Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti? Mahdollisimman hyväpalkkainen?

Vierailija
06.09.2014 |

Ilman matikkaa, fysiikkaa, kemiaa, biologiaa? Onko mahdollista saada hyväpalkkaista työpaikkaa ilman noiden aineiden osaamista?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:33"]Jos olet mies niin lentäjä tai lennonjohtajakin paremman puutteessa. Laskea pitää hiukan osata, mutta ei mitään insinöörijuttuja. 

 
[/quote
Miks pitäs olla mies!??

Vierailija
2/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:33"]Jos olet mies niin lentäjä tai lennonjohtajakin paremman puutteessa. Laskea pitää hiukan osata, mutta ei mitään insinöörijuttuja.    [/quote Miks pitäs olla mies!??

[/quote]

 

Ööö,,, montako naispuolista lentäjää tiedät? 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi, vähän pitää tosin osata matikkaa.

Vierailija
4/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomaatti

Vierailija
5/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:33"]Jos olet mies niin lentäjä tai lennonjohtajakin paremman puutteessa. Laskea pitää hiukan osata, mutta ei mitään insinöörijuttuja.    [/quote Miks pitäs olla mies!??

[/quote]

 

Ööö,,, montako naispuolista lentäjää tiedät? 

 
[/quote
no öööö..... 2.

Vierailija
6/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:16"]

no öööö..... 2.

[/quote]

 

Onpa kummaa. 

Kas kun satun tietämään, ettei Suomessa ainakaan ole yhtäkään naispuolista liikennelentäjää. Lentolupakirjan omaavia löytyy muutamia, muttei oman pienkoneen lentämisestä kovin monelle taideta palkkaa maksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... En sanonutkaan, että Suomessa, vai sanoinko!?

Vierailija
8/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:12"]Ekonomi, vähän pitää tosin osata matikkaa.
[/quote]

No ihan hyvin pärjää kauppiksessa lukion lyhyellä matikalla.
T. KTM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:16"]

no öööö..... 2.

[/quote]

 

Onpa kummaa. 

Kas kun satun tietämään, ettei Suomessa ainakaan ole yhtäkään naispuolista liikennelentäjää. Lentolupakirjan omaavia löytyy muutamia, muttei oman pienkoneen lentämisestä kovin monelle taideta palkkaa maksaa...

[/quote

 

höpö, höpö. Finnairilla ainakin on naislentäjiä, sattunut lennolla parikin kertaa sama nainen, Camilla oli etunimi, sukunimeä en muista...

Vierailija
10/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:29"]

Ilman matikkaa, fysiikkaa, kemiaa, biologiaa? Onko mahdollista saada hyväpalkkaista työpaikkaa ilman noiden aineiden osaamista?

[/quote]

Myyntihommiin, tai lobbariksi? Ei kukaan noita kysele, jos olet todella, todella hyvä myymään ja verkostoitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja, myynti / markkinointi / henkilöstö / kommunikointi

Matematiikkaa pitää kyllä osata sen verran että prosentti yms laskenta sujuu.

Vierailija
12/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:16"]

no öööö..... 2.

[/quote]

 

Onpa kummaa. 

Kas kun satun tietämään, ettei Suomessa ainakaan ole yhtäkään naispuolista liikennelentäjää. Lentolupakirjan omaavia löytyy muutamia, muttei oman pienkoneen lentämisestä kovin monelle taideta palkkaa maksaa...

[/quote

 

höpö, höpö. Finnairilla ainakin on naislentäjiä, sattunut lennolla parikin kertaa sama nainen, Camilla oli etunimi, sukunimeä en muista...

[/quote]

Mäkin olen tullut Finnairin koneella Pariisista naislentäjän kyydissä kahdesti ihan viime vuosina. Nimeä en kyllä muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä olen lentänyt Finskillä naiskipparin kyydissä. Toinen kerta taisi olla SAS:lla.

Vierailija
14/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppatieteet yksi vaihtoehto. Tosin rahakkaimmissa pääaineissa olisi hyvä olla pitkä matikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa tienata paljon, on sillä käytännössä kaksi vaihtoehtoa:

- huora

- naida rikas mies (joskus mies antaa naiselleen jonkun hyväpalkkaisen lumepaikan firmassaan, jotta nainen kokisi itsensä tärkeäksi ja menestyneeksi)

No okei, jotkut pääsee kohtuullisille liksoille rivilääkäreinä, koska lääkikseen pääsee kun osaa pääsykoemateriaalin ulkoa. Mutta ap:han sanoi olevansa tyhmä näissä, joten tämä on poissuljettu. 

 

Vierailija
16/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:16"]

no öööö..... 2.

[/quote]

 

Onpa kummaa. 

Kas kun satun tietämään, ettei Suomessa ainakaan ole yhtäkään naispuolista liikennelentäjää. Lentolupakirjan omaavia löytyy muutamia, muttei oman pienkoneen lentämisestä kovin monelle taideta palkkaa maksaa...

[/quote]

 

höpö, höpö. Finnairilla ainakin on naislentäjiä, sattunut lennolla parikin kertaa sama nainen, Camilla oli etunimi, sukunimeä en muista...

[/quote]

Mäkin olen tullut Finnairin koneella Pariisista naislentäjän kyydissä kahdesti ihan viime vuosina. Nimeä en kyllä muista.

[/quote]

Nyt muistan nimenkin pienellä googletuksella, se on Kirsi Arve-Inkinen.

Vierailija
17/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:40"]

Paperimies, erikoispätevyydet omaava hitsaaja... onhan näitä. 

Tuttu off-shore keikkaa heittävä huoltoasentaja (meriteollisuudessa, obviously) tienaa matkojen määrästä riippuen 80-110 k vuodessa; kuukausi rigillä, parista viikosta kuukauteen himassa ja taas kuukausi merellä. 

[/quote]

 

No noihin hommiin naisista ei ainakaan ole. 

Kuvittele nyt joku akka jonnekin öljynporauslautalle vaihtamaan laakereita vinttureihin :D

Vierailija
18/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:58"]

Nyt muistan nimenkin pienellä googletuksella, se on Kirsi Arve-Inkinen.

[/quote]

Tunnen myös yhden Finnairin naispilotin, eikä hän ole kumpikaan jo mainituista.

Vierailija
19/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:05"]

No noihin hommiin naisista ei ainakaan ole. 

Kuvittele nyt joku akka jonnekin öljynporauslautalle vaihtamaan laakereita vinttureihin :D

[/quote]

 

Tuollainen eristyksissä oleminen on liian epämukavaa naisille. Ja työ fyysisesti liian raskasta. 

Vierailija
20/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:40"]

Paperimies, erikoispätevyydet omaava hitsaaja... onhan näitä. 

Tuttu off-shore keikkaa heittävä huoltoasentaja (meriteollisuudessa, obviously) tienaa matkojen määrästä riippuen 80-110 k vuodessa; kuukausi rigillä, parista viikosta kuukauteen himassa ja taas kuukausi merellä. 

[/quote]

 

No noihin hommiin naisista ei ainakaan ole. 

Kuvittele nyt joku akka jonnekin öljynporauslautalle vaihtamaan laakereita vinttureihin :D

[/quote]

Bestikseni lukiossa ajatteli tuota vaihtoehtoa ihan tosissaan, enkä hetkeäkään epäile, etteikö siihen olisi pystynyt. Mutta meidän suvussamme oli tuossa vaiheessa myös mm. naismetsuri, eikä hän ollut ainoa nainen suvulla hyvin miesvaltaisella alalla. Meillä nyt vain on aina ensin kokeiltu töitä, ja sitten vasta mietitty, onko meistä niihin vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi