Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsytttäää!!!! Miehen exä on kyllä niin idiootti että huh!

Vierailija
15.09.2014 |

Meillä on kyllä ollut mielipide-eroja asiassa jos toisessakin, mutta nyt se myrkyn lykkäs..
Mun miehellä ja sillä on 8v poika joka on viettänyt iskäviikonloppuja meillä joka toinen viikko. Viikko sitten kotiuduttiin sairaalasta vastasyntyneen pienokaisemme kanssa. Olisi ollut meidän viikonloppu pojalla oikeasti, mutta eihän se onnistunut kun olin itse sairaalassa ja mieheni suurimman osan ajasta kanssani siellä.
No nyt olisi ens viikonloppuna taas pojan vuoro tulla
meille ja miehen exä haukkana sieltä jo tänään soitteli ja varmisteli asiaa. "Kun x:kin haluaisi kovasti nähdä sisaruksensa ja iskääkin on ikävä..." joo niin siihen lapseenhan on niin helppo vedota!! Ties mitä kännireissua suunnitteilla oikeesti ja piti varmistella vapaata viikonloppua.

Tai oli syyt mitkä hyvänsä niin miten voi olla niin vaikee ymmärtää että haluttaisi olla perheen kesken rauhassa ja nauttia pienokaisesta??! Ei kun saman tien tyrkytetään lasta meille hoitoon. Ja sit vielä suuttui vaikka nätisti sanoin että halutaan olla rauhassa nyt vähän aikaa. Ei siis pätkääkään tilannetajua sillä naisella!

Sympatiseerakkaa nyt vähän! :)

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:52"]

Älä vingu. Meillä on viikko viikko systeemi. Kuvitteleppa miten kiva oli kotiutua huonovointisena ja perse kipeenä ja täällä oli samantien viikon jonkun toisen äpärä kiukuttelemassa ja kitisemässä ja vaatimassa, kun itse ihan huuruissa omasta esikoisesta. Tulee ihan leijonafiilis, tekis mieli syödä toi toisen naisen lapsi tosta häiriköimästä.

[/quote]

No, mutta sehän oli sun miehes äpärä. Sen sun oman halimussukan ikioma äpärä. Ja sen sun oman äpärän isosisarus.
[/quote]

Meidän lapsipa ei ole äpärä vaan avioliittoon syntynyt :) Eikä siinä äpärässä edes ole yhtä paljon isänsä geenejä, kuin meidän lapsessa. Se on nimittäin poika ja meidän on tyttö. X kromosomi kantaa enemmän geenejä, kuin Y.

Vierailija
42/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä on provo. En voi käsittää että noin idiootteja on oikeasti olemassa. Vaikka onhan noita ennenkin nähty tällä palstalla. Miksi on pakko ryhtyä siihen uusperhekuvioon jos selvästi itsellä ei rahkeet siihen riitä???? 

Meillä ainakin oli ihan päinvastainen tilanne, eli kun vauva oli syntynyt ei miehen exä päästänyt isoveljiä edes katsomaan vauvaa sairaalaan, mistä olin ihan rikki. Silloin oli hieman riitaa tapaamisista, onneksi nyt on selvät kuviot eikä exä pysty enää estämään lasten meille tuloa. Ja meillä ainakin ollaan perheen kesken vain silloin, kun miehenkin lapset ovat meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:06"]

Ai kauhee, en mä voi jatkaa!! Eli myönnän, kyseessä tyhmä provo josta tuli kyllä nyt paha mieli, vastailitte niin sydäntäsärkevästi :( Täytyy myöntää, ettei tää ihan tuulesta temmattu ollut. Meillä on joskus ollut tuollainen tilanne ja mulla tuollaiset ajatukset hormonihuuruisena hirviönä, mutta en silti kieltänyt poikaa tulemasta meille, onneksi. Todellakin tykkään tuosta pojasta aivan hirmuisesti ja on aina kiva, kun hän tulee meille. Tuo poika on nyt 10v ja pikkuveikkansa 4v (ikäkin oli väärin alkuperäisessä) ja ovat kyllä melkoset sankarit yhdessä :) Anteeksi! -ap

[/quote]

Eli oli provo ja olet myös tyhmä. Hyvät provot on hauskoja, vinkki ensi kerralle.

