Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen kuuluisan tinder-kokeilun, eli naisena tein feikin miesprofiilin tinderiin. Järkytyin suuresti...

Vierailija
29.03.2026 |

Olen 32-vuotias nainen ja olen kuullut miestutuilta jo vuosikausia samoja valituksia tinderistä: "ei tule matcheja", "kukaan ei vastaa" ja "tuntuu että oon täysin näkymätön". Ajattelin että he liioittevat ja päätin testata asian itse. Loin feikkimiesprofiilin ihan tavallisella 32-vuotiaalla miehellä.

Käytin ihan normaaleja kuvia: komea hoikka mies, yksi salikuva (ei fitness-mallin sixpack), yksi kävelykuva ulkona, yksi rento hymykuva ja yksi jossa näkyy että hänellä on kavereita eri maista (eli ei ole persurasisti). Bion kirjoitin lyhyesti ja rehellisesti: "Rakennusalalla töissä, tykkään salista, luonnosta ja hyvistä leffoista. Etsin oikeasti jotain vakavampaa."

Swaippasin aktiivisesti satoja profiileja kahden ensimmäisen vuorokauden aikana. Odotin että ainakin jotain tapahtuu, koska naisena saan helposti matcheja ja viestejä vaikka en edes yrittäisi.

Tulokset olivat... karuja.

Kahden päivän aikana sain yhteensä 7 matchia.

Seitsemän!!

Kun vertaan omaan naisprofiiliini, jossa saan matchin melkein joka kerta kun swaippaan oikealle, tää oli jo shokki. Mutta se pahenee.

Neljä niistä ei vastannut viestiini ollenkaan. Kirjoitin ihan tavallisen "Hei, mites sun viikonloppu meni?" - ei mitään.

Kaksi vastasi "moi :)" tai "hyvää kiitos". Kun kysyin lisää, tuli vastaus 1012 tunnin päästä tai ei koskaan. Ghost.

Yksi (26-vuotias) ehti kysyä heti ensimmäisessä viestissä "mikä sun pituus on tarkalleen?" Vastasin: rehellisesti 181 cm. "Ai ok, mä haen vähintään 185" ja laittoi blokkiin.

Viiden päivän jälkeen olin saanut yhteensä 11 matchia. Yhdeksän ghostasi täydellisesti, kahdesta tuli lyhyt keskustelu joka kuoli kolmen viestin jälkeen. Yksi kysyi suoraan "mitä tienaat kuussa?" ennen kuin katosi.

Tää fiilis oli oikeasti masentava. Vaikka mä olin siellä feikkiprofiililla ja silti tunsin itseni kaikkien vihaamaksi luuseriksi. Jokainen kerta kun avasin appin ja näin taas nollan uutta viestiä tai mätchiä, alkoi ahdistaa. Tajusin, että tää on se arki mitä suurin osa miehistä elää siellä päivittäin.

Eniten mä oon pettynyt naisiin. Mä en tiennyt että me ollaan näin kylmiä, pinnallisia ja armottomia. Vedetään vasemmalle ihan kunnollisia, kivoja ja ok-näköisisiä miehiä millisekunnin mietinnän jälkeen, koska "se ei oo tarpeeksi pitkä", tai "se ei oo tarpeeksi kiinnostava". Kun mätchi tulee, odotetaan että mies kantaa koko keskustelun ja sitten vaan ghostataan ilman että edes yritetään jutella. Se tuntuu todella julmalta.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ns. incellien ja muiden tavallisten miesten valitukset, joita olen nähnyt tällä vuosikausia eivät ole liioittelua eivätkä naisvihaa. Ne ovat ihan täyttä totuutta. Mä tajusin sen nyt omalla iholla ja häpeän meidän puolesta vähän. Enää mä en voi väittää että miehet vain valittaa turhasta.

Poistin profiilin viidennen päivän jälkeen. En kestänyt enää sitä hiljaisuutta ja torjunnan tunnetta.

Enää mä en kyseenalaista yhtään, kun joku mies sanoo että naiset ovat nykyään ihan mahdottomia. Se ei ole liioittelua. Se on karu todellisuus.

Ap

Vierailija
2/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vastaus 1012 tunnin päästä"

Kuulostaa tutulta😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliviiva putoaa aina kyydistä kun jostain lainattua tekstiä kopioi vauvapalstalle.

Vierailija
4/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo, mies.

Vierailija
5/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee itseään naiseksi. Vilkaisu peiliin voi auttaa. 

Vierailija
6/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä nyt ei mitään uutta ollut. Tällaista se on pitkään ollut . Onneksi perin suhteellisen ison omaisuuden niin sen turvin löysin puolison . Muuten normi mies olis saanut yksin elää .

Vierailija
7/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee ihan oikeasti meille tinderissä.

T. Mies

Vierailija
8/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ns. incellien ja muiden tavallisten miesten valitukset, joita olen nähnyt tällä vuosikausia eivät ole liioittelua eivätkä naisvihaa. Ne ovat ihan täyttä totuutta. Mä tajusin sen nyt omalla iholla ja häpeän meidän puolesta vähän. Enää mä en voi väittää että miehet vain valittaa turhasta.

Poistin profiilin viidennen päivän jälkeen. En kestänyt enää sitä hiljaisuutta ja torjunnan tunnetta.

Enää mä en kyseenalaista yhtään, kun joku mies sanoo että naiset ovat nykyään ihan mahdottomia. Se ei ole liioittelua. Se on karu todellisuus.

Ap

Kyllä miehet ovat suunnilleen yhtä mahdottomia. Yhden sanan kysymyksiä ja vastauksia pelkkä seksi mielessä.

-Mies itsekin

Vierailija
9/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vois kans tehdä profiilin naisena ja koittaa keskustella miesten kanssa ja katsoa kuinka paljon tulee pelkkää seksin vonkausta ja muuta törkyä

Vierailija
10/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä nyt ei mitään uutta ollut. Tällaista se on pitkään ollut . Onneksi perin suhteellisen ison omaisuuden niin sen turvin löysin puolison . Muuten normi mies olis saanut yksin elää .

Mistä maasta sait?

Tuskin oli suomalainen, jos ei puhuta 10miljoona+ perinnöstä.

Vierailija
11/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nappasit miehen kuvan? 

Vierailija
12/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä repäisit ne kuvat, ihanko AI:llä teit?

Vierailija
13/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö niaten hyväntekeväisyyttään vastailla miehille, joista ei ole kiinnostunut? Vai mitä ihmettä tarkoitat?? Ja olet aiis loukkaantunut naisille, jotka eivät kiinnostu feikkiprofiilista? Kenen kuvia käytit? Luvalla?

Vierailija
14/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan aito kokeilu ja juuri tuolla tavalla se menee.

Vierailija
15/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nappasit miehen kuvan? 

Käytti omaa kuvaansa, mutta unohti huijata provoa laatiessaan...

Vierailija
16/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta sait?

Tuskin oli suomalainen, jos ei puhuta 10miljoona+ perinnöstä.

Virosta 

Vierailija
17/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö niaten hyväntekeväisyyttään vastailla miehille, joista ei ole kiinnostunut? Vai mitä ihmettä tarkoitat?? Ja olet aiis loukkaantunut naisille, jotka eivät kiinnostu feikkiprofiilista? Kenen kuvia käytit? Luvalla?

Miksi pitää roikottaa löysässä hirressä miehiä joista ei ole kiinnostunut???

Voisitteko olla vielä vähän enemmän toksisisa!!!! 

Vierailija
18/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää. Kun heteronainen haluaa pariutua, heteromiehen kanssa, se onnistuu helposti. Mutta kun heteromies haluaa pariutua heteronaisen kanssa, se ei onnistu, ei sitten millään.

Kenen kanssa ne naiset siis pariutuvat?

Eli kun muodostuu heteropari, siihen kuuluu mies ja nainen, mutta kuitenkin vain nainen löytää kumppanin, mies ei. 

En ymmärrä.

Vierailija
19/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, vaikka olet todellisuudessa mies. Kuinka tyhminä pidät muita? 

Vierailija
20/76 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa ppperrrssskutarallaa!

Mitä ihmettä tällä on persujen kanssa tekemistä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi