Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako varattua yrittää?

Vierailija
10.09.2014 |

Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä?

Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua.

Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee.

Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:23"]Jos jäisit kiinni siitä että aktiivisesti yrittäisit saada miestäni ihastumaan itseesi tietäen minusta, heittäisin ikkunasta ulos hyvän käytöksen, riisuisin timanttikorvikset, potkaisisin jalastani manolot, käskisin seuralaisen pidellä vuittoniani ja kävisin täysillä päälle ja lopettaisin vasta kun et enää liiku.
[/quote]

Yhtä säälittävää tämäkin. Anna miehen mennä, jos on mennäkseen.

Vierailija
62/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA ja TYHMÄÄ yrittää varattua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:23"]Jos jäisit kiinni siitä että aktiivisesti yrittäisit saada miestäni ihastumaan itseesi tietäen minusta, heittäisin ikkunasta ulos hyvän käytöksen, riisuisin timanttikorvikset, potkaisisin jalastani manolot, käskisin seuralaisen pidellä vuittoniani ja kävisin täysillä päälle ja lopettaisin vasta kun et enää liiku. [/quote] Yhtä säälittävää tämäkin. Anna miehen mennä, jos on mennäkseen.

[/quote]

Minua ei sinun säälisi paljon pidättelisi :D Jos näkisit minut livenä, et ikinä uksoisi että kirjoitan tällaista vauvalle. Olen investoinut liittooni aivan kaiken, koko sydämeni ja jos joku sen haluaa rikkoa hetken huuman vuoksi, saa tuntea sen nahoissaan.

Vierailija
64/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä yrittää. Olen sitä mieltä, että varattu on itse vastuussa toiminnastaan, on turha syyttää kolmatta pyörää.

Mutta miksi haluat sen tehdä? Olet ihastunut, joo. Mutta jos mies pettää puolisoaan sinun kanssasi, se pettää melko varmasti myös sinua joskus. Olisiko sinusta hyvä elää pettäjän kanssa? Asia tulisi raastamaan sinua suhteessa.

Ja ajatuksen voit suoda myös hänen kumppanilleen . Hän on varmasti hyvä nainen, ajattele häntä siskonasi. Et halua satuttaa häntä.

Vierailija
65/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:23"]Jos jäisit kiinni siitä että aktiivisesti yrittäisit saada miestäni ihastumaan itseesi tietäen minusta, heittäisin ikkunasta ulos hyvän käytöksen, riisuisin timanttikorvikset, potkaisisin jalastani manolot, käskisin seuralaisen pidellä vuittoniani ja kävisin täysillä päälle ja lopettaisin vasta kun et enää liiku. [/quote] Yhtä säälittävää tämäkin. Anna miehen mennä, jos on mennäkseen.

[/quote]

Minua ei sinun säälisi paljon pidättelisi :D Jos näkisit minut livenä, et ikinä uksoisi että kirjoitan tällaista vauvalle. Olen investoinut liittooni aivan kaiken, koko sydämeni ja jos joku sen haluaa rikkoa hetken huuman vuoksi, saa tuntea sen nahoissaan.
[/quote]

Ehkä en uskoisikaan, mutta miksi pilata oma elämänsä väkivallan teolla, joka on rikollista?! Varsinkin jos syy on se, että joku YRITTÄÄ iskeä miestäsi. Ei yksikään mies ole elämän pilaamisen arvoinen

Vierailija
66/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

Mieshän on siis aivan aivoton ja tiedoton olio, vai? Jotenkinhan se mies rohkaisee, jos "naikkonen" aktiivisesti yrittää. Kultakimpale, josta pitää pitää kiinni...sydän.

Vierailija
67/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ennemmin jotain AT-luuseria.

-Mies 29v-

Vierailija
68/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:50"]Älä jätä iskemistäs millekkää "yrityksen" tasolle, vaa OTA se ukko! Jos sil on niin nolo ämmä, et ei pysy ennemmin sen kaa, ni anna mennä! Kaikki siin lopult voittaa. T: Mies
[/quote]
Sinä et oo miestä nähnytkään.

Vierailija
69/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:37"]

Ei yksikään mies ole elämän pilaamisen arvoinen

[/quote]

On.

Vierailija
70/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstan hullut saaneet uuden jäsenen joukkoonsa vai miksi näitä tähän aiheeseen liittyviä aloituksia on ollut viime päivinä jatkuvasti?

