostava nainen ei hyväksy kumppanikseen mitään panokonetta, jolle nainen on vain seksiväline, ei tunteva ja ajatteleva ihminen.

Menehän, poika reppana, kasvamaan vielä sinne äitisi helmoihin!

[/quote]

Mistähän tuollainen viha ja katkeruus kumpuaa?

Vierailija
73/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:15"]Voi raukat vähä-älyiset miespissikset, joille kelpaa vain missimittainen ja NUORI nainen, joka vaihdetaan ULKOMUODON takia heti, kun naiseen tulee ryppyjä, yhtään ylikiloja tai muuten vaan kyllästyttää. Pidän tuollaisia miehiä ihmisyyden pohjasakkana! Olin missimittainen kaunotar, kun avioiduimme mieheni kanssa. Nyt olemme molemmat vanhoja, isovanhempia. Mieheni on pulskistunut, niin olen minäkin, ja erityisesti nyt roihuaa rakkaus välillämme sen kaikissa väreissä, siis myös seksuaalisesti! Miestäni ei haittaa lisäkiloni, nauraa vain, että "korkoa on kasvanut", kuten hän itsekin! Itse olen monin verroin tyytyväisempi tällaiseen seksikkääseen olemukseeni, kuin mitä olin laihempana ja nuorempana, kun lonkkaluut kolisivat yhteen intiimipuuhissa. Nyt eivät kolise, vaan olen mukavan pehmeä. Itsetuntoni on myös parantunut laihemmista vuosista, ja senkin mies on ilolla pannut merkille! Pulleudesta ei ole ollut muuta kuin hyötyä! Nuoruuden pikkurintaisuus on taakse jäänyttä elämää ja mies jaksaa kehua nykyisiä. Jos joku parikymppinen miehenalku täällä soittaa poskeaan ja esittää ällöämisiään meille pulleammille ja iäkkäämmille, niin miten olisi, jos vähän viitsisit miettiä omaa äitiäsi, mummoasi ja muita lähipiirisi iäkkäämpiä rouvia, joiden miehet aidosti rakastavat sitä naista ihmisenä, eivät jotain pumpattavaa barbara-ulkokuorta, jota sinä pissispoika ilmeisesti vielä kaipailet. Naisten ihmisyys on sinulta vielä täysin hukassa. Toivottavasti löydät sen, ennenkuin perustat perheen, tai jäät kiertopalkinnoksi loppuiäksesi! Kukaan itseään arvostava nainen ei hyväksy kumppanikseen mitään panokonetta, jolle nainen on vain seksiväline, ei tunteva ja ajatteleva ihminen. Menehän, poika reppana, kasvamaan vielä sinne äitisi helmoihin!   [/quote] Mistähän tuollainen viha ja katkeruus kumpuaa?

[/quote]

Olisko tästä ketjusta? En ole tämän kirjoittaja, mutta kyllä minullakin joskus vähä-älyisyys käy hermoille vaikka tiedän, ettei pitäisi antaa tunteelle valtaa. Tyhmyydestä kärsii kuitenkin lopulta enimmäkseen tyhmä itse.

Vierailija
74/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:27"]

[/quote]

Tämä niin paljon. Ootteko huomannut, että lähes aina kun on jotain fat acceptance yms. propagandaa, jolla yritetään perustella lihavuuden viehättävyyttä, niin kuvissa on just näitä täydellisen tiimalasivartalon omaavia? Yleensä nämä ovat kyllä teknisesti liikalihavia, mutta edustaa ehkä muutamaa promillea liikalihavista naisista. Bonuksena lihavuuden kauneutta ihannovissa kuvissa ei ikinä näy selluliittia tai vatsamakkaroita.

[/quote]

Tämä on niin totta. Todellisuuden nähdäkseen ei tarvitse kuin mennä uimahalliin. Roikkuvia mahoja, selluliittiä, painosta turvonneita nilkkoja jne. Se on se suomalainen todellisuus 99,5% tapauksista kun puhutaan lihavista.

Vierailija
75/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkökeskeisten ihmisten liitot eivät kestä. Ne ovat niitä kiertopalkintoja ja uusperheineen. Kaikki suhteet hajoavat käsiin ja lapset jäävät paitsi ehjistä kodeista. Meidän suvussa on jo monta sukupolvea ollut tapana naida ja sitoutua ihmiseen, olla uskollisia (100 vuotta sitten yksi petturi tapettiin) ja vanheta yhdessä. Tämä on meidän suvun perinne ja nämä asiat taotaan lapsille jo nuorena päähän. Jo 3 vuotiaan prinsessaleikeissä julistetaan juhlallisesti kauneuden katoavaisuudesta. Tämä palsta ja suurin osa täälä kirjoittelevista ovat oksettavaa ja pinnallista sakkaa. Onneksi maailma on kuitenkin vielä täynnä myös hienoja ja kunnioitettavia ihmisiä.

Vierailija
76/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on tiukemmat pillut kun sielläkin on sitä rasvaa. On vähän ku tökkäis pippelin pullataikinaan.

Vierailija
77/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ihana pyylevä pylly!

Vierailija
78/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The bigger the cushion, the sweeter the pushin'

Vierailija
79/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:07"]The bigger the cushion, the sweeter the pushin'
[/quote]

Voit toki uskotella noin itsellesi.

Vierailija
80/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:41"]

Ulkonäkökeskeisten ihmisten liitot eivät kestä. Ne ovat niitä kiertopalkintoja ja uusperheineen. Kaikki suhteet hajoavat käsiin ja lapset jäävät paitsi ehjistä kodeista. Meidän suvussa on jo monta sukupolvea ollut tapana naida ja sitoutua ihmiseen, olla uskollisia (100 vuotta sitten yksi petturi tapettiin) ja vanheta yhdessä. Tämä on meidän suvun perinne ja nämä asiat taotaan lapsille jo nuorena päähän. Jo 3 vuotiaan prinsessaleikeissä julistetaan juhlallisesti kauneuden katoavaisuudesta. Tämä palsta ja suurin osa täälä kirjoittelevista ovat oksettavaa ja pinnallista sakkaa. Onneksi maailma on kuitenkin vielä täynnä myös hienoja ja kunnioitettavia ihmisiä.

[/quote]

Voin kuvitella sukujuhlanne. Persjalkasia, huonohiuksisia ja kalvakkaihoisia perunaneniä tunika-leggins-crocsi-yhdistelminenne. Ja tietysti nykyajan "trendin" mukaisesti tietysti tatuointi poikineen kruunaamassa kokonaisuuden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi