Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitäisi tehdä tyttö!

Vierailija
23.09.2014 |

kolmen pojan jälkeen vaaleanpunaista kiitos meidän huusholliin. miten onnistutaan, kaikki vinkin kehiin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:01"]

Meidän pojat on "tehty" seksistä ovulaatio-päivänä ja tyttö seksistä 3vrk ennen ovulaatiota.

Pojan tekevät siittiöt uivat nopeammin perille munasolulle, tytöt eivät samassa vauhdissa ehdi, mutta pojan tekevät siittiöt myös kuolevat reilussa vuorokaudessa. Tuolloin tarjolle jää enemmän tytön muodostavia hitaampia, mutta kestävempiä siittiöitä.

Jos tyttöä yrittäessä 3vrk ennen ovulaatiota, et raskaudu, niin sitten lähentäkää seksiä kohti ovulaatiota, esim. 2vrk. Riippuu siitä, kauanko miehesi siittiöt elää, niin ettei kaikki ole mennyttä. Mutta mitä lähemmäs ovulaatiota yhdyntä menee, niin pojan mahdollisuuskin kasvaa.

Jos ovulaatiotaan ei tunnista tai sen ajankohta vaihtelee, niin sillon tietoa ei voi hyödyntää vaan 50-50 arvalla mennään!

[/quote]

Nykytutkimus kumoaa tuon. Siittiöt voivat jäädä "horrostamaan" paikoilleen munanjohtimeen jopa useaksi päiväksi ja ovulaation myötä kemialliset "signaalit" herättää ne. Horrostajat voivat ollaa kumpaa sukupuolta vain.

Vierailija
22/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on ihan tekemällä tehty tyttö ja pari tekemällä tehtyä poikaa. Tyttö, kuten täällä on neuvottukin, niin ennen ovista. Pojat oviksen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:06"]

Meillä ainakin on ihan tekemällä tehty tyttö ja pari tekemällä tehtyä poikaa. Tyttö, kuten täällä on neuvottukin, niin ennen ovista. Pojat oviksen aikaan.

[/quote]

Täsmälleen oviksen aikaan on liian myöhäistä. Siittiöiden pitää käydä läpi muodonmuutos jotta olisivat hedelmöityskykyisiä ja se vie noin vuorokauden, tällöin munasolu on yleensä jo tuhoutunut.

Vierailija
24/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yrittäis taktikoida tiettyä sukupuolta, niin onnistumiseen halutun lopputuloksen suhteen vaikuttaa moni asia

-kaikkien kehohan ei toimi kuten biologian oppikirjoissa (niinkuin joka-asiassa, kaikki ei ole keskivertoja)

-mies voi tuottaa enemmän toisen sukupuolen siittiöitä

-naisen ph-tasapainot tekee omat vaikutuksensa

-naisen ovulaatio vaihtelee

-joku tyttö-siittiö onkin nopeampi tai joku poika-siittiö onkin kestävempi jne...

Teoriassa juu, mutta ei välttämättä sit käytännössä.

Saahan sitä toivoa - miksi pitää aina alkaa haukkua niitä jotka toivoo jompaa kumpaa sukupuolta. Kaikki lapset ne kuitenkin rakkaita on!

Vierailija
25/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enitenhän se on kiinni miehestä ja missä suhteessa hänellä on X ja Y -kromosomillisia siittiöitä. Mun mies tekee pelkkiä poikia, kuten sen veljet, kuten isänsä ja isän veljet. Ihmeen kummajaisia, tyttöä ei ole miehen puoleen sukua tullut vähintään neljään sukupolveen!

Vierailija
26/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, itse taas uskon että isompi osa on naisella itsellään. Munasolu valkaa kenet päästää sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis *ainoastaanhan* se on kiinni siitä siittiöstä, mutta siis siinähän saa yrittää tähtäillä ovulaatiopäiviin tai ennen ovulaatiota, jos sattuu olemaan tällaisen kummajaisen kanssa naimisissa. :) -Edellinen

Vierailija
28/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kiittää vinkeitä. totta kai meille "kelpaa" kumpi tahansa ja voisi olla helpompikin kun olisivat kaikki samaa sukupuolta. mutta kuitenkin toivon tyttöä ja toivon myös tervettä lasta vaikka ihan varmasti rakastan ja huolehdin vaikka olisi mikä vamma tai sairaus. 

taidan jättää tuon varman tyttölasten isä-kortin käyttämättä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:36"]

Enitenhän se on kiinni miehestä ja missä suhteessa hänellä on X ja Y -kromosomillisia siittiöitä. Mun mies tekee pelkkiä poikia, kuten sen veljet, kuten isänsä ja isän veljet. Ihmeen kummajaisia, tyttöä ei ole miehen puoleen sukua tullut vähintään neljään sukupolveen!

[/quote]

Äärimmäisen harvinaista että siittiöjakauma olisi muuta kuin n. 50/50. Toki tuon voisi tutkituttaa jos haluaa.

Nykyään kuitenkin teidetään että NAISEN elimistö päättää pitkälti syntyvän vauvan sukupuolesta. Kohtu pystyy valikoimaan sen minkälaiset alkiot saavat kiinnittyä ja jatkaa kehittymistään. Noin 50 % alkioista abortoituu varhaisvaiheessa (niin aikaisin ettei nainen yleensä edes tiennyt olleensa raskaana).

Esim. nälänhätäalueilla syntyy paljon enemmän tyttöjä ja on huomattu että alipainoinen elimistö suosii tyttösikiöitä poikien kustannuksella. Heikoissa olosuhteissa on kannattavampaa tuottaa tyttöjä kuin poikia jottei populaatio tuhoutuisi (evoluutio).

Vierailija
30/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]

Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?

[/quote]

Tottakai voi. Av-mamma osaa mitä tahansa!

[/quote]

Ei vaan mies. Tosirakastajat saavat tyttöjä ja panomiehet poikia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]

Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?

[/quote]

Tottakai voi. Av-mamma osaa mitä tahansa!

[/quote]

Ei vaan mies. Tosirakastajat saavat tyttöjä ja panomiehet poikia :)

[/quote]

 

Tuota mä just tarkoitin. Kunnon av-mamma ottaa tosirakastajan, kun tyttöä haikailee.

Vierailija
32/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.medicalnewstoday.com/articles/105013.php

 

ilmeisesti äidin dieetillä hedelmöittymishetkellä todellakin on merkitystä. En tiennyt tätä. Mielenkiintoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin suhteellisen varma kotikonstii lienee se, että kartoitat tuttavapiiristä perheet joissa lapset ovat tyttöjä (mieluummin yli kolme) ja ei kun hommiin isukin kanssa tai käytät muumimukia.

Seuraava konsti on sitten käydä klinikalla.

Vierailija
34/34 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yritetty toista lasta jo pidemmän aikaa. Kelpaisi ihan kumpi tahansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän