Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies huolii pyylevän naisen?

Vierailija
04.10.2014 |

Eihän sellaisella tee paljon mitään. Ei kehtaa kavereille esitellä, saati sitten sukulaisille. Keittiöönkö sellainen hommataan? Makkariin nyt ei ainakaan, hyh.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä nainen on ruma ja epäkiinnostava. Selvää pässinlihaa. Pylleröt tietysti eivät itse halua totuutta nähdä vaan kuvittelevat olevansa jotain seksikkäitä daameja siellä omassa kuplassaan.

Vierailija
22/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut laihoja lankoja ja pyöreitä matameja. En löydä moittimista kummastakaan jos ei ole sairaanoloinen jompaa kumpaa sorttia. Kauneudella ei monta puuroa keitetä. Aika moni on komea vasta myöhemmin. Silimä tottuu tai sitten ihminen muuttuu. En ole koskaan harrastanut lyhyviä suhteita mutta tähän ikään on vain tullut jokunen koluttua läpi. Eniten minua rassisi itsekkäät omahyväiset. Sellaiset jäi heti. Vaikka olisi ollut missi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria naisia on merkittävästi vähemmän kuin nuoria miehiä. Siksi on väistämätön tosiasia, että kaikki naiset kelpaavat jollekin, kun miltei kaikki kuitenkin haluavat pariutua.

Vastaus ap:n kysymykseen on siis: siksi, että muuten jäisi kokonaan ilman.

Vierailija
24/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:44"]

Jotenkin koomista kun aikuiset ihmiset keskustelevat toistensa ja omista ulkonäöistään niin kuin niillä todella olisi jotain merkitystä. Oman kokemukseni mukaan asia on juuri päinvastoin. Olen varmaan jonkun ylempänä parjaama muodoton laiheliini, mutta miehiä on kuitenkin löytynyt ja ihan ulkonäöstä riippumatta on aika moni tullut juttelemaan, vaikka siis ilmeisesti olen kauhean näköinen. Eli arvelen kuitenkin henkisen puolen olleen se olennainen asia kiinnostuksen muodostumisessa, tai sitten kaikki mieheni ovat olleet jotain friikkejä. Aviomieheni sanoo minulle joka päivä kuinka hyvältä näytän hänen silmissään ja miten kupliva persoonallisuuteni tekee hänellekin hyvän mielen. Kauneushan on katsojan silmässä ja ulkonäköfetisseistä kannattaa pyrkiä eroon, koska siinä voittaa itse todella paljon. Katso pintaa syvemmälle niin löydötkin ovat syvällisempiä.

[/quote]

Juuri tämä on pointtina! Meitä on monen muotoisia ja näköisiä. Jos puoliso on muuten ihana ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja seksi luistaa mitä väliä onko kokoa s vai xl? Ymmärrän sen, että suurin osa ihmisistä ei pidä äärimmäisyyksistä (anorektinen, ylilihava tai ylibodattu), mutta jos nyt puhutaan sellaisesta perusnaisesta, niin kohtuuttomasti pistetään yksityiskohdille mielestäni painoarvoa ja nakerretaan siten naisten itsetuntoa. Yksi kohkaa naisen painosta, toinen hiusten pituudesta ja lista jatkuu. Ja sanoisin, että miesten on kyllä keskimäärin vaikeampaa löytää seuraa kuin naisten olipa naisen paino tai hiustenpituus mikä hyvänsä. Naiset, joilla on hyvä itseluottamus ja heitä tukeva puoliso ovat säkenöiviä olivatpa heidän ulkoisen olemuksensa mitat standardin mukaisia (siis nykymallin mukaisesti näin http://3.bp.blogspot.com/-NS6yxMhYqNc/UW5lL5P3-DI/AAAAAAAAASM/dutjqzolhx8/s320/fitnessmodel.jpg ) tai eivät.

nro 33

Vierailija
25/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolii pyylevän kun ei saa parempaa. Niin se on aina mennyt. Läskit naiset ovat pariutumisessa alinta kastia.

