Nyt pitäisi tehdä tyttö!
kolmen pojan jälkeen vaaleanpunaista kiitos meidän huusholliin. miten onnistutaan, kaikki vinkin kehiin?
Kommentit (34)
Tuurista kiinni. Kannattaako pelkän sukupuolen takia lasta edes tehdä...
Kysy Selänteiltä tai Beckhameilta mitä klinikkaa (spermanseulonta+inseminaatio) suosittelevat.
Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]
Öh, eihän sitä voi päättää että tuleeko tyttö vai poika?
[/quote]
Tottakai voi. Av-mamma osaa mitä tahansa!
Suomessa ei mahdollista, mutta jos rahaa on paljon, niin rapakon takan onnistuu. "vippaskonstit" on todistetusti ihan bullshittiä, vaikka niitä aina joku jaksaa jaella.
Sexiä 5 päivää ennen ovista, eikä sitten enään ennen ovista.
Olen myös kuullut että happaman syönti auttaa, esim karpaloita ym (siis hapan ph)
Tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta kestävät pidempään kuin poikasiittiöt jotka ovat nopeampia. Kannattaa varmaan panna vähän ennen ovulaatiota niin poikasiittiöt kerkee kuolla ennen munasolun irtoamista.
En tiedä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:28"]Tuurista kiinni. Kannattaako pelkän sukupuolen takia lasta edes tehdä...
[/quote]
Hupaisaa, että joku alapeukuttaa, taitaa olla sinulla pelkkiä poikia/tyttöjä? Vain idiootti tekee lauman lapsia sen takia, että saa yhden sitä toivomaansa sukupuolta. Hyvin itsekästä. Sääliksi käy niitä "ei niin toivottuja". Siinähän sitten kärvistelet, kun et jaksa kaikkia kunnolla hoitaa ja rahatkin on lähes loppu.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]
[/quote]
Tuossa on siis alkioiden seulonta jossa sukupuolen voi valita jopa 100 %.n tarkkuudella, "sperm sorting" on kevyempi ja halvempi (inseminaatio), mutta todennäköisyys n. 85 %.
Me puuhailtiin 5 päivää ennen ovista ja tyttö tuli. Ei kyllä mitenkään tarkoituksella tyttöä "yritetty", mutta muuta saumaa nyt ei vaan ollut ennen ovista enkä edes ajatellut raskautuvani noin monta päivää ennen ovista. Ei kai se haittaa kokeilla pari kuukautta tuolla tavalla ;)
Euroopassajin tarjotaan ainakin tuota microsort-tekniikkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:38"]
Euroopassajin tarjotaan ainakin tuota microsort-tekniikkaa.
http://www.microsort.com/?page_id=311
[/quote]
Jaahas, erään tuttavaperheen viides lapsi, joka yllättäen eri sukupuolta, sai alkunsa juuri Kyproksen lomalla...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 11:30"]
[/quote]
Tuossa on siis alkioiden seulonta jossa sukupuolen voi valita jopa 100 %.n tarkkuudella, "sperm sorting" on kevyempi ja halvempi (inseminaatio), mutta todennäköisyys n. 85 %.
[/quote]
Tuo ensimmäinen on jotenkin puistattava vaihtoehto.
Miksi lapsen pitää olla tyttö? Entäs jos se tyttö tykkääkin pitää solmiota ja leikkii autoilla, mutta repii mekot ja inhoaa vaaleanpunaista?
Meidän pojat on "tehty" seksistä ovulaatio-päivänä ja tyttö seksistä 3vrk ennen ovulaatiota.
Pojan tekevät siittiöt uivat nopeammin perille munasolulle, tytöt eivät samassa vauhdissa ehdi, mutta pojan tekevät siittiöt myös kuolevat reilussa vuorokaudessa. Tuolloin tarjolle jää enemmän tytön muodostavia hitaampia, mutta kestävempiä siittiöitä.
Jos tyttöä yrittäessä 3vrk ennen ovulaatiota, et raskaudu, niin sitten lähentäkää seksiä kohti ovulaatiota, esim. 2vrk. Riippuu siitä, kauanko miehesi siittiöt elää, niin ettei kaikki ole mennyttä. Mutta mitä lähemmäs ovulaatiota yhdyntä menee, niin pojan mahdollisuuskin kasvaa.
Jos ovulaatiotaan ei tunnista tai sen ajankohta vaihtelee, niin sillon tietoa ei voi hyödyntää vaan 50-50 arvalla mennään!
Vaihetaan miehiä siihen asti et ollaan raskaana.Meillä jo 3 tyttöä ja olisi kiva saada edes 1 poika. Meillä tämä 4 on viimenen oli kumpi tahansa.
Tulee jos on tullakseen.