Vierailija
44/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta miehesi perhe oli kyllä ennen sinua se poika ja hän. Sinä olet tullut väliin sotkemaan heidän perheensä tunkemalla oman lapsesi siihen soppaan sekaan. Ja vai hoitoon teille miehesi lapsi! Kyllä se miehesi koti on myös hänen poikansa koti.

Vierailija
45/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hee

Vierailija
46/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat itsekkäältä. Tottakai miehen pojalla, sinun lapsesi velipuolella on oikeus nähdä isäänsä ja ole iloinen, että hän on innoissaan pikkusisaruksestaan.

Vierailija
47/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on näissä provoissa? Kuka hullu tuhlaa aikaansa paskan keksimiseen ja nauttii vielä siitä. Taitavat valehdella, huijata ja varastaa oikeassakin elämässä.

Vierailija
48/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan lapsista, kuten 36 toteaa. Ei äpäristä, niinkuin joku aiemmin asian ilmaisi. Millainen hirviö, voi nimitellä ketään lasta noin?

Vierailija
49/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia provoja, please. Älkää nyt taas muut vetäkö hernettä nenään suotta..

Vierailija
50/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kuullut, tutkittu juttu, että ihmiset jotka tekee tällaisia provoja ovat häiriintyneitä? Mene lääkärille ja pyydä päästä terapiaan. sairasta touhua.

Vierailija
51/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, kyllä toisilla on tyhjä elämä että jaksaa tätä provopaskaa vääntää tänne päivästä toiseen!

Vierailija
52/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, kaikki menivät lankaan taas kerran! :)

Vierailija
53/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:59"]

Meillä kävi niin että kun mies hyvissä ajoin varmisteli äidiltä miten on seuraavia viikonloppuja töissä jos käy niin, että synnytys alkaa silloin kun tyttö on meillä, eksä ilmoitti selvästi että hän ei lasta pidä kun on sovittu että on meillä joka vkl. Ja kun tämä uusi lapsi ei kerran häneen liity mitenkään. No synnytys käynnistyi tietenkin perjantaina ja isähän sitten joutui hommaamaan lasten hoitajan kun kerran äiti ei lasta voinut katsoa ! joskus kyllä kieltämättä tulee olo että prkl:een paskaeksä.

[/quote]

Ihan samalla tavalla olisitte joutuneet hommaamaan lapsenvahdin, jos kyseessä olisi ollut teidän lapsi eikä vain miehen lapsi. Mikä siinä on niin vaikeaa että niihin miehen lapsiin ei voida edes yrittää suhtautua, niinkuin omiin? 

Vierailija
54/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:16"]Ap täällä, kaikki menivät lankaan taas kerran! :)
[/quote]

Hahhaa älä yritä, et ole AP!

Ap ei ole alapeukutta

Vierailija
55/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:59"]

Meillä kävi niin että kun mies hyvissä ajoin varmisteli äidiltä miten on seuraavia viikonloppuja töissä jos käy niin, että synnytys alkaa silloin kun tyttö on meillä, eksä ilmoitti selvästi että hän ei lasta pidä kun on sovittu että on meillä joka vkl. Ja kun tämä uusi lapsi ei kerran häneen liity mitenkään. No synnytys käynnistyi tietenkin perjantaina ja isähän sitten joutui hommaamaan lasten hoitajan kun kerran äiti ei lasta voinut katsoa ! joskus kyllä kieltämättä tulee olo että prkl:een paskaeksä.

[/quote]

Ihan samalla tavalla olisitte joutuneet hommaamaan lapsenvahdin, jos kyseessä olisi ollut teidän lapsi eikä vain miehen lapsi. Mikä siinä on niin vaikeaa että niihin miehen lapsiin ei voida edes yrittää suhtautua, niinkuin omiin? 
[/quote]

Tottakai mutta pointti ei ollutkaan se vaan eksän asenne. Miksi ei huomaavainen eksä ei voisi vaikka itse ehdottaa että voi katsoa OMAA LASTAAN mikäli synnytys alkaa niin että hän ON KOTONA??

Vierailija
56/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella sairas peppureikä, joka tehtailee ihan pimeitä provoja aikansa kuluksi. Miksi joku edes uskoo tällaisia paskajuttuja kerta toisensa jälkeen?

Vierailija
57/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sektiolla synnyttänyt kolme kuukautta sitten ja sairaalasta lähtiessä haimme samalla miehen pojan 7v äidiltään meille tervehtimään pikkuveljeään. Olin tilannut leipomosta kakun jossa oli angry birdsejä ja kirjoitus "onnea isoveljelle", poika sai myös lahjan. Miehen pojan huoimioiminen ei ollut minulta tai vauvalta millään tavalla pois. Poika saa aina halutessaan tulla meille, olen kuitenkin aina vauvan kanssa kotona. Usein haluuakin meille koulun jälkeen eikä iltapäiväkerhoon, ja jos äitiviikko niin äitinsä hakee meultä sitten. Sekään ei ole pois minulta mitenkään, vaikka en pidäkään miehen eksästä ja pojan äidistä ollenkaan.

Vierailija
58/82 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:35"]Olen sektiolla synnyttänyt kolme kuukautta sitten ja sairaalasta lähtiessä haimme samalla miehen pojan 7v äidiltään meille tervehtimään pikkuveljeään. Olin tilannut leipomosta kakun jossa oli angry birdsejä ja kirjoitus "onnea isoveljelle", poika sai myös lahjan. Miehen pojan huoimioiminen ei ollut minulta tai vauvalta millään tavalla pois. Poika saa aina halutessaan tulla meille, olen kuitenkin aina vauvan kanssa kotona. Usein haluuakin meille koulun jälkeen eikä iltapäiväkerhoon, ja jos äitiviikko niin äitinsä hakee meultä sitten. Sekään ei ole pois minulta mitenkään, vaikka en pidäkään miehen eksästä ja pojan äidistä ollenkaan.
[/quote] ihana kuulla,että kaltaisiasi ihmisiä on!!

Vierailija
59/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten moni ajatteli, että ei voi olla totta. Meillä on nimenomaan äitipuolen asenne ollut tuollainen meitä kohtaan koko lapsuuden. Uskomattomien haukkumasanojen lisäksi on aivan suoraan sanonut, että me oltais ihan onnellisia jollei sua olis. Ja olin sentään aivan liian kiltti lapsi. Siitäkin tuli kyllä sanomista ja haukkumista. Ei liity nyt aiheeseen muutoin, kun että uskokaa ihmeessä jos joku lapsi tällaista kertoo.

Vierailija
60/82 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sama mieltä kun Ap. Jos exä otti lapsi ja lähti pois niin turhaan itkeä. Isän luona hän on vieras. Ja Ap ei ole velvollinen näkemään eikä hoitamaan hänet. Ei olleenkaan velvollinen. ei tippaakaan. Siksi jos hän haluu levätä ja olla rauhassa on hänellä oikeus sitten.
Exä on kitkerää ja kateellinen. Hän ymmärtää että kaikkien huolimatta mies sai uuden perheen. Kaikki nyt pyörii vvauvan ympäri ja poika nyt on vain pelkkä häiriö siellä.
Hulluja olette jos uskotte että puolison etä lapset ovat tervetulleita. Ja vielä tässä tilanteessa. Avatkaa silmät ja seuratkaa sivustanne, kukaan ei uskaltaa kertoa totuutta.