Vierailija
26/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:30"]

Minulla on samanlainen vartalo kuin tällä naisella: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/67/19/2d67191dd9f3c7524cdeeb502875288b.jpg ja mieheni on ihan hulluna siihen.

Kannan myös itseni terveellä itsetunnolla. Minulla on nätit kasvot ja pitkät, hyväkuntoiset hiukset. Olen tarmokas, kiltti ja seksuaalisesti aktiivinen. Kun tapasin tämän nykyisen mieheni painoin 64kg ja olen 168cm pitkä. Vartalo oli aika tarkkaan tällainen (http://fitness.makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2013/01/hourglass-shaped-scarlewtt-johannson.jpg). Saman näköinen olin myös nuorempana. Olin avioeron myötä masentuneena laihtunut 80 kilosta 64 kiloon. Mieheni oli tuolloin tavatessamme livenä sitä mieltä, että olin liian laihan hänen makuunsa, mutta koska oli jo muuten niin ihastunut luonteeseeni (olimme tavanneet netissä kuukautta aiemmin) pieni pettymys painoni suhteen ei kuulemma ollut niin vakava juttu. Eikä hän maininnut asiasta ihan heti vaan joskus kuukauden päästä. Sitten muutamassa vuodessa lihoin tähän nykyiseen kokoon, joka vastaa kuvan muotoja ja olen painanut vaihdellen 82-86 kilon välillä. Nyt painoni on putoamassa, koska olen jättänyt ruokavaliosta terveyssyistä sokerit pois. Tiedän, että mieheni toivoo ettei minusta enää tulisi ihan niin hoikkaa kun olin tavatessamme, mutta hän ymmärtää kyllä terveydelliset syyt ("huono" sokeri ei vaan ole minulle hyväksi), vaikka pitääkin aivan erityisen paljon vartalostani juuri nyt. Tiedän, että hän hyväksyy minut sellaisen kuin olen, kunhan en ala näyttää jommalta kummalta näistä ääripään vaihtoehdoista:

1. täysin liian laiha ja muodoton http://b1969d.medialib.glogster.com/media/fd5c19517c002898e8e33236bcb9d7b05c136bf816d4637ef18da67f06136de6/anorexia-image.jpg

2. Ihan ylilihava http://www.streetcarnage.com/wp-content/uploads/2012/06/obese300.jpg

3. Liian maskulliininen ja kova http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/26/2012/10/Kehonrakennus.jpg

Miksi avauduin? Siksi, että minusta näiden tällaisia aloituksia tehtailevien miesten olisi syytä ymmärtää, että heidän makunsa ei suinkaan ole se ainoa miesten mielipide ja siksi naiset voivatkin rauhallisin mielin olla omia itsejään. Varsinkin yli 30-vuotiaiden miesten keskuudessa arvostetaan myös muodokkaampia naisia. Aika harva ihannoi totaalisen anorektista, ylilihavaa tai bodattua kaappia naisihanteenaan. Mutta hoikasta normaalipainoisen kautta pyöreisiin tyttöihin löytyy kyllä aina ottajansa.

p.s. Mieheni esittelee minua ylpeänä seuralaisenaan. Viimeksi, kun oli edustustustilaisuus pukeuduin tämän tyyppiseen iltapukuun ja näytin siinä säkenöivältä ja sainkin illan mittaan runsaasti kohteliaisuuksia ja flirttiä myös nuoremmilta miehiltä: http://m.menaiset.fi/media/Ajankohtaista/Ihmiset/thumbs/full_christinahendricks_emmyt_reuters%281%29.jpg Enkä todellakaan näyttänyt miltään makkarankuorelta, kun vartalotyyppini on kurvikas ja tiimalasin mallinen kuten kuvan Christiina Hendriksillä.

[/quote]

Olet lihava ja etova.

Vierailija
27/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:11"]

Mies huolii pyylevän kun ei saa parempaa. Niin se on aina mennyt. Läskit naiset ovat pariutumisessa alinta kastia.

[/quote]

Olet väärässä. Ei se ole aina mennyt niin. http://kg-lehti.fi/blogit/varpu-tavi/taydellinen-vartalo-satua/ Tutustu vähän historiaan ennenkuin auot päätäsi muka faktoina.

Vierailija
28/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:58"]Minä aikoinani otin kauniin ja sorjavartisen naisen. Tuli raskaaksi, lihoi, ja ei tehnyt asialle mitään, jättäytyi rupsahtaneeksi. Aikani touhua katselin, kunnes erottiin. Nyt on kumppanina hyväkroppainen nainen joka pitää itsestään huolta. Kyllähän se vaikuttaa esim. seksiin ja haluamiseen. Roikkuva ei kiihota. Urheilkaa naiset niin miehetkn tykkää ihan eri tavalla. :) [/quote] mitä helvettiä minä luin? Toivottavasti itse alat kärsiä potenssi vaivoja ja naisesi jättää sinut. Ihmiset muuttuu ajan myötä! Tosi rakkaus rakastaa ihmistä. Sitä omaa puolisoa eikä ulkomuotoa!

[/quote]

tuo porvoolaismies on mennyt naimisiin vartalon kanssa,

[/quote]

:D

Vierailija
29/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pulskemmassa naisessa on, mistä kiinni ottaa eikä luut kolise. Pulska nainen ei muutu viisikymppisenä rusinaksi, koska hänellä on ihonalaista rasvaa, joka pitää huolen siitä, että ryppyjä tulee vasta paljon myöhemmin, jos koskaan.

Vierailija
30/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:15"]

Vähän pulskemmassa naisessa on, mistä kiinni ottaa eikä luut kolise. Pulska nainen ei muutu viisikymppisenä rusinaksi, koska hänellä on ihonalaista rasvaa, joka pitää huolen siitä, että ryppyjä tulee vasta paljon myöhemmin, jos koskaan.

[/quote]

Yhtä ryppyisiä ne ovat kuin muutkin vanhat ämmät.

Vierailija
31/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:12"]

Olet lihava ja etova.

[/quote]

Kai ymmärrät, että tuo on vain sinun mielipiteesi? Mielenkiintoinen kysymys onkin MIKSI sinua etoo toisen ihmisen ulkonäkö niin kovasti ja MIKSI haluat kertoa sen täällä? Mikä on motiivisi, jonka salaat? Tiedätkö edes itsekkään tai oletko koskaan pysähtynyt miettimään? Itse olen sitä mieltä, että kyseessä on puhdas ilkeys tai huono itsetunto, jota pönkitetään haukkumalla muita. Eli sinulle voisi yhtä hyvin vastata:

Olet ilkeä, pinnallinen ja sisäisesti ruma ihminen olipa ulkomuotosi kuinka "kaunis" tahansa.

Mikä oli oma motiivini sanoa näin? Se, että minusta sinun olisi syytä herätä tarkastelemaan omaa käytöstäsi ja "oikeutasi" arvostella toisia. Onnekseni minun itsetuntoa sinunlaisesi eivät heilauta, koska minun ei tarvitse miellyttää sinua millään lailla, sen verran kovissa liemissä olen eläissäni kiehunut, mutta empatiakyvyttömänä et varmaan ymmärrä (tai välitä mikäli olet narsisti) kuinka syvästi voit haavoittaa sellaista ihmistä, jonka itsetunto ei ole yhtä vahva kuin minun.

Ihan kehittyäksesi ihmisenä: Tarkastele ensin omaa itseäsi (erityisesti luonnettasi) ennen kuin seuraavan kerran päätät avautua jonkun toisen ulkonäöstä. Ja tämä ei koske minua, vaan kaikkia niitä, joiden kiusaamisesta nautit.

Sinulla on vielä pitkä matka kasvua edessäsi. Toivottavasti kykenet siihen.

Nro 33

Vierailija
32/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei kukaan täyspäinen siitä loukkaannu jos av:lla joku mt-potilas haukkuu kirjoituksen perusteella etovaksi... Lähinnä koomista koko kinastelu. Makuja on monia, ja itse ainakin kiinnitän miehessä huomiota lähinnä siihen mitä pään sisällä liikkuu, ja niin oletan fiksumpien miestenkin tekevän. Pöljät pariutukoot keskenään ja peilatkoon kahdestaan.

