Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako varattua yrittää?

Vierailija
10.09.2014 |

Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä?

Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua.

Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee.

Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:42"]

Siis saako varattua miestä yrittää iskeä/ihastuttaa itseensä? Itsehän olen tässä tilanteessa nyt kolmantena pyöränä ja pidän omasta mielestä täysin oikeutettuna tälläista touhua. Nyt siis ollut lähinnä pikkutuhmaa viestittelyä jokusen viikon, mutta saas nähdä miten homma etenee. Oma mielipiteenihän on se, että en tee mitään väärää. Ei miehen tarvitse siihen lähteä mukaan ellei halua.

[/quote]

Ei kai sitä mikään estä,mutta moraalitonta se on.Ajattele,jos olisit itse varattu,ja joku yrittäisi "pikkutuhmasti" vikitellä miestäsi,koska pitää toimintaa oikeutettuna?Vastenmielistä touhua.

Vierailija
102/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok erota jos ei enää rakasta, mutta se pitää tehdä ennen kuin pistää uutta matoa koukkuun. Tämä korostuu etenkin jos on lapsia. Sellainen ihminen joka kuvittelee että lapset ei tajua, on älykääpiö. Itse tiesin vuosia isäni pettävän äitiäni, aavistin asian jo ennen kuin aikuiset. Asiapuistattaa edelleen, olin alakoulussa tuolloin. Eikä isäni tietenkään pitänyt tätäkään naista, vaan on vaihtanut tyttöystävää jo useasti.... Eli se kolmaspyörä jää kyllä usein lopulta itsekin jalkoihin, lapset kärsii vielä aikuisina luottamusongelmista omissa parisuhteissaan jne. Itseasiassa yleensä se petetty ja jätetty on ainut joka selviää voittajana: heillä kun on vielä mahdollisuus löytää jotain hienompaa tilalle. Hyi, niin oksettaa tämä keskustelu, jos ette muuta pysty aattelee niin ajatelkaa tosiaan edes niitä lapsia! Ne kärsii lopun ikänsä vaan siksi, että joku aikuinen tarvitsi vähän jännitystä ja säpinää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:23"]Jos jäisit kiinni siitä että aktiivisesti yrittäisit saada miestäni ihastumaan itseesi tietäen minusta, heittäisin ikkunasta ulos hyvän käytöksen, riisuisin timanttikorvikset, potkaisisin jalastani manolot, käskisin seuralaisen pidellä vuittoniani ja kävisin täysillä päälle ja lopettaisin vasta kun et enää liiku. [/quote] Yhtä säälittävää tämäkin. Anna miehen mennä, jos on mennäkseen.

[/quote]

Minua ei sinun säälisi paljon pidättelisi :D Jos näkisit minut livenä, et ikinä uksoisi että kirjoitan tällaista vauvalle. Olen investoinut liittooni aivan kaiken, koko sydämeni ja jos joku sen haluaa rikkoa hetken huuman vuoksi, saa tuntea sen nahoissaan.

[/quote]

Mieshän on siis aivan aivoton ja tiedoton olio, vai? Jotenkinhan se mies rohkaisee, jos "naikkonen" aktiivisesti yrittää. Kultakimpale, josta pitää pitää kiinni...sydän.

[/quote]

Jos mies ei rohkaise, siitä tässä oli kyse.
Mutta suurimman kiihkon laskeuduttua tulinkin siihen tulokseen, etten listisi naista tai "naikkosta" kuten sanottu, vaan heittäisin pallon miehelle. Mieheni ei ole aivoton ja tiedoton enkä sellaista huolisikaan. Tässä tilanteessa tulisi toimia jämäkästi ja sanoa kiilaavalle naiselle asiat suoraan niin kuin ne ovat. Mitä itseasiassa uskon mieheni tekevän jos jotenkin reagoisi.
Kiva huomata näiden avioliittovuosien jälkeen miten tärkeä se oma rakas ja meidän yhteinen maailmamme onkaan :)
Ap:lle sanon että varo, vihainen nainen voi olla vaarallinen.

[/quote] En ole ap, enkä puolusta ap:ta, mutta pisti silmään tämän "vihaisen naisen" kirjoitus. Jännä miten jollakin nousee noin paljon aggressioita tällaisesta anonyymista pohdiskelusta. Jos kysymyksen olisi esittänytkin mies, joka olisi ihastunut varattuun mieheen, olisiko "vihainen nainen" ollut näin tuohtunut? Ai ei, sillä se ei olisi mahdollista, niinkö? Miksi tämä toinen mielikuva sitten tuntuu vaaralliselta, jos luottamus mieheen on 100% Vai onko..? Ihan vain ajatuksia herättelen.

Vierailija
104/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on suhde joka on päällisin puolin ok. Lapsia ei ole ja ihastun todella helposti muihin tällä hetkellä. Pallottelen ajatuksella sinnittelemisestä, erosta, pettämisestä... Toivon että luonteeni pysyisi lujana ja pystyisin joko pysymään uskollisena tai eroamaan ensin. Takeita tästä ei ole, koska en haluaisi pitkää suhdetta rikkoa kevyin perustein, mutta raju ihastuminen ja sopiva tilaisuus olisi kyllä vaikea tilanne ohitettavaksi. Joten yritän pysyä uskollisena, mutta kiusaukset käyvät kokoajan vahvemmiksi. Tuntuisi myös hölmöltä erota jos mitään ei ole tapahtunut muuten kuin oman pään sisällä.

