Lue keskustelun säännöt.
Millainen olisi sun unelma elämä? Missä asuisit, mitä tekisit tms.
Kommentit (2)
Asuisin vuodenaikojen mukaan eri paikoissa. Touko-syyskuun Suomessa jossain kirkasvetisen hiekkarannan äärellä havumetsän lomassa rinnetontilla, omakotitalossa joka on kuin muumitalo; korkea tornimainen.
Loka-huhtikuuksi lentäisin omalla helikopterillani jonnekin Alpeille, Kroatiaan tai Portugaliin. Italia käy oikein hyvin myös.
Olisin kirjailija tai joku taiteilija.
Ei lapsia, eikä miestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mahdollisimman kaukana kaikesta. Luonnon keskellä. Ei naapureita lähimaillakaan. Vesistö lähellä, ehkä pieni maatilkku niin tulisi omavaraisesti toimeen.