Vierailija
71/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:30"]

[/quote]

[/quote]

Mieshän on siis aivan aivoton ja tiedoton olio, vai? Jotenkinhan se mies rohkaisee, jos "naikkonen" aktiivisesti yrittää. Kultakimpale, josta pitää pitää kiinni...sydän.

[/quote]

Jos mies ei rohkaise, siitä tässä oli kyse.
Mutta suurimman kiihkon laskeuduttua tulinkin siihen tulokseen, etten listisi naista tai "naikkosta" kuten sanottu, vaan heittäisin pallon miehelle. Mieheni ei ole aivoton ja tiedoton enkä sellaista huolisikaan. Tässä tilanteessa tulisi toimia jämäkästi ja sanoa kiilaavalle naiselle asiat suoraan niin kuin ne ovat. Mitä itseasiassa uskon mieheni tekevän jos jotenkin reagoisi.
Kiva huomata näiden avioliittovuosien jälkeen miten tärkeä se oma rakas ja meidän yhteinen maailmamme onkaan :)
Ap:lle sanon että varo, vihainen nainen voi olla vaarallinen.

Vierailija
72/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:37"]

Ei yksikään mies ole elämän pilaamisen arvoinen

[/quote]

On.
[/quote]

Ei ole. Uusia ihania löytyy aina.

Vierailija
73/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:37"] Ei yksikään mies ole elämän pilaamisen arvoinen [/quote] On. [/quote] Ei ole. Uusia ihania löytyy aina.

[/quote]

Kahden ihmisen välinen suhde on uniikki. Jos sitä on vielä rakennettu vuosia yhdessä kestäen ilot ja surut rakkauden vain syventyessä, se on jotain mitä "ei löydy aina". Iän myötä hyvät miehet alkaa olla jo viety.

Vierailija
74/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan poikkeaa aiheesta mutta mun mielestä se on oksettavaa. Olen varattu ja kerran minua tuli iskemään ns. kaukainen tuttu. Hän ei tiennyt, että minä seurustelen, mutta minä tiesin hänen seurustelevan. Tiesin hänen tyttöystävänsä. Kaikkensa se mies yritti ja leperteli ja koitti mukaansa siinä mielessä saada. Vaikka se seurusteli. Olen pahoillani hänen tyttöystävänsä puolesta. 

Vierailija
75/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kaikkia yrittää mutta itse vastaa seurauksista sitten.

Vierailija
76/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku kolmas pyörä oikeutetusti vie sitten sinunkin miehesi, kun löydät sellaisen.

Vierailija
77/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa yrittää..eivät kaikki ole onnellisesti naimisissa, odottelevat vaan jos jostain löytyisi parempi ja sehän voit olla vaikka sinä. Ei vaimoaan ja perhettään rakastava mies lähde kenenkään matkaan, jos lähtee siihen on joakaisella syynsä ja jokainen päättää itse mitä haluaa. Meillä kun on valinnan vapaus kaikilla.

Vierailija
78/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:53"]

[quote author="Vturhaa a" time="10.09.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:37"] Ei yksikään mies ole elämän pilaamisen arvoinen [/quote] On. [/quote] Ei ole. Uusia ihania löytyy aina.

[/quote]

Kahden ihmisen välinen suhde on uniikki. Jos sitä on vielä rakennettu vuosia yhdessä kestäen ilot ja surut rakkauden vain syventyessä, se on jotain mitä "ei löydy aina". Iän myötä hyvät miehet alkaa olla jo viety.
[/quote]

Toki, mutta suhde on uniikki silloin myös miehelle. Tuskin mieskään siis pilaisi sitä kenen tahansa iskuyritysten vuoksi. Joten turha

Vierailija
79/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 jatkaa... olla huolissaan. Toisaalta elämä voi myös tuoda uuden uniikin suhteen eteen, jos niin onnettomasti käy ettei ensimmäinen sitä ole.

Vierailija
80/136 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:33"]

84 jatkaa... olla huolissaan. Toisaalta elämä voi myös tuoda uuden uniikin suhteen eteen, jos niin onnettomasti käy ettei ensimmäinen sitä ole.

[/quote]

Itse tarkoitin sitä että mies ei ole ehkä edes kiinnostunut naisesta mutta sinnikäs nainen jaksa lämpätä. Jos olet ollut joskus yksipuolisesti päättömän ihastunut, tiedät että silloin ei välttämättä heti edes käsitä ettei vastapuolta kiinnosta. Mutta ihan miten vain, en oikeastaan edes välitä selittää tätä sinulle.