Jos meillä olisi lapsia, yrittäisin aivan varmasti kovemmin pysyä tässä suhteessa. Tuntuu että rakastaisinkin enemmän kumppaniani ja kaikkea sitä mitä meillä yhdessä olisi. Nyt tuntuu että elämä on vain sen odottamista että milloin saamme lapsia... jos koskaan. Enkä halua enää pitkään odottaa.

Vierailija
105/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit yrittää. Sinähän et siinä mitään väärää tee, vaan se mies jos se johonkin sun kanssa ryhtyy! Eli ilman muuta kokeile jos siltä tuntuu. -n

Vierailija
106/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varatulle flirttailu ja suoranainen iskemisen yrittäminen eivät ole sopivaa. Ennen kaikkea sillä huonontaa kuvaa itsestään tämän varatun ihastuksen kohteen silmissä.

Aloitusviestissä kysyttiin kuitenkin, että saako varatun yrittää saada ihastumaan itseensä. Mielestäni ketään ei voi kieltää olemasta mahdollisimman hauska, hurmaava, hyväntuulinen, kohtelias, mukava ja kaunis. Jos olisin itse ihastunut varattuun, niin käyttäisin varmaan tätä strategiaa, että koittaisin vaikuttaa mahdollisimman upealta ja samalla aaltopituudella olevalta tyypiltä. Ei siis mitään vihjailevia puheita, liian siirappisia ja pitkiä katseita, suoria ehdotteluja kahdenkeskisestä tekemisistä, eikä minkäänlaista turhaa lähentelyä. Ei esim. työkaverille mitään tekstareita, että lähdettäisiinkö joskus kahville, vaan ennemmin sitten työaikana koittaisin tehdä vaikutuksen, ja muutoin tavata jossain korkeintaan viattomasti tai sattumalta (tai "sattumalta"). Tällä tavalla kärsivällinen ihminen saa asetelman käännettyä niin, että tämä varattu on se ihastunut osapuoli, joka miettii, miten pitäisi toimia. Jos ei varattu osapuoli tällä tavalla ihastu, niin ei tämä olisi ihastunut oikeasti persoonaasi suorasta flirtistä huolimattakaan, vaan olisi mahdollisesti lähtenyt siihen mukaan pelkästään piparin toivossa. 

Tämän jälkeen on kolme vaihtoehtoa, kuinka tilanne etenee:

1. Ihastus alkaa yrittää iskemistäsi ja saamistasi vällyjen väliin. Samalla hän paljastaa sinulle oman moraalittomuutensa. Päädyt antamaan hänelle piparia, tai sitten päädyt parisuhteeseen pettäjän kanssa.

2. Hän kokee ihastumisensa piristäneen arkeaan ja jatkaa sinusta haaveilua, mutta on tyytyväinen ehjään parisuhteeseensa, eikä tee mitään siirtoja. Tällöin jäät tyhjin käsin, mutta saat pidettyä kunniasi ja arvokkuutesi, toisin kuin tullessasi torjutuksi suoranaisesta flirttailusta ja iskemisestä.

3. Ihastuminen antaa hänelle rohkeutta päättää edellinen, huonoksi kokemansa parisuhde. Sopivan hetken tullen hän koittaa hakea lohtua sinulta.

Vierailija
107/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin säälittäviä tällaista tekevät. Meillä on mieheni kanssa vapaa suhde, mutta nää naispuoliset yrittäjät eivät sitä tiedä. Sitten kyttäävät mustasukkaisuuksissaan minua ja näyttävät pilkallisilta. Jotenkin tulee päätelmäksi, ettei tällaisia naisia niinkään itse mies kiinnosta, vaan se, että voivat "viedä" joltain toiselta miehen, edes hetkeksi.  

Vierailija
108/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:52"]

Jotenkin niin säälittäviä tällaista tekevät. Meillä on mieheni kanssa vapaa suhde, mutta nää naispuoliset yrittäjät eivät sitä tiedä. Sitten kyttäävät mustasukkaisuuksissaan minua ja näyttävät pilkallisilta. Jotenkin tulee päätelmäksi, ettei tällaisia naisia niinkään itse mies kiinnosta, vaan se, että voivat "viedä" joltain toiselta miehen, edes hetkeksi.  

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
109/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Taitaa miehesikin jättää parisuhteensa avoimuuden mainitsematta näille naisille saadakseen helpommin pesää. Hän tietää, että varattu mies ja myös sinkkumies ovat kuumempaa valuuttaa markkinoilla kuin "vapaassa parisuhteessa elävä", joka vie monilta naisilta halut täysin. Ei kai se sinänsä väärin ole, totta kai jokainen meistä haluaa antaa mahdollisimman hyvän kuvan ollessaan vonkauspuuhissa.

Vierailija
110/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:04"]

[/quote]

Taitaa miehesikin jättää parisuhteensa avoimuuden mainitsematta näille naisille saadakseen helpommin pesää. Hän tietää, että varattu mies ja myös sinