Meneekö liian sekavaksi suhde kuvio parikymmpiselle?
Sanokaapas hyvät AV mammat, olen itse parikymppinen opiskelija ja mulla on hieman juttua yhden 30 vuotiaan miehen kanssa... Jolla on lapsi ja joka on ollut naimisissa. Ent. vaimo ja lapsi asuu kai ulkomailla. Kantsiiko tässä alkaa edes yrittämään mitään?:D
Kommentit (7)
Siis mun käsittääkseni kyllä asuu...
AP
No, en nää ongelmaa. Omituisempaa olisi jos tuon ikäisellä miehellä ei mitään historiaa olisi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:51"]Siis mun käsittääkseni kyllä asuu...
AP
[/quote]
Käsittääksesi? Jos et tuon vertaa tiedä, miksi jo maalailet yhteistä tulevaisuutta?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:51"]Siis mun käsittääkseni kyllä asuu... AP [/quote] Käsittääksesi? Jos et tuon vertaa tiedä, miksi jo maalailet yhteistä tulevaisuutta?
[/quote]
Mietin, että kannattaako tässä alkaa mitään seurustelun kaltaista edes kehittelemään vai laittaako jutun jäihin heti. Ja siis mies on näin kertonut, tuo oli vähän huono ilmaisu asialle.
AP
No ne eksät ja lapset ei vaan katoa mihinkään vaan ovat sun kiusana koko sen ajan kun miehen kanssa ehkä elät. Onhan niistä kaikenlaista ongelmaa. Kyllä miettisin pari kertaa jos olisin kaksikymppinen. Onhan noita vapaitakin miehiä joilla ei ole riesana exää eikä entisen liiton tuotoksia.
Siis lapsi kuitenkin asuu ulkomailla? Ei kai tuossa mitään, minullakin (20v) on 28-vuotias mies, joka on ollut naimisissa. Jos tykkäätte toisistanne ja sovitte yhteen, en näe mitään ongelmaa tuossa. Mieheltä menee elarit ja lapsi voi tulla joskus käymään.