Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Mä olisin ihan hyvin voinut ottaa lyhyen miehen jos sellainen olisi kohdalle osunut, muutaman kanssa nuorempana seurustelenkin jotka olivat vain vähän mua pidempiä(kasvupyrähdys ei ollut vielä tullut).
Mutta mulla tämä varmaan johtuu siitä että itse olen niin lyhyt, 157cm, joten lyhyetkin miehet on mulle pitkiä :D
Kummasti silti päädyin tuollasen 190cm korston kainaloon..
Onko tässä joku pituusraja että kuka on lyhyt ja kuka pitkä? Onko 180cm pitkä, mutta 179cm lyhyt? Vai 175cm?
No siis varmaankaan missimittaiset naiset eivät kiinnostu 150 cm pitkästä miehestä, mutta eipä juuri kiinnostu ne 190 cm pitkät adoniksetkaan 150 cm pitkästä naisesta. Sen vuoksi olenkin kaikki seurustelukumppanini etsinyt siitä porukasta, joka on lähempänä omaa pituuttani. Todennäköisyys löytää kumppani on silloin suurempi kuin istua illasta toiseen koripallo-ottelussa ja toivoa, että tärppää.
Olen niin kyllästynyt näihin lassukoiden aloituksiin, jossa koko naissukupuolta syytetään milloin mistäkin. Säälittävää ja vastenmielistä, kuinkahan mones lassukkaketju oli jo tänään. Ainakin toinen, jossa linkataan suoraan Laasasen blogiin. Kun eivät muualla kykene pätemään, pätevät sitten täällä vauva-palstalla.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:01"]
Nuo Laasasen jutut aina jotenkin pyörii sen ympärillä että kuka saa jossain baariympäristössä naisia, lähinnä yhdenillan seuraa. Siellähän se toimii juuri noin, että ei lyhyt mies oikein seuraa saa, samoin kuin ei Laasasen mainitsema ylipainoinen nainen. Voi saada jopa julmaa pilkkaa osakseen jos menee vastakkaista sukupuolta pokaamaan.
Mutta muuten, sekä ylipainoisia naisia että lyhyitä miehiä, pariutuu kyllä jatkuvasti. He eivät ehkä vaan kohtaa tuolla yöelämässä vaan vaikka hararstuksissa, työpaikoilla, nettideittien kautta. Useimmille vakavaa parisuhdetta etsiessä lopulta ulkoiset seikat ei ole niin tärkeitä, sitten jos toisen luonteesta oikeasti tykkää.
[/quote]
On ne ulkoiset seikat vakavaakin parisuhdetta etsiessä tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:11"]Mä olisin ihan hyvin voinut ottaa lyhyen miehen jos sellainen olisi kohdalle osunut, muutaman kanssa nuorempana seurustelenkin jotka olivat vain vähän mua pidempiä(kasvupyrähdys ei ollut vielä tullut).
Mutta mulla tämä varmaan johtuu siitä että itse olen niin lyhyt, 157cm, joten lyhyetkin miehet on mulle pitkiä :D
Kummasti silti päädyin tuollasen 190cm korston kainaloon..
[/quote]
Alapeukku?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:16"]
Nuo Laasasen jutut aina jotenkin pyörii sen ympärillä että kuka saa jossain baariympäristössä naisia, lähinnä yhdenillan seuraa. Siellähän se toimii juuri noin, että ei lyhyt mies oikein seuraa saa, samoin kuin ei Laasasen mainitsema ylipainoinen nainen. Voi saada jopa julmaa pilkkaa osakseen jos menee vastakkaista sukupuolta pokaamaan.
Mutta muuten, sekä ylipainoisia naisia että lyhyitä miehiä, pariutuu kyllä jatkuvasti. He eivät ehkä vaan kohtaa tuolla yöelämässä vaan vaikka hararstuksissa, työpaikoilla, nettideittien kautta. Useimmille vakavaa parisuhdetta etsiessä lopulta ulkoiset seikat ei ole niin tärkeitä, sitten jos toisen luonteesta oikeasti tykkää.
[/quote]
[/quote]
On toki, mutta jos mies häpeää omaa ulkonäköään, silloin hän häpeäisi myös jälkeläistensä ulkonäköä. Enkä minä ainakaan halua lisääntyä sellaisen miehen kanssa. Minulla on kuitenkin omasta mielestäni erittäin hyvännäköinen ja hottis mies, jolla on pituutta 164 cm ja ja jonka mielestä meillä on maailman kauneimmat lapset.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:15"]
Olen niin kyllästynyt näihin lassukoiden aloituksiin, jossa koko naissukupuolta syytetään milloin mistäkin. Säälittävää ja vastenmielistä, kuinkahan mones lassukkaketju oli jo tänään. Ainakin toinen, jossa linkataan suoraan Laasasen blogiin. Kun eivät muualla kykene pätemään, pätevät sitten täällä vauva-palstalla.
[/quote]
Nää vauva palstan miehet antaa niin huonon kuvan kunnon miehistä.
Tapasin tiistaina mustahiuksinen, sinisilmäisen, raamikkaan, älykkään ja komean miehen joka ei ollut paljoakaan minua pidempi mutta niiiin vetävä! Ikävä jäi!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:16"]
[/quote]
[/quote]
Suurelle osalle ei ole, minkä voi päätellä siitä että ihan kaikennäköisiä ihmisiä pariutuu ja lisääntyykin, myös uloisesti ei viehättäviä. Molemmista sukupuolista.
