Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun surkea tekosyysi olla käyttämättä kuukautiskuppia?

Vierailija
16.09.2014 |

Se on kaikin puolin paras kuukautissuoja.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muunmuassa se, että olen mies.

Vierailija
82/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillereillä loppui kuukautiset. Olen erittäin tyytyväinen tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ei mahdu

Vierailija
84/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussi. Kuukautiset loppui jo nyt. Ihanaa!!  Vapauttavaa!!

(pitkäaikaisesta sairaudesta toipunut av-mamma)

N 53v.

Vierailija
85/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pieninkin koko niistä on aivan liian suuri

-ajan myötä kuppi venyttää paikkoja (tämän on muutama käyttäjä todennut)

-moni on saanut niistä tulehduksia ja iho-oireita

-kuppien keittely ei innosta

-hanattomissa vessakopeissa niiden hygieeninen käsittely on hankalaa (hankalia matkoilla)

-ovat turhan kalliita

-eivät sovi monille esim. rakenteellisista syistä

-siteet sen sijaan ovat taatusti hygieenisiä (kun vaihtaa usein), helpompia käsitellä ja riittävät niille, joilla on vähäinen vuoto. Miksi vaihtaisin epähygieenisempään, epäkäytännöllisempään ja kivuliaampaan suojaan? Ekologisuudesta kupit saavat kyllä plussaa.

Vierailija
86/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, enkä taida kokeilla. Tamppoonitkin saava paikat ärtymään, en käytä niitäkään kuin aivan poikkeustapaukssa. Ihoni ei myöskään kestä usempia keinokuituja, ei varsinkaan kumia.

Vierailija
87/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:55"]

Se on kaikin puolin paras kuukautissuoja.

[/quote]

Se tuntuu ikävältä. En pysty käyttämään. Ja ennenkuin joku tulee väittämään että kuppi ei tunnu, niin kyllä tuntuu minulla. Samoin tamponit tuntuvat vaikka työntäisi kuinka syvälle.

Vierailija
88/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joskus. Yleensä kuitenkin rätti pöksyissä. Se on helpompi ja nopeampi.

Vierailija
89/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kuukautisia ollenkaan Zoelyjen takia. :)

Vierailija
90/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sitä sisääni. Sattuu vaikka viikkaan oikeaoppisesti ja kostutan liukastusgeelillä. Ehkä se sitten menee, kun esim. Synnytyksessä hieman löystyy paikat.

Vierailija
91/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette lopetti menkat. Ehkä kerran vuodessa tulee pari tippaa.

Vierailija
92/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on ehkä kaks kertaa vuodessa pillereiden takia ja niin niukat etten jaksaisi. Tuollainen kuukuppi varmaan häviäisi johonkin puolessa vuodessa.

Vierailija
93/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kuukautisiakaan, kiitos e-pillereiden. En kyllä käyttäsi muutenkaan, yök.

Vierailija
94/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi edes käyttää tamponeita kun nekin ovat erittäin epämiellyttäviä huolimatta siitä miten syvälle niitä tungen ja minkä kokoinen tamponi on kyseessä. Ei vaan sovi minulle. Ajatus siitä että tunkisin sisälleni kuukupin tuntuu ihan kivuliaalta. Siteillä mennään. Hankkisin kestositeitä jos minulla olisi oma pyykkikone eikä asuntoni pyykkiratkaisu olisi toisen rapun pyykkitupa jonne pitää menä ulkokautta. Pyykinpesu on minulle aina sellainen isompi projekti, en pyöritä konetta parin päivän välein tms. Joten ihan perus alwaysin siteillä mennään, muuten olen sitten ympäristöystävällinen.

Vierailija
95/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä joka palstalla mainostaminen.

Vierailija
96/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tunkea sisälleni mitään tuollaista ja sen hygieenisenä pitäminen on hankalaa ja se ei edes ajatuksena tunnu luotettavalle ja varmalle. Ja kiva sitten jos se kerrankin sattuu falskaamaan niin kaikki veret valuu sitten pöksyihin

Vierailija
97/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppia käyttävät ovat vähän niin kuin sekopäisiä uskovia. Tuputetaan jokaikiselle vastaantulijalle, ei suostuta ymmärtämään etteivät kaikki halua ja koe sitä omakseen, ja sitten kun saa kielteisen vastauksen alkaa herjaaminen. 'Surkea tekosyysi'.

Vierailija
98/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 07:42"]En saa sitä sisääni. Sattuu vaikka viikkaan oikeaoppisesti ja kostutan liukastusgeelillä. Ehkä se sitten menee, kun esim. Synnytyksessä hieman löystyy paikat.
[/quote]Niin minäkin ajattelin, kun palstalta "opin" että niin tietysti käy kaikille synnytyksessä. No ei käynyt ei, ei mahdu edelleen.

Vierailija
99/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuukautisia. :)

Sorry että pilasin provosi.

Vierailija
100/100 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykapseli --> ei kuukautisia. Eikun, kesällä oli yhdet, jotka kesti 3 päivää. Todella niukkaa vuotoa, joten siteitä käytin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi