Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Olen itse 161cm ja mies 172cm. Tapailin aiemmin miestä, joka oli varmaan 158cm, minua lyhyempi ainakin. Tapailu päättyi siihen, kun tyyppi koko ajan narisi, että hän haluaisi pitkän ja pitkäsäärisen naisen ja kiukutteli, kun nämä eivät häntä huoli. No, minä olisin huolinut, mutta en halunnut olla kakkosvaihtoehto ja kuunnella sitä narinaa ylimielisistä pitkistä naisista.
lol, toisesta ketjusta. PITKÄÄ pitää olla....
VIERAILIJA 25.9. klo 13:20
Vierailija 25.09.2014 klo 13:19
Eli toisinsanoen haluat vain varattuja. Taidat olla myös sellainen joka ihastuu ihastumisen tunteeseen?
En, vaan ne miehet on varattuja. Niille on olleet ottajat jo vuosikausia sitten. Ei pitkä, komea ja sosiaalinen mies pysy kauaa sinkkuna ja se on se mies millaisen haluan.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4282922/ketju/se_miestyyppi_jonka_haluaisin_on_kaikki_jo_varattuja
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
[/quote]
Se että sua haittaa ei tarkoita että kaikki haittais.
[/quote]
Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.
[/quote]
Niin sun mielestä suurinta osaa haittaa, vai mistä oot tiedon saanut?
[/quote]
Sen tiedonhan saa melkein mistä vain. Vaikka netissä naisten treffiprofiileista, joissa hakevat miestä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:53"]
lol, toisesta ketjusta. PITKÄÄ pitää olla....
VIERAILIJA 25.9. klo 13:20
Vierailija 25.09.2014 klo 13:19
Eli toisinsanoen haluat vain varattuja. Taidat olla myös sellainen joka ihastuu ihastumisen tunteeseen?
En, vaan ne miehet on varattuja. Niille on olleet ottajat jo vuosikausia sitten. Ei pitkä, komea ja sosiaalinen mies pysy kauaa sinkkuna ja se on se mies millaisen haluan.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4282922/ketju/se_miestyyppi_jonka_haluaisin_on_kaikki_jo_varattuja
[/quote]
Tuleeko pienelle järkytyksenä millaiset miehet on suosituimpia?
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
[/quote]
No eikö sitä saa sanoa ääneen, jos ei haittaa? Vai pitäisikö meidän, lyhyiden miesten kanssa avioituneiden naistenkin, toistella kuorossa, että joo, ei lyhyet miehet kelpaa.
Mä kyllä uskon, että miehen lyhyys on yksi tekijä, joka karsii kiinnostuneiden naisten määrää, mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä, kelpaisiko 30 vai 70 prosentille naisista? Jos elämän tavoite ei ole kaataa mahdollisimman monta naista, vaan löytää yksi vakituinen kumppani, niin mitä se haittaa, vaikka enemmistölle ei "kelpaisi"? Varsinkaan enää sen jälkeen, kun on sen yhden löytänyt. Ja harva mies tai nainen oikeasti on sellainen, että suurin osa vastaantulijoista huolisi kumppaniksi. Joillakin se kiinnostuneita karsiva tekijä on joku muu syy kuin pituus, tai yhdistelmä useita pikkujuttuja.
Kannattaa muistaa että lyhyillä miehillä on ainakin yksi etu. 170-180cm mies saa paljon paremmin ja näyttävämmin lihasmassaa kehoonsa kuin 190cm mies, jolla on täydellinen työ saada itsensä näyttämään ei-ruipelolta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sen tiedonhan saa melkein mistä vain. Vaikka netissä naisten treffiprofiileista, joissa hakevat miestä.
[/quote]
Eli on sun oma tekemä havainto? Niin vähän arvelinkin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:51"]
Ärsyttävää, miten naisten preferenssejä aina morkataan.
Miksi naisen pitäisi olla kiinnostunut 172 cm miehestä 187 cm sijaan, kun samaan aikaan kaikki ymmärtävät, jos mies valitsee naisen jolla on mieluummin E-kuppi kuin AA-kuppi???
[/quote]
Tässähän juuri haetaan ja halutaan totuutta, eikä kaunisteltuja valheita. Eli naiset saavat olla pitkistä kiinnostuneita lyhkäisten sijaan, mutta olkaa rehellisiä siitä.
Nuo Laasasen jutut aina jotenkin pyörii sen ympärillä että kuka saa jossain baariympäristössä naisia, lähinnä yhdenillan seuraa. Siellähän se toimii juuri noin, että ei lyhyt mies oikein seuraa saa, samoin kuin ei Laasasen mainitsema ylipainoinen nainen. Voi saada jopa julmaa pilkkaa osakseen jos menee vastakkaista sukupuolta pokaamaan.
Mutta muuten, sekä ylipainoisia naisia että lyhyitä miehiä, pariutuu kyllä jatkuvasti. He eivät ehkä vaan kohtaa tuolla yöelämässä vaan vaikka hararstuksissa, työpaikoilla, nettideittien kautta. Useimmille vakavaa parisuhdetta etsiessä lopulta ulkoiset seikat ei ole niin tärkeitä, sitten jos toisen luonteesta oikeasti tykkää.
Mä olen seurustellut miehen kanssa, joka oli 165cm pitkä. Mä olen 163cm, joten korkkarit jalassa olin reilusti miestä pitempi. Ei se pituus tuntunut mitenkään ongelmalliselta silloin ja suhde kaatui ihan muihin juttuihin. Sittemminkään kyseisellä miehellä ei ole ollut ongelmia löytää naisseuraa ja on nyt naimisissa.
Tiedän kyllä, että monille lyhyille miehille on tosi vaikea löytää etenkin no strings attached -seuraa. Ja jos on ujo ja lyhyt, niin mä luulen että siinä kohtaa seuran löytäminen on tosi, tosi vaikeaa.
Nyt mun mies on lähes 40cm pidempi kuin minä, ja vaikka me ollaankin jo totuttu tähän, niin aika usein huomaan, että joku jää tuijottamaan kun liikutaan kaupungilla. Tähän nykyiseen mieheeni tutustuin netissä, joten en tiennyt minkälainen hujoppi mies on. Miehen pituus ei ole ikinä merkinnyt mulle niin paljoa kuin paino. Hintelät miehet saa mut tuntemaan itseni jättiläiseksi, vaikka ihan normaalipainoinen olen ollut aina. En kelpuuttaisi sellaista maratoonarikroppaista mimestä.
mä oon 162cm mies ja mulla on naisrintamalla ollut vientiä enempi kuin kavereillani! Se mikä on yläpäässä jäänyt pituudessa pois, on mulla tullut alapäähän ja naiset ovat tykänneet!!!
T: M31 & 23,5CM/5,5CM
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:57"]
[/quote]
No eikö sitä saa sanoa ääneen, jos ei haittaa? Vai pitäisikö meidän, lyhyiden miesten kanssa avioituneiden naistenkin, toistella kuorossa, että joo, ei lyhyet miehet kelpaa.
Mä kyllä uskon, että miehen lyhyys on yksi tekijä, joka karsii kiinnostuneiden naisten määrää, mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä, kelpaisiko 30 vai 70 prosentille naisista? Jos elämän tavoite ei ole kaataa mahdollisimman monta naista, vaan löytää yksi vakituinen kumppani, niin mitä se haittaa, vaikka enemmistölle ei "kelpaisi"? Varsinkaan enää sen jälkeen, kun on sen yhden löytänyt. Ja harva mies tai nainen oikeasti on sellainen, että suurin osa vastaantulijoista huolisi kumppaniksi. Joillakin se kiinnostuneita karsiva tekijä on joku muu syy kuin pituus, tai yhdistelmä useita pikkujuttuja.
[/quote]
Tietysti sillä on väliä kelpaako 30 prosentille vai 70 prosentille. Varsinkin, kun mies on yleensä aloitteentekijä joka ei nauti pakeista sen enempää kuin nainenkaan.
Eikö sinulle olisi väliä kelpaatko 10 prosentille vai 90 prosentille miehistä? Eiköhän siitä 90 prosentista helpommin löydä sen joka itseä miellyttää, kun mitään takeita ei ole sille, että kukaan nappaa niistä 10 prosentista.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:00"]
Miksi naisen pitäisi olla kiinnostunut 172 cm miehestä 187 cm sijaan, kun samaan aikaan kaikki ymmärtävät, jos mies valitsee naisen jolla on mieluummin E-kuppi kuin AA-kuppi???
[/quote]
Tässähän juuri haetaan ja halutaan totuutta, eikä kaunisteltuja valheita. Eli naiset saavat olla pitkistä kiinnostuneita lyhkäisten sijaan, mutta olkaa rehellisiä siitä.
[/quote]
Älkääkä te väittäkö että kaikki naiset pitäis pitkistä miehistä, se on valehtelua.
En mä kelpuuttaisi miestä, joka on 150 cm, mutta 170cm on jo minua pari senttiä pidempi, joten se on ok!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
Juurhan tuolla alussa luki, että naiset ON rehellisiä tästä. Mä en itse ole koskaan edes tapaillut/seurustellut miesten kanssa, jotka olis olleet alle 180 cm.
Osa miehistä tykkää enemmän naisen reisistä ja pepusta ja osa rinnoista. Ihan sama miesten pituudenkin suhteen, että mistä kukin nainen vain pitää.
En pidä 189 cm miehistä. Ovat minulle, keskikokoiselle naiselle, liian pitkiä ja heidän ulottuvuutensa ovat kovin hankalasti saavutettavissa. Liian pitkät piuhat eli hermotukset! Sopusuhtainen maskuliininen vartalon rakenne taas olisi tämän pituisella miehellä aivan liian suurta ja epätervettä minun makuuni. Harva mies edes jaksaisi pitää kuntoaan yllä noissa mitoissa! Ruokakin tulisi kalliiksi! Räjähtävää voimaa olisi vaikeaa saavuttaa!
Lyhyet miehet ovat sekä nopeita että kestäviä ja ketteriä. Ei tietenkään kaikki, vaan sellaiset hyväkuntoiset.
Kuppikoot aa-c olisivat mielestäni minulle sopivia ja isompia rintoja en edes kaipaisi.
c75
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli on sun oma tekemä havainto? Niin vähän arvelinkin.
[/quote]
No tuossa sinulle:
https://www.sharecare.com/health/sex-and-relationships/article/study-find-women-prefer-taller-men
Alemmuuskompleksi miehellä on täydellinen turn off. Ihan sama, onko 160 vai 190 cm.
Ite oon 150cm, ja kyllä mulle lyhyet miehet kelpaa :D Vai tarkoittaako ap sitä että pitkät naiset ei halua lyhyttä miestä?