Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsytttäää!!!! Miehen exä on kyllä niin idiootti että huh!

Vierailija
15.09.2014 |

Meillä on kyllä ollut mielipide-eroja asiassa jos toisessakin, mutta nyt se myrkyn lykkäs..
Mun miehellä ja sillä on 8v poika joka on viettänyt iskäviikonloppuja meillä joka toinen viikko. Viikko sitten kotiuduttiin sairaalasta vastasyntyneen pienokaisemme kanssa. Olisi ollut meidän viikonloppu pojalla oikeasti, mutta eihän se onnistunut kun olin itse sairaalassa ja mieheni suurimman osan ajasta kanssani siellä.
No nyt olisi ens viikonloppuna taas pojan vuoro tulla
meille ja miehen exä haukkana sieltä jo tänään soitteli ja varmisteli asiaa. "Kun x:kin haluaisi kovasti nähdä sisaruksensa ja iskääkin on ikävä..." joo niin siihen lapseenhan on niin helppo vedota!! Ties mitä kännireissua suunnitteilla oikeesti ja piti varmistella vapaata viikonloppua.

Tai oli syyt mitkä hyvänsä niin miten voi olla niin vaikee ymmärtää että haluttaisi olla perheen kesken rauhassa ja nauttia pienokaisesta??! Ei kun saman tien tyrkytetään lasta meille hoitoon. Ja sit vielä suuttui vaikka nätisti sanoin että halutaan olla rauhassa nyt vähän aikaa. Ei siis pätkääkään tilannetajua sillä naisella!

Sympatiseerakkaa nyt vähän! :)

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pyysin, että saisin toipua synnytyksestä pari viikkoa, ennenkuin miehen lapset tulevat yöksi. Päivät/illat olisivat olleet ihan ok, mutta pyysin josko voisivat yöt olla äitinsä luona, kun asuttiin vielä aika lähekkäin. Exälle ei sopinut, käski hankkimaan toisen lapsenvahdin. Miehen vanhemmat sitten jeesailivat vähän.

Nyt kun on toinen tulossa, en ole enää yhtään niin huolissani ekoista päivistä vauvan kanssa, imetyksen onnistumisesta ym., enkä aio pyytää miehen exältä mitään extraa. Tulkoon vaan miehen lapset tänne kattelemaan mun baby bluesit, kipuilut ja hormonisekoilut ja valvomaan yönsä (kouluaamuista viis), kun se vauva huutaa kumminkin. Joutuuhan meidän kuopuskin ne kestämään. Me ollaan uusPERHE ja me jaetaan kaikki. :)

Vierailija
2/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:10"]

No minä pyysin, että saisin toipua synnytyksestä pari viikkoa, ennenkuin miehen lapset tulevat yöksi. Päivät/illat olisivat olleet ihan ok, mutta pyysin josko voisivat yöt olla äitinsä luona, kun asuttiin vielä aika lähekkäin. Exälle ei sopinut, käski hankkimaan toisen lapsenvahdin. Miehen vanhemmat sitten jeesailivat vähän. Nyt kun on toinen tulossa, en ole enää yhtään niin huolissani ekoista päivistä vauvan kanssa, imetyksen onnistumisesta ym., enkä aio pyytää miehen exältä mitään extraa. Tulkoon vaan miehen lapset tänne kattelemaan mun baby bluesit, kipuilut ja hormonisekoilut ja valvomaan yönsä (kouluaamuista viis), kun se vauva huutaa kumminkin. Joutuuhan meidän kuopuskin ne kestämään. Me ollaan uusPERHE ja me jaetaan kaikki. :)

[/quote]

Niin, ei se miehen ex ole miehen lapsenvahti. Jos olit ensimmäistä biologista lastasi saadessasi tollanen kermaperse, niin minkäs sille miehen ex voi. Parempi vaan, että sut pakotettiin tajuamaan elämäsi realiteetit heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tän takia otin lapsettoman miehen itselleni

Vierailija
4/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:10"]

No minä pyysin, että saisin toipua synnytyksestä pari viikkoa, ennenkuin miehen lapset tulevat yöksi. Päivät/illat olisivat olleet ihan ok, mutta pyysin josko voisivat yöt olla äitinsä luona, kun asuttiin vielä aika lähekkäin. Exälle ei sopinut, käski hankkimaan toisen lapsenvahdin. Miehen vanhemmat sitten jeesailivat vähän. Nyt kun on toinen tulossa, en ole enää yhtään niin huolissani ekoista päivistä vauvan kanssa, imetyksen onnistumisesta ym., enkä aio pyytää miehen exältä mitään extraa. Tulkoon vaan miehen lapset tänne kattelemaan mun baby bluesit, kipuilut ja hormonisekoilut ja valvomaan yönsä (kouluaamuista viis), kun se vauva huutaa kumminkin. Joutuuhan meidän kuopuskin ne kestämään. Me ollaan uusPERHE ja me jaetaan kaikki. :)

[/quote]

Niin, ei se miehen ex ole miehen lapsenvahti. Jos olit ensimmäistä biologista lastasi saadessasi tollanen kermaperse, niin minkäs sille miehen ex voi. Parempi vaan, että sut pakotettiin tajuamaan elämäsi realiteetit heti.

[/quote]

Ei oo ei. Enkä mäkään ole exän lasten lapsenvahti.

Ja onneks en oo enää tommonen kermaperse, jotta muutkin pääsee osaksi niistä elämän realiteeteista.

Vierailija
5/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä lapsella on isää ikävä. Heti hylätään kun uusi vauva tullut. Ei 8v vielä ymmärrä kaikkea. Anna isän viettää vaikka pari tuntia pojan kanssa.

Vierailija
6/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet, että miehesi poika ei kuulu perheeseen?

Vierailija
7/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sympatiaa. Haluat olla perheen kesken ja tämä toinen lapsi vain tyrkytetään teille hoitoon. Olisit ottanut lapsettoman miehen.

Vierailija
8/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä se on esikoinenkin miehellesi. Olisit ottanut lapsettoman miehen, jos et sovi ns. uusperheeseen.

Vierailija
9/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olet idjootti. Kyse on miehesi LAPSESTA! Tottakai lapsen pitäisi nähdä uutta sisarustaan ja miehesikin haluta sitä. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
10/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poika on MYÖS isän perhettä, samoin on uusi sisarus.

Kyllä heitä surku tulee kun sun asenne on tuollainen.

Vierailija
11/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poika teille mihinkään hoitoon tule. Isän koti on myös lapsen koti ja hän kuuluu teidän perheeseenne, halusit sitä tai et.

terv.  yksi äitipuoli

Vierailija
12/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas provo. Kukaan ei ole oikeasti noin tyhmä.

Vierailija
13/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun lapses on tärkeempi, kun miehes lapsi?! Ei sympatiapisteitä täältä!

Vierailija
14/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu. Meillä on viikko viikko systeemi. Kuvitteleppa miten kiva oli kotiutua huonovointisena ja perse kipeenä ja täällä oli samantien viikon jonkun toisen äpärä kiukuttelemassa ja kitisemässä ja vaatimassa, kun itse ihan huuruissa omasta esikoisesta. Tulee ihan leijonafiilis, tekis mieli syödä toi toisen naisen lapsi tosta häiriköimästä.

Vierailija
15/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän sua..mutta myös isompaa lasta. Eikö hänkin kuulu perheeseen? Hän on varmaan odottanut pikkusisarusta yhtä paljon, kuin te ja lisäksi ikävöi isäänsä. Koita nyt vaan kestää, että teitä on enemmän kuin kolme :) Kyl te ehditte vauvan kanssa olla..

Vierailija
16/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheei, ei tämmösiä ihmisiä voi olla.. :)

Vierailija
17/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaan toivon ettei ap ja apn lapsi ole muutaman vuoden päässä siinä tilanteessa, että apn ja miehen lapsi on vaan ylimääräinen paha kun mies tahtoo viettää aikaa (uuden) perheensä kanssa. Aplle se olisi oikein, muttei lapselle, siksi toivon ettei näin käy.

Vierailija
18/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tiennyt tilanteen, johon lapsen synnytät. Ei poikaa voi sysätä isästään kauemmaksi vain sen takia, että teillä on nyt yhteinen lapsi.

Vierailija
19/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi on järkyttävä! Eikö miehesi lapsi kuulu perheeseenne? En todellakaan pysty tuntemaan sympatiaa. Teidän vauvanne ON sisarus ja itse tekisin (ja olen tehnyt, uusioperheen äiti olen) kaikkeni jotta sisarusten suhde olisi mahdollisimman hyvä ja lämmin alusta alkaen. Kahdeksan vuotias voi hyvinkin tuntea olonsa ulkopuoliseksi/uhatuksi kun perheeseen syntyy uusi lapsi. Jo silläkin olisi syytä osoittaa hänelle, että on edelleen rakas ja tärkeä. Vaan viestisi perusteella hän ei tainnut olla sinulle sitä koskaan. Toivottavasti on isälleen.

Vierailija
20/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh