Saako varattua yrittää?
Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä?
Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua.
Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee.
Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.
Kommentit (136)
Tottakai sitä yrittää voi iskeä ketä vaan! Raja menee sit siinä lähteekö toinen mukaan vai pysyykö uskollisena. Luottoa nyt niihin miehiinne!!
Ilman muuta saa, kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että what goes around comes around. Näin kävi minullekin. Pokasin varatun esimieheni, joka sitten 5 vuoden yhdessäolomme jossain vaiheessa (en edelleenkään tiedä milloin tarkalleen ottaen) oli aloittanut suhteen hyvän ystäväni kanssa.
Ihan kauheetahan se oli, kun asia mulle selvisi, mutta ajattelin kuitenkin koko ajan, että joo taidan vissiin ihan ansaita tämän.
Ko. pariskunta on nykyisin naimisissa ja kuulin hiljattain, että ukolla olisi taas jotain uusia virityksiä menossa eli saanee tämä mun entinen ystävättärenikin ansionsa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:31"]
Ilman muuta saa, kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että what goes around comes around. Näin kävi minullekin. Pokasin varatun esimieheni, joka sitten 5 vuoden yhdessäolomme jossain vaiheessa (en edelleenkään tiedä milloin tarkalleen ottaen) oli aloittanut suhteen hyvän ystäväni kanssa.
Ihan kauheetahan se oli, kun asia mulle selvisi, mutta ajattelin kuitenkin koko ajan, että joo taidan vissiin ihan ansaita tämän.
Ko. pariskunta on nykyisin naimisissa ja kuulin hiljattain, että ukolla olisi taas jotain uusia virityksiä menossa eli saanee tämä mun entinen ystävättärenikin ansionsa mukaan.
[/quote]
Aivan, eli tiivistetysti vastaus ap:n kysymykseen: kyllä saa, mutta ei kannata.
47
Ei pysty näköjään puhelimella lainaamaan.. Varatun yrittäminen on hieman kyseenalaista. Vaikka mieli tekisi...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"]
Mä olen ihastunut varattuun muttei tulisi mieleenikään yrittää mitään. Päinvastoin, yritän vältellä hetkiä kahden hänen seurassaan, vaikka pakostakin niitä joskus on. Joskus olemme syvällisiäkin jutelleet ja hänelle haluaisin kertoa suurinpiirtein koko elämäni. Ja ihana kuunnella hänen juttujaan kun mies puhuu. Ehkä lämpimikseen, mistäs sitä tietää, mutta harvinaista herkkua minulle. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa :)
[/quote]
Työkaveri, joka puhuu kahden kesken mutta ei porukalla ?Pitkään olet jo varattua tuijotellut?
[/quote]
Mieskö kertoi, että työkaveri tuijottaa?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:53"]
AP on lutka ja toivon kunnon draamaa myös hänen lapsilleen, jotka hän kasvattaa huoraamaan.
[/quote]
jos pidetään ne lapset tän ap:n touhun ulkopuolella???
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"] Mä olen ihastunut varattuun muttei tulisi mieleenikään yrittää mitään. Päinvastoin, yritän vältellä hetkiä kahden hänen seurassaan, vaikka pakostakin niitä joskus on. Joskus olemme syvällisiäkin jutelleet ja hänelle haluaisin kertoa suurinpiirtein koko elämäni. Ja ihana kuunnella hänen juttujaan kun mies puhuu. Ehkä lämpimikseen, mistäs sitä tietää, mutta harvinaista herkkua minulle. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa :) [/quote] Työkaveri, joka puhuu kahden kesken mutta ei porukalla ?Pitkään olet jo varattua tuijotellut? [/quote] Mieskö kertoi, että työkaveri tuijottaa?
[/quote]
Täh? Kyllä se mies juttelee mulle seurassakin. Mutta kahdestaan jutellessa on tullut kerrottua hänelle asoista, joista yleensä en puhu. Toivottavasti on luottamuksen arvoinen.
Tottakai, varatuthan on just parhaita.
Mitä luulette, että tapahtuu, jos joku naikkonen yrittää teidän miestä? Eikö mies osaa sanoa; olen varattu. Näiden vastausten perusteella...jaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:02"]Mitä luulette, että tapahtuu, jos joku naikkonen yrittää teidän miestä? Eikö mies osaa sanoa; olen varattu. Näiden vastausten perusteella...jaa.
[/quote]
Pieni epäluottamus taitaa kytkeä, jos se mies ei sanoisikaan...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:02"]Mitä luulette, että tapahtuu, jos joku naikkonen yrittää teidän miestä? Eikö mies osaa sanoa; olen varattu. Näiden vastausten perusteella...jaa.
[/quote]
Pieni epäluottamus taitaa kytkeä, jos se mies ei sanoisikaan...
[/quote]
Kyteä
tulee fiilistä kun saa sänkyyn toisen oman. Se on himokiihkeetä nami....
Mielestäni ei saa.
Miksi pidät sitä oikeutettuna? Missä kunnioitus? Olisko kiva jos olisit kertomuksen naisen asemassa?
Eiköhän mieskin pidä sinua ns. alhaisena, kun lähdet tuollaiseen, tai siis aloitat varatun kosiskelun. Tod näk haluaa vaan testata markkina-arvoaan, tai sitten halua susta vaan p*ua jos sänkyyn asti päädytte. Jos kuitenkin saat vampattua miehen, todennäköisyys siihen että sulle käy sama on aika suuri, etkä sinäkään kovin luotettava ole että ei se suhde ainakaan luottamukseen perustune sitten.
Ja jos on lapsia niin ei todellakaan saa.
Ainiin ja se vielä, että iskeminen mieheen kiinni silloin kun hänen parisuhteessa on ns. heikko aika, on törkeää hyväksikäyttöä, käyttää siis miehen tunne-elämän sekavuutta hyväksesi ja rakastuttaa mies itseesi, ja saada eroamaan nyk. puolisostaan. Se ei ole rakkautta, ei tasan millään muotoa vaan ihan vitun itsekästä toimintaa.
Miten viitsit alentaa itsesikin noin? Huono lapsuus?
Lopeta ennenkuin voit, menetät vaan kasvosi tuolla menolla.
Viestittelisipä joku pirkko mullekin.
Tv.mies.
No... perhetilannehan voi olla millainen vaan, en nyt sanois että ehdottomasti ei. Paitsi jos miehellä on pieniä lapsia. Silloin on erittäin sikamaista ruveta vonkaamaan heidän isäänsä, jota tarvitaan huolehtimaan perheestä ja myös heidän ÄIDISTÄ. Arki on silloin raskasta ja haavoittuvaista. Itse pidän tällaista elämäntilannetta elämän jatkumisen kannalta pyhänä. Mutta jos lapsia ei ole, tai he ovat jo isoja, asia on hieman eri. Lopulta on kuitenkin miehen asia mitä tekee. Olen myös nähnyt suoraselkäisiä MIEHIÄ, jotka ovat isonkin kiusauksen edessä osanneet arvostaa vaimoan, lastensa äitiä, perhettä, yhteistä historiaa. Mutta tietysti noita luusereita aina on jotka haluaa vapaamatkustaa pois arjen haasteista. Kannattaa muistaa sitten mikä mies on miehiään. Kaikki tuntemani miehet jotka ovat aloittaneet suhteensa pettämällä vaimoaan ovat pettäneet myös uutta naisystäväänsä. Tai eläneet jotenkin muuten valheellisesti. Aivan kaikki. Nekin joiden nyxät luulevat olvansa niin ihmeellisiä ettei näin ole.
Itse en tee kiinnostavalle miehelle aloitetta, koska en tiedä onko mies varattu vai ei (ei sormusta). Ajattelen siis vain omia tunteitani, mahdollista torjuntaa. En kyllä lähde miehelle ehdottelemaan, kun tämän ketjun luin. Kohta on mahdollisesti vaimo huorittelemassa tms.
Jos jäisit kiinni siitä että aktiivisesti yrittäisit saada miestäni ihastumaan itseesi tietäen minusta, heittäisin ikkunasta ulos hyvän käytöksen, riisuisin timanttikorvikset, potkaisisin jalastani manolot, käskisin seuralaisen pidellä vuittoniani ja kävisin täysillä päälle ja lopettaisin vasta kun et enää liiku.
No minun miestäni saa yrittää, mutta ei siitä sinulle muuta seuraa kuin häpeää. Viimeksi eräs yritti baarissa lähennellä miestäni - mies tyrkkäsi daamin kauemmaksi ja tuli kotiin puimaan tilannetta minun kanssani. Kyseessä yhteinen ystävämme. En jaksa hänen yritystään tuomita, mutta eipä minussa mitään suurta kunnioitustakaan häntä kohtaan herännyt tuon myötä. Ystävyys on ollut laimenemaan päin; minä kun pidän eniten niiden ihmisten seurasta, jotka jakavat kanssani samanlaiset arvot.