Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö puolisolle kertoa jos pettää vahingossa?

Vierailija
16.09.2014 |

Siis jos ei ole tahallaan pettänyt ja tietää ettei tule enää toistumaan.

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:16"]

Toivottavasti puolisosi saa tietää ja maksaisi vaikka huoran. Tai sit vaa jonkun ramdomi ihmisen ja sä joutusit kattomaan kun ne vahingossa harrastais irstasta/intohimoista naintia. Ja sen jälkeen puolisosi sanoo sulle et teidän juttu oli tässä ja käskis painua v***uun. :)

[/quote]

Älä sitten itsekään odota armahdusta jos sä mokaat.

Vierailija
22/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:56"]

Miten niin vahingossa? Oho, liukastuin ja laskeuduin toisen miehen peniksen päälle. Ihan vahingossa vaan.

[/quote]

varmaan tulivat alasti ihan kaverisaunasta ja mies istui voimakkaasti vatkaavan hierontatuoliin.

nainen liukastui jäykistyneen siittimen päälle ja sai selkäkrampin. tuolin virtakin jumittui ja vatkasi hiliittömästi.  orgasmin myötä naisen selkäkramppi laukesi, samoin mies.

tämmöinen kuvio? ok, oli ihan puhdas vahinko.

[/quote]

Sun mielikuvituksella en yhtään ihmettele, että pettäminen pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:19"]

huo*a on huo*a.

selityksiä löytyy aina. eroa miehestäsi ja jaa sitä jo väljähtynyttä tavaraasi ihan estoitta kaikille halukkaille baareissa ja netissä. laita nettiin vielä kuvia siitä limaisesta haisevasta tavarastasi, niin kelpaa kaikille miehille.

[/quote]

No niin ja taas ihan asiaton kommentti. Käsittelemätön oma trauma pettymisestä siellä raivoaa. Juuri tämän takia sitä ajattelis, että olisi parempi kun kertaluontoiset ja opiksi otetut pettämiset eivät tulisi ilmi

Vierailija
24/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:05"]On vahingossa pettämistä ja tahallista pettämistä. Tahallinen pettäjä ehtii ajatella että jos nyt petän tapahtuu asiaa x ja x, mutta vahingossa pettävän vie tilanne niin ettei itsekään oikein ehdi tajuta mitä tapahtui. Minä en kertoisi tällaisesta pettämisestä. Mitä iloa siitä olisi kellekään? Ja mitä haittaa jos toinen ei saa ikinä tietääkään? Toisaalta jos saakin, niin yhtä paha se on, kuin että sen menee paljastamaan. Tai ainakin niin lähelle yhtä paha, että en näe suurtakaan eroa, paitsi että jos oikein menee kertomaan, niin tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen.

Suunniteltu ja harkittu pettäminen eroaa siten, että jos ei kerro niin paljastuessa on loukannut toista myös siten että vaikka harkitsi asiaa, päätyi silti pettämään.
[/quote]Pseudofilosofi avautuu.

Vierailija
25/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:10"]

Kyllä mulle ainakin olisi eri asia, jos puolisoni pettäisi ihan harkitsemattomasti, kuin että olisi oikein tiirannut naisia ja antanut itselleen luvan tieten tahtoen minua pettää.

[/quote]

Miksi tämä on saanut alapeukkuja? 

Vierailija
26/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahalleen niin pitää kertoo, mutta eihän vahingoille voi mitään! Hei. Nyt oikeesti valot päälle :D

Vierailija
27/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa ja muista osoittaa katumuksesi, kyllä se siitä.

Vierailija
28/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö puolisolle kertoa jos paskoo hänen ja yhteisen vihkiraamatun päälle vahingossa?

Vierailija
29/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:05"]On vahingossa pettämistä ja tahallista pettämistä. Tahallinen pettäjä ehtii ajatella että jos nyt petän tapahtuu asiaa x ja x, mutta vahingossa pettävän vie tilanne niin ettei itsekään oikein ehdi tajuta mitä tapahtui. Minä en kertoisi tällaisesta pettämisestä. Mitä iloa siitä olisi kellekään? Ja mitä haittaa jos toinen ei saa ikinä tietääkään? Toisaalta jos saakin, niin yhtä paha se on, kuin että sen menee paljastamaan. Tai ainakin niin lähelle yhtä paha, että en näe suurtakaan eroa, paitsi että jos oikein menee kertomaan, niin tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen. Suunniteltu ja harkittu pettäminen eroaa siten, että jos ei kerro niin paljastuessa on loukannut toista myös siten että vaikka harkitsi asiaa, päätyi silti pettämään. [/quote]Pseudofilosofi avautuu.

[/quote]

No anna parempi analyysi.

Vierailija
30/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:22"]

huo*a on huo*a.

selityksiä löytyy aina. eroa miehestäsi ja jaa sitä jo väljähtynyttä tavaraasi ihan estoitta kaikille halukkaille baareissa ja netissä. laita nettiin vielä kuvia siitä limaisesta haisevasta tavarastasi, niin kelpaa kaikille miehille.

[/quote]

No niin ja taas ihan asiaton kommentti. Käsittelemätön oma trauma pettymisestä siellä raivoaa. Juuri tämän takia sitä ajattelis, että olisi parempi kun kertaluontoiset ja opiksi otetut pettämiset eivät tulisi ilmi

[/quote]

Jaat siis itse tavaraasi kaikille, ja perustelet sen "ihmisenä kasvamisella" ?

Vierailija
31/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:26"]

Jos tahalleen niin pitää kertoo, mutta eihän vahingoille voi mitään! Hei. Nyt oikeesti valot päälle :D

[/quote]

Etkö oikeasti usko, että pettääkin voi sekä harkitusti että harkitsemattomasti? Ei aloittajakaan tarkoittanut, että niiden eron luonteen takia jälkimmäistä ei pidä kertoa ja ensimmäinen pitää, vaan kyse on enemmänkin siitä onko järkevää kertoa? Jos puolisoni olisi pettänyt minua vakaasta harkinnastaan haluaisin sen ehkä kuullakin, koska silloin siinä olisi jotain joka koskisi minuakin. Jos taas harkintakyky pettäisi ja hän katuisi itse asiaa ja sen tietämisestä tulisi minulle VAIN tuskaa, niin parempi, kun ei kerro. Jos voi olla kertomatta. 

Vierailija
32/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:32"]

huo*a on huo*a.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? Missä sanoin niin?

Vierailija
33/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:32"]

huo*a on huo*a.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Täh? Missä sanoin niin?
[/quote]Sitähän sinä huora tarkoitit.

Vierailija
34/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:22"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:19"] huo*a on huo*a. selityksiä löytyy aina. eroa miehestäsi ja jaa sitä jo väljähtynyttä tavaraasi ihan estoitta kaikille halukkaille baareissa ja netissä. laita nettiin vielä kuvia siitä limaisesta haisevasta tavarastasi, niin kelpaa kaikille miehille. [/quote] No niin ja taas ihan asiaton kommentti. Käsittelemätön oma trauma pettymisestä siellä raivoaa. Juuri tämän takia sitä ajattelis, että olisi parempi kun kertaluontoiset ja opiksi otetut pettämiset eivät tulisi ilmi [/quote]   Jaat siis itse tavaraasi kaikille, ja perustelet sen "ihmisenä kasvamisella" ? [/quote] Täh? Missä sanoin niin? [/quote]Sitähän sinä huora tarkoitit.

[/quote]

En tarkoittanut, vaan että jos minun mieheni pettäisi kerran koska harkinta petti niin jotta minun ei tarvitsisi traumatisoitua kuten sinä tai vaihtoehtoisesti käydä läpi helvetillisiä tunteita jotta taas voin luottaa ihmisiin niin en välttämättä haluaisi tietää. Kun mainitsin että kertaluonteiset ja pettäjän itsekin opiksi ottamat pettämiset. Eli en nyt puhu tilanteesta jossa pettäminen on jatkuvaa. Vaan kerran tapahtuva harkinnan pettäminen! Se voi oikeasti sattua kenelle vaan.

Jos itselleni sattuisi niin haluaisin kyllä ottaa opiksi, en euveta toistamaan sitä minään kuviona. Enkä katkeroittaa puolisoani kuten sinut on katkeroitettu kertomalla hänelle, ellei ole jokin ihan mielenhäiriöinen pakko!

Vierailija
35/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti pidän naisia hyvinkin fiksuina olentoina, usein terävämpinä kuin miehiä.

Olen itse käyttänyt elämäni aikana erilaisia päihteitä paljonkin, mutta koskaan en ole ajautunut tilanteeseen, jossa ei olisi mitään käsitystä siitä mitä tapahtuu.

Onko osa ihmisistä todella niin vietävissä jossain tilanteessa ettei muista olevansa parisuhteessa, tms?

Itse ainakin olen aina muistanut, vaikka jossain suhteissa olen joskus ajautunut pettämään, aina on tajunnut sen mitä on tapahtumassa.

En oikeasti haluaisi uskoa, että jotkut "ihan yhtäkkiä" vain huomaavat olevansa sängyssä toisen kanssa?

Vierailija
36/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:05"]

On vahingossa pettämistä ja tahallista pettämistä. Tahallinen pettäjä ehtii ajatella että jos nyt petän tapahtuu asiaa x ja x, mutta vahingossa pettävän vie tilanne niin ettei itsekään oikein ehdi tajuta mitä tapahtui. Minä en kertoisi tällaisesta pettämisestä. Mitä iloa siitä olisi kellekään? Ja mitä haittaa jos toinen ei saa ikinä tietääkään? Toisaalta jos saakin, niin yhtä paha se on, kuin että sen menee paljastamaan. Tai ainakin niin lähelle yhtä paha, että en näe suurtakaan eroa, paitsi että jos oikein menee kertomaan, niin tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen.

Suunniteltu ja harkittu pettäminen eroaa siten, että jos ei kerro niin paljastuessa on loukannut toista myös siten että vaikka harkitsi asiaa, päätyi silti pettämään.

[/quote]

Jokainen aikuinen ihminen on vastuussa teoistaan oli ne harkittuja tai hetken mielenjohteita. Ei ole olemassa vahingossa pettämistä. Vahingossa voi rikkoa vaasin, mutta vahingossa ei voi harrastaa seksiä. Se on aina tietoinen päätös, että harrastan nyt seksiä tuon kanssa ja jos et itse ole päättänyt näin niin sittenhän kyseessä on vähintäänkin seksuaalinen hyväksikäyttö, joka on rikos.

Uskomatonta, miten aikuiset ihmiset yrittävät pakoilla vastuuta omista teoistaan.

Vierailija
37/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:44"]

Yleisesti pidän naisia hyvinkin fiksuina olentoina, usein terävämpinä kuin miehiä.

Olen itse käyttänyt elämäni aikana erilaisia päihteitä paljonkin, mutta koskaan en ole ajautunut tilanteeseen, jossa ei olisi mitään käsitystä siitä mitä tapahtuu.

Onko osa ihmisistä todella niin vietävissä jossain tilanteessa ettei muista olevansa parisuhteessa, tms?

Itse ainakin olen aina muistanut, vaikka jossain suhteissa olen joskus ajautunut pettämään, aina on tajunnut sen mitä on tapahtumassa.

En oikeasti haluaisi uskoa, että jotkut "ihan yhtäkkiä" vain huomaavat olevansa sängyssä toisen kanssa?

[/quote]

Kyllä mä ainakin osaan kuvitella sellaisen tilanteen. Ei se harkittu pettäminen ole yhtään sen parempaa.

Vierailija
38/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella vähä-älyinen tai Porvoosta.

Vierailija
39/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:54"]

Siis jos ei ole tahallaan pettänyt ja tietää ettei tule enää toistumaan.

[/quote]

Hupaisaa,miten pettäjät onnistuvat pettämään itseäänkin:"Siis eihän sitä lasketa jos vahingossa pettää!"

Niin kuin miten?Menit sänkyyn kumppanisi kaksoisolennon kanssa,koska erehdyit henkilöstä? On ihan oma valinta kertooko pettämisestä vai pitääkö omana tietonaan,mutta toivottavasti sentään ymmärrät ottaa vastuun tekemisistäsi.Pettäminen on tietoinen päätös pettää kumppanin luottamus,ei sellaista yksinkertaisesti tapahdu "vahingossa".

Vierailija
40/173 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö, jos olet normaalijärjellä varustettu, toimintasi on tietoista. Humalakaan ei ole kesktävä peruste. Kenenkään ei tarvitse juoda niin tolkuttomasti, ettei kykene vastaamaan teoistaan. Petturi mikä petturi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme