Ärsytttäää!!!! Miehen exä on kyllä niin idiootti että huh!
Meillä on kyllä ollut mielipide-eroja asiassa jos toisessakin, mutta nyt se myrkyn lykkäs..
Mun miehellä ja sillä on 8v poika joka on viettänyt iskäviikonloppuja meillä joka toinen viikko. Viikko sitten kotiuduttiin sairaalasta vastasyntyneen pienokaisemme kanssa. Olisi ollut meidän viikonloppu pojalla oikeasti, mutta eihän se onnistunut kun olin itse sairaalassa ja mieheni suurimman osan ajasta kanssani siellä.
No nyt olisi ens viikonloppuna taas pojan vuoro tulla
meille ja miehen exä haukkana sieltä jo tänään soitteli ja varmisteli asiaa. "Kun x:kin haluaisi kovasti nähdä sisaruksensa ja iskääkin on ikävä..." joo niin siihen lapseenhan on niin helppo vedota!! Ties mitä kännireissua suunnitteilla oikeesti ja piti varmistella vapaata viikonloppua.
Tai oli syyt mitkä hyvänsä niin miten voi olla niin vaikee ymmärtää että haluttaisi olla perheen kesken rauhassa ja nauttia pienokaisesta??! Ei kun saman tien tyrkytetään lasta meille hoitoon. Ja sit vielä suuttui vaikka nätisti sanoin että halutaan olla rauhassa nyt vähän aikaa. Ei siis pätkääkään tilannetajua sillä naisella!
Sympatiseerakkaa nyt vähän! :)
Kommentit (82)
Ei kukaan kehtaa sitä suoraan sanoa.
Eiköhän aloitus ollut ihan totta. Ap vaan tajus vastauksista oman tyhmyytensä ja tuli kiire selittää et olikin provo... :-D