Petin sitten miestäni viime yönä. Tosi, tosi huono omatunto nyt.
Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa. Minulla ja yhdellä oto-valmentajalla on ollut pientä flirttiä koko kauden. se nyt sitten kulminoitui kiimanhuuruisen kännipanoon saunaillassa. Metsässä, mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on.
Mulla ei ikinä ole ollut näin huonoa omaatuntoa. Tämä on ihan fyysistä kipua ja tuskaa. En pysty katsomaan miestäni. Itkettää, itkettää ja itkettää. Ja hävettää.
Haluaisi kertoa miehelleni, mutta luulen, että kaipaan vain omaa huojennusta. Siis sitä, että saisin anteeksi, ja mulle tulisi siitä parempi olo. Mieheni murenisi, ihan varmasti.
Joutuisimme näkemään tuota valmentajaa koko seuraavan kauden, tyyppi on valittu valmentajaksi myös ensi kaudelle.
Olin yksin saunaillassa, koska mulla oli vuoro saada vapaata, mies jäi kolmen lapsen (12, 8 ja 3) kanssa kotiin.
Kerronko miehelle? Vai onko se itsekästä.
Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!
Kommentit (32)
Vinkkinä että unohda ja käsittele tuo juttu, ja jatkossa et mene känninhuuruisiin saunailtoihin, koska tunnet nyt itsesi.
Voisitko ap piereskellä ja paskantaa mun suuhun. Se auttaisi tuskaasi.
Mitä sitten? Pettäminenhän on parasta koko parisuhteessa!
M43
Naisten välinen seksi ei ole pettämistä.
Tee se ensikerran selvinpäin.
Täytyy olla provo koska kukaan ei kirjoittaisi näin tunnistettavasti itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla provo koska kukaan ei kirjoittaisi näin tunnistettavasti itsestään.
Mietin samaa, ei tarvitse kertoa tapahtumaa eikä lasten määrää tai ikiä. Tarinassa tiivistyy pettämisen järjettömyys: "Kännipano saunaillassa. Mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on." Jos haluaa tuhota parisuhteensa ja hajottaa perheensä, olisi kannattanut edes valita joku laadukas.
En ole provo. et taida tietää, kuinka paljon saunailtoja alkukesästä järjestetään, kun urheilukaudet päättyvät? Ainoa urheilukausi kesällä on suurinpiirtein fudis. ap
Eikä mua muuten vaivaa, vaikka valkku tunnistaa. Tosin en usko, että lukee edes tätä palstaa. Ja jos lukee: pysy kaukana minusta!
voi mänty parkaa, joutui hutsun käsittelyyn? mites mahlat?
Vierailija kirjoitti:
En ole provo. et taida tietää, kuinka paljon saunailtoja alkukesästä järjestetään, kun urheilukaudet päättyvät? Ainoa urheilukausi kesällä on suurinpiirtein fudis. ap
Eikä mua muuten vaivaa, vaikka valkku tunnistaa. Tosin en usko, että lukee edes tätä palstaa. Ja jos lukee: pysy kaukana minusta!
Ensi saunaillassa anelet taas valkkua paukuttamaan sinua, tällä kertaa vessanpönttöä vasten.
Ap on mies joten miesten keskeinen pano. Mutta joo, kyllähän ho*motkin tietenkin pettää puolisoaan. Niin on käynyt tässä ap mielikuvitus saunaillassa.
Siis todella huono tarina :D
Keksi ap parempi tai mikä vielä parempaa, laita ulkoilukamppeet niskaan ja lähde ulos haukkaamaan raitista ilmaa.
Sinä murensit jo miehesi rikoit perheesi. Anteeksi voi saada mutta suhde ei ikinä palaa ennelleen. Tekosi tyle aina pintaan pienenkin vastoinkäymisen yhteydessä.
Omaa selkärankaa ja kerro miehellesi. Miehelläsi on oikeus tietää mikä olet.
Pettäminen on pahinta mitä voi avioliitossa tehdä toiselle. Varsinkin jos toinen vilpittömästi rakastaa ja uskoo valoihin jotka vannoitte.
Pettäminen ei ole mikään leuhkimisen asia. Se loukkaa toista osapuolta, mikäli hän tulee asian tietämään. Miksi petit, oliko siihen jotakin syytä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen seksi ei ole pettämistä.
Tee se ensikerran selvinpäin.
Ap on selvästi mies, ja jos miehen kanssa saunaillassa puuhaili, niin onko miesten keskeinen pano pettämistä? Totta kai on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Pettäminenhän on parasta koko parisuhteessa!
M43
Tämä on hulivili teinin ajatusmaailma. Oisko aika kasvaa aikuiseksi? Ikääkin kun näyttäisi olevan enemmän kuin tarpeeksi.
Aiot taas koko päivän katsoa suljettujen sälekaihtimeien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoitella tänne näitä alakouluaineita?
Vierailija kirjoitti:
Vaivaako, jos mies tunnistaa?
Ei sulla mitään miestä ole. Olet harhainen. Mee heti hoitoon!