Saako varattua yrittää?
Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä?
Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua.
Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee.
Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.
Kommentit (136)
Mä olen ihastunut varattuun muttei tulisi mieleenikään yrittää mitään. Päinvastoin, yritän vältellä hetkiä kahden hänen seurassaan, vaikka pakostakin niitä joskus on. Joskus olemme syvällisiäkin jutelleet ja hänelle haluaisin kertoa suurinpiirtein koko elämäni. Ja ihana kuunnella hänen juttujaan kun mies puhuu. Ehkä lämpimikseen, mistäs sitä tietää, mutta harvinaista herkkua minulle. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa :)
Saa. Jos varattu lähtee mukaan, niin paska juttu. Kannattaa myös miettiä, haluaako olla niin helpon ihmisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:11"]
Mä olen ihastunut varattuun muttei tulisi mieleenikään yrittää mitään. Päinvastoin, yritän vältellä hetkiä kahden hänen seurassaan, vaikka pakostakin niitä joskus on. Joskus olemme syvällisiäkin jutelleet ja hänelle haluaisin kertoa suurinpiirtein koko elämäni. Ja ihana kuunnella hänen juttujaan kun mies puhuu. Ehkä lämpimikseen, mistäs sitä tietää, mutta harvinaista herkkua minulle. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa :)
[/quote]
Työkaveri, joka puhuu kahden kesken mutta ei porukalla ?Pitkään olet jo varattua tuijotellut?
Hah, karman laki on vastassa ennemmin tai myöhemmin suakin ap..
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:54"]
Olen itse ollut samassa tilanteessa, mene ihan rauhassa vaan iskemään mutta vaarana on että mies palaa takaisin ex-naisensa luo, näin kävi minulle ja käteen jäi vain särkynyt sydän.
[/quote]
Voi vitsi, että ihan särkynyt sydän. Meillä elämä meni niin, että lapsi kärsii edelleen turvattomuuden tunteesta ja ahdistuksesta, itse olin pitkään sairaslomalla traumaattisen shokkireaktion takia, eikä elämämme ole enää vuosienkaan jälkeen palannut entiselleen. Terveisin eräs ex-vaimo lapsensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:54"]
Olen itse ollut samassa tilanteessa, mene ihan rauhassa vaan iskemään mutta vaarana on että mies palaa takaisin ex-naisensa luo, näin kävi minulle ja käteen jäi vain särkynyt sydän.
[/quote]
Voi vitsi, että ihan särkynyt sydän. Meillä elämä meni niin, että lapsi kärsii edelleen turvattomuuden tunteesta ja ahdistuksesta, itse olin pitkään sairaslomalla traumaattisen shokkireaktion takia, eikä elämämme ole enää vuosienkaan jälkeen palannut entiselleen. Terveisin eräs ex-vaimo lapsensa kanssa.
[/quote] Voimia, tiedän ja voin kuvitella tilanteesi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:05"]
Saa toki, jos ilmoitat aikeesi myös varatun kumppanille mahdollisimman pian. Myös hänellä on oikeus päättää, haluaako jatkaa suhdetta löyhämoraalisen ihmisen kanssa.
[/quote]
Täh? Eikös tuo ole sen löyhämoraalisen puolison tehtävä....siis jos lankeaa yritykseen?
Tottakai saa yrittää! Anna mennä vaan.
joo toki :) jos todella itsestäsi tämä ei ole väärin ja jos miehesi viestittelisi tuhmasti ei se haittaisi sinua, AIVAN VAPAASTI :* ja muista rakastaa perheensä pettänyttä miestä.
Aina voi yrittää. :) Se ei ole sinun vikasi, jos mies yltyy pettämään. Ihan kuin miehet olisivat aivottomia eläimiä, jotka eivät voi impulsseilleen mitään, jos toinen nainen vähänkin esittää kiinnostunutta. Kyllä pitkässä parisuhteessa on ihan normaalia, että muidenkin kanssa tulee flirttailtua, siinä ei ole mitään väärää. Ihminenhän ei ole monogami eläin.
Meitä miehiä aina nostattaa, kun joku jaksaa vielä innostua vanhoilla päivillä. Sitä tuntee itsensä jälleen nuoreksi ja jänteväksi. Ap on todella tärkeä ihminen meille miehille. Väitän että myös vaimot saavat olla kiitollisia ap:n kaltaisille naisille. Ap nimittäin saa lisää liekkiä parisuhteelle.
Saahan sitä kai yrittää, mutta itse voi miettiä minkälaisen puolison haluaisi itselleen. Minä en ainakaan ottaisi sellaista miestä joka vielä varattuna pitää peliä toisten kanssa - senhän tietää, että suhteen arkipäiväistyttyä sama tapahtuisi uudelleen, mutta sillä kertaa taas jonkun uuden naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:52"]
AP on vain tälläistä sähäkämpää naistyyppiä, ei siinä tuulipukumammat tahdissa pysy. Jokaisella on oikeus tavoitella onnea elämässään, älä anna marmattajien häiritä AP!!
[/quote]
Tai sitten se on juuri sellainen tuulipukumamma joka ei saa vapaata niin pitää iskeä varattua :D
Älä jätä iskemistäs millekkää "yrityksen" tasolle, vaa OTA se ukko! Jos sil on niin nolo ämmä, et ei pysy ennemmin sen kaa, ni anna mennä! Kaikki siin lopult voittaa. T: Mies
Miksipä ei, sehän on jokaisen oma asia. Jos on parisuhde, avioliitto kunnossa niin ei siihen kukaan väliin pääse. Jos pääsee niin antaa mennä. Ei kaikille se ensimmäinen liitto ole välttämättä se oikea ja ikuinen, ihmiset muuttuvat. Jos ei vanha miellytä niin jokaisella on oikeus uuteen onneen jos tosi rakkaus sattuu kohdalle.
Olen nainen ja onnellisesti naimisissa..jos joku väliin pääsisi niin mies saisi mennä, mitä sitä itkemään. Ei se ole kenenkään syy jos mies tai nainen lähtee toisen mukaan, silloin etsii vaan parempaa ja se oikeus on kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 20:04"]
Riippuu tilanteesta. Siinä tilanteessa jos pariskunnalla on lapsia tai ollaan kihloissa tai naimisissa, on varatun yrittäminen mielestäni moukkamaista. Jos vasta seurustellaan, niin en pidä sitä niin tuomittavana jos esim. on palavasti ihastunut. Kunnioittaa silti pitäisi eikä tahallaan leikkiä ihmisten suhteilla.
[/quote]
En ymmärrä: Saa yrittää varattua, mutta tehdä se kunnioittavasti leikkimättä ihmisten tunteilla? Aika ristiriitainen lausunto. Onko toisen rakkaan pokaaminen millä tavalla kunnioittavaa sun mielestä?
Älä sitten tule tänne itkemään kun mies sinut jättää...missä on sun järkes, jos sitä yleensä on?!