Mikä on sinun surkea tekosyysi olla käyttämättä kuukautiskuppia?
Kommentit (100)
Vuodan nykyisin niin vähän etten jaksa. Kk-kuppi on kaapissa. Käytän nykyisin kertakäyttösiteita.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:56"]En kehtaa tilata/ostaa
[/quote]
Kuka muka saa tietää jos tilaat sellaisen netistä? Omani saapui ihan vaan tavallisennäköisenä maksikirjeenä kotiin.
Sen pienimmänkin sisäänlaittaminen sattuu aivan mielettömästi vaikka viikkaan kupin oikeaoppisesti.
Minulla se falskaa. Olen kokeillut kaikki kikat, ei auta.
Ei ole kuukautisia, koska on hormonikierukka
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:57"]Sen pienimmänkin sisäänlaittaminen sattuu aivan mielettömästi vaikka viikkaan kupin oikeaoppisesti.
[/quote]
Runnotko kuiviltaan? Kastele kuppi niin helpottaa.
Ainoa silikonijuttu mikä sisälleni työntyy on mun dildoni.
Olen niin tyytyväinen tampponeihin, että en jaksa nähdä vaivaa "opetella" ja hankkia sellaista.
Ikä. En enää mielelläni opi uusille tavoille. Kuukautiseni loppuvat todennäköisesti muutaman vuoden sisällä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:57"]
Ei ole kuukautisia, koska on hormonikierukka
[/quote]
samoin. Ei kuukautisia 12 vuoteen. Jotenkin tuntuisi hupsulta käyttää silti kuukautissuojaa.
Anatominen ongelma, pissa tulee myös emättimen reijästä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:57"]Minulla se falskaa. Olen kokeillut kaikki kikat, ei auta.
[/quote]
Varmasti on kikkoja, joita et ole kokeillut tai sitten vain teet sen väärin. Tai onko kuppi väärän kokoinen?
Ei ole tullut mieleenkään. Ei tää mikään tekosyy ole, en ole ikinä edes ajatellut sen käyttämistä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:55"]
Se on kaikin puolin paras kuukautissuoja.
[/quote]
Niin on. Tällä hetkellä en tarvitse kuukuppia, koska mulla on hormonikierukka, joka vähentää vuotoja.
Mirenan ansiosta mun kuukautiset niukkeni muutamaan tippaan. En viittis niiden takia laittaa kuppia. Kun pärjää ihan pikkuhousunsuojalla. Tosin aiemminkaan en pitänyt kupista, se jotenkin tuntui vaikka sen laittoi miten. Ahdisti ja tuntui että on liian alhaalla. Yritin monet kerrat, mutta ei ollut mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:55"]Se on kaikin puolin paras kuukautissuoja.
[/quote]
Se mikä sopii sulle, ei sovi mulle.
Ison osan käyttöajasta kuppi vuosi. Ja lopulta keittämisestä huolimatta alkoi haista ihan kuolemalle.
En ole keksinyt yhtään hyvää syytä kokeilla ko. tuotetta.
En kehtaa tilata/ostaa