Itselläni on aina ollut niin että tunnistan toki komean miehen ja tykkään katsella, mutta jos johonkin ei-komeaan olen muuten ihastunut niin ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Aviomieheni on lyhyt, päältä kalju, kuivikkaan laiha, ei ollenkaan ulkoisesti viehättävä, mutta mitä noilla oli merkitystä kun oli ihastunut toisen älykkyyteen ja älykkääseen huumoriin ja siihhen miten voikin olla helppo yhdessä! Työkavereina tavattiin ja kaverustuttiin, vähitellen ihastuttiin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:29"]
Suurelle osalle ei ole, minkä voi päätellä siitä että ihan kaikennäköisiä ihmisiä pariutuu ja lisääntyykin, myös uloisesti ei viehättäviä. Molemmista sukupuolista.
[/quote]
Kaksi asiaa, mitkä on vastaan väitettä:
1) epäviehättävät joutuvat pariutumaan keskenään, koska vaihtoehtoja rajallinen määrä
2) viehättävyys on silti pääosin subjektiivista
Kaveripiirissäni on 170 cm tumma paksun tukan, täydellisen ihon ja komeat kasvonpiirteet omaava mies, joka on saanut selvästi enemmän naista kuin toinen kaverini oka on vähemmän viehättävä, vaikka onkin 185 cm. Eli jätkä pää pystyyn, ei homma tule kaatumaan pituuteen :) Ellet nyt sitten ole 150 cm, mutta tuskinpa näin on.
en edes väitä että kelpaisi. Minulle ei kelpaa lyhyt mies, 180cm on minimi.
Hei Henry ja (muut?) lyhyet miehet, jotka saatte orgasmin kelpaamattomuuden tunteessa muhimisesta:
LYHYT MIES EI KELPAA. OLETTE EPÄSEKSIKKÄITÄ. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TSÄÄNNSSEJÄ ELÄMÄSSÄ.
Aaaaaa-aaa-aaaaaah! Siitä saitte marttyyriorgasminne, olkaa hyvät. Nyt ei enää tarvitse kerjätä sitä näillä loputtomilla "miksi ette sano suoraan, ettei me kelvata" -itkuillanne. Nyt on sanottu.
Tulostakaa tämä viesti ja lukekaa se aina, kun haluatte uuden orgasmin.
Tämä ei tietenkään koska niitä lyhyitä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmaa pituutensa suhteen. He saavatkin orgasminsa meidän naisten kanssa.
Typerä yleistys. Mieheni on lyhyt mies. Ja siksi olemme suunnilleen saman mittaisia. Käytän mielelläni ja usein korkeita korkoja ja olen tällöin miestäni reippaasti pidempi. Eikä todellakaan haittaa mitään. Kumpaakaan. En vaihtaisi hujoppiin. Yhtälailla voisi yleistää "Lihava nainen ei kelpaa miehille, vaikka toisin väittävätkon." eikä sekään väite pitäisi paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"]
Hei Henry ja (muut?) lyhyet miehet, jotka saatte orgasmin kelpaamattomuuden tunteessa muhimisesta:
LYHYT MIES EI KELPAA. OLETTE EPÄSEKSIKKÄITÄ. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TSÄÄNNSSEJÄ ELÄMÄSSÄ.
Aaaaaa-aaa-aaaaaah! Siitä saitte marttyyriorgasminne, olkaa hyvät. Nyt ei enää tarvitse kerjätä sitä näillä loputtomilla "miksi ette sano suoraan, ettei me kelvata" -itkuillanne. Nyt on sanottu.
Tämä ei tietenkään koska niitä lyhyitä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmaa pituutensa suhteen. He saavatkin orgasminsa meidän naisten kanssa.
[/quote]
Olet uskomattoman kuvottama ihminen :) toivottavasti sinunkaltaiset joutuvat helvetin alimmille kerroksille.
T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies
Tunnistan kyllä tuon, että median ym. yleisenä pidetty ihannemies on pitkä, mutta yleensä kaveripiirissänikin naiset kyllä tunnistavat tällaisen "yleisten ihanteiden" mukaan komeana pidetyn miehen, mutta itse asiassa kukaan kavereistani ei taida olla ulkoisesti tämäntyyppisten perään.
Pituus on ehkä hieman samanlainen kriteeri miesvalinnassa kuin vaikkapa ruskeat silmät tai vaaleat hiukset tai vaikkapa boheemius. Eli joillain naisista on tällainen kriteeri miehelle.
[/quote]
Hahhhhahha :'DDDDDDD onneks niitä hyvällä itsetunnolla varustettuja lyhyitä miehiäkin on.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]
[/quote]
Olet uskomattoman kuvottama ihminen :) toivottavasti sinunkaltaiset joutuvat helvetin alimmille kerroksille.
T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies
[/quote]
Veikkaanpa, että ikisinkkuutesi syy ei ole pituutesi vaan naisvihasi, lassukamaisuutesi, asenteesi ja alemmuudentuntosi. Toki syy voi olla myös jokin muu ulkonäköösi liittyvä asia eli että olet susiruma. Mutta susirumana olisit ikisinkku yhtä todennäköisesti, vaikka olisin 190 cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:07"]
Alemmuuskompleksi miehellä on täydellinen turn off. Ihan sama, onko 160 vai 190 cm.
[/quote]
Niin totta!