Vierailija
33/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun pyöreät naiset tulevat iskemään baarissa. Ihan kuin olisin heidän kanssaan samalla tasolla. Onneksi olen saanut tähän asti hoikkia ja treenattuja naisia. En voi sietää löllyvää lihaa, selluliittia, hajuja, puhumattakaan mitä lihavaksi päästäminen kertoo henkilön itsekurista ja henkisestä luonteesta, yök.

Vierailija
34/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:33"]

Toisaalta ei kukaan täyspäinen siitä loukkaannu jos av:lla joku mt-potilas haukkuu kirjoituksen perusteella etovaksi... Lähinnä koomista koko kinastelu. Makuja on monia, ja itse ainakin kiinnitän miehessä huomiota lähinnä siihen mitä pään sisällä liikkuu, ja niin oletan fiksumpien miestenkin tekevän. Pöljät pariutukoot keskenään ja peilatkoon kahdestaan.

[/quote]

No minä en loukkaantunut, kuten huomaat, jos viestini luet. Lähinnä olen huolissani niistä naisista, jotka lukevat näitä yksioikoisia "yökkäilyjä" ja oikeasti vaurioituvat niistä. Kokevat olevansa huonoja ja kelpaamattomia. Tuntevat itsensä toivottomiksi. Sairastuvat syömishäiriöihin ja mahdollisesti vielä pahempaa: saavat jälleen yhden naulan masennuksen arkkuun ja alkavat harkita päiviensä päättämistä omin käsin. Tai alkavat vältellä omaa aviomiestään ja seksiä tämän kanssa, vaikka mies rakastaisi heidän vartaloaan, koska alkavat uskoa että ovat kaikkien miesten mielestä ällöttäviä. Tästä seuraa seksitön liitto ja mahdollisesti pettämisiä ja avioeroja, joista taas sitten lapset kärsivät. Ajattelemattomat ilkeät sanat voivat saada paljon pahaa aikaan, mikäli sattuvat uppoamaan otolliseen maaperään.

Vierailija
35/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:42"]

Ahdistaa kun pyöreät naiset tulevat iskemään baarissa. Ihan kuin olisin heidän kanssaan samalla tasolla. Onneksi olen saanut tähän asti hoikkia ja treenattuja naisia. En voi sietää löllyvää lihaa, selluliittia, hajuja, puhumattakaan mitä lihavaksi päästäminen kertoo henkilön itsekurista ja henkisestä luonteesta, yök.

[/quote]

Noi hei Henri Laasanen. Odoteltiinkin jo sinua tänne fantasioinesi.

Vierailija
36/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo hoikka, mutta olen kaunis, rempseä, iloinen, rehti ja hyvä sängys. Miehen on kans hyvä olla mun kans. ;)

Vierailija
37/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin välillä mietityttää että miten tällaiset ketjut ihmisiin vaikuttavat. Parhaimmillaan joku saattaa saada viimeisen sysäyksen kohti terveellisempää elämää ja saada pudotettua ylimääräisiä kiloja - lihavuus on todella epäterveellistä.. Mutta pahimmillaan kommentit voivat aiheuttaa masennuksen ja kelpaamattomuuden tunteita lihaville, joita jo varmaan muutenkin on syrjitty ja potkittu päähän koko elämä...

Vierailija
38/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:58"]No miten mun mummoni sitten oli maailman ihanin, vaikka olikin pullea?

Ja muutenkin, olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni ihmisen sielu ei riipu painostam, ei luonne, ei mikään. Ei miehillä, eikä naisilla. Pääasia on varmaan, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti. Siitä syntyy aina hyvää!
[/quote]
Olipa surkea vertaus. Vai nauttisitko seksistä mummosi kanssa?

Vierailija
39/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 12:53"]

Mä en oo hoikka, mutta olen kaunis, rempseä, iloinen, rehti ja hyvä sängys. Miehen on kans hyvä olla mun kans. ;)

[/quote]

No mä oon hoikka ja kaikkea tota. Paitsi ehkä rempseä, hirveä sana! :D

Vierailija
40/113 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi