Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun surkea tekosyysi olla käyttämättä kuukautiskuppia?

Vierailija
16.09.2014 |

Se on kaikin puolin paras kuukautissuoja.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Toivottavasti olen kohta raskaana niin menkat voi unohtaa joksikin aikaa

Vierailija
42/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:57"]Minulla se falskaa. Olen kokeillut kaikki kikat, ei auta. [/quote] Varmasti on kikkoja, joita et ole kokeillut tai sitten vain teet sen väärin. Tai onko kuppi väärän kokoinen?

[/quote]

Tääkin jo kertoo sen että kuppi ei todellakaan ole mikään kätevä kun pitäisi kaiken maailman kikkoja osata että se toimisi niin kuin pitäisi. Ja helvetin kallis kokeilla eri merkkejä ja kokoja ja lopulta vipata nekin sitten roskiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuppi tuntuu kivuliaalta, se on liian matalalla/väärin asennettu. Hajuhaitta vähenee, kun huuhtelee kupin ja pesee kupin esim. Lempi-pesunesteellä. Ekan kerran, kun kokeilin kuppia tuntui, että raiskasin juuri itseni! Mutta sitten se oivallus syntyi ja nyt en voisi kuvitellakaan ostelevani mitään kertakäyttöroskaa siteiden/tamponien muodossa.

Vierailija
44/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Monta kertaa olen yrittänyt, mutta kuukautuskuppi ei vain sovi anatomiaani. Harmittaa, koska se vaikuttaisi kyllä muuten ekologiselta ja rahaa säästävältä vaihtoehdolta. Nyt joudun tyytymään tamponeihin ja kestositeisiin.

Vierailija
45/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosin aiheuttaman kohdunpoiston jälkeen minulla ei ole enää kuukautisia.

Pahoittelen typerää tekosyytäni.

Vierailija
46/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Se falskaa mulla. 2. Synnytyksen jälkeen käyttö, etenkin kupin poisto, on ollut kivuliasta.

Vierailija
47/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua keittää niitä. Muuten kiinnostaa.

Vierailija
48/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tähän vastaa tyypit jotka ei tartte mitään kk-suojaa. Blaah.
Mä käytän luomumatskusta tehtyjä siteitä, mitään en voi sisälle laittaa, ajatus on luotaantyöntävä ja tarpeeton.
Miksi kuukuppi olisi se paras? Otahan huomioon että meitä naisia on tässäkin maassa muutama miljoona erilaista.

Vierailija
49/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pcos, eikä ole menkkoja kuin ehkä kerran vuodessa. Sen viikon pärjää ihan siteillä.

Vierailija
50/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 23:15"]Minulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Monta kertaa olen yrittänyt, mutta kuukautuskuppi ei vain sovi anatomiaani. Harmittaa, koska se vaikuttaisi kyllä muuten ekologiselta ja rahaa säästävältä vaihtoehdolta. Nyt joudun tyytymään tamponeihin ja kestositeisiin.
[/quote]

Minunkin kohtuni on taaksepäin kallellaan mutta tulen kupin kanssa hyvin toimeen.

Vierailija
51/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. En tarvitse.

Vierailija
52/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tekosyyni on se, etten tarvitse mitään menkkasuojia, kiitos minipillerin <3

Vierailija
53/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yököttää aivan helvetisti ajatus, että joku inha kuppi imuttaa sisuskaluja pillussani.

Vierailija
54/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kuukautiset alkoi taas imetyksen jälkeen, en ole saanut aikaiseksi hankkia uutta enkä muista mihin sen vanhan jemmasin.
Ja osaisko kukaan sanoa, tarttenkohan sen isomman koon kun on vaan yksi lapsi ja sektiolla syntynyt?

Vierailija
55/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään siteistä. Siksi en käytä kuukuppia.

Enkä sitä paitsi halua rönkkiä jotain hemmetin suojaa sisuksista ja toivoa, että löytyy kraana että saa pestyä kädet. Vähemmän se side suttaa.

nimim. kuukuppia joskus kokeillut.

Vierailija
56/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kuppia nyt pari vuotta ja ollut tyytyväinen.

Viime menkkojen aikana kuppi ei tuntunut asettuvan oikein ja tuntui pahalta. Kokeilin monta kertaa peräkkäin kaikkina päivinä. Mistä tässä voi olla kyse? Harmittaa jos joudun vaihtamaan takaisin siteisiin/tamponeihin.

Vierailija
57/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon testannu. Ei sopinu mulle, kun tuli heti tulehdus.
Koin myös hankalaksi sen keittelyn ja sen, että tyhjennys ei onnistunut hanattomissa vessakopeissa.

Vierailija
58/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin jonkun aikaa. Tuntui hyvin epämiellyttävältä. En halua ostaa uutta kuppia "josko se olisi sopivampi".
Kuukuppi on näitä asioita, minkä suhteen löytyy fanaatikkoja, jotka ei ymmärrä, että kaikille se ei sovi. Näitähän löytyy; kestovaipat, erilaiset ruokavaliot, meditointi, jooga, uskonnot jne.

Vierailija
59/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian runsas vuoto. Luojan kiitos että olen vihdoin päässyt leikkausjonoon. Sen jälkeen ei koskaan enää kuukautisia ihanaa

Vierailija
60/100 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole edes kokeillut koska pelkään että se jää sinne enkä saisi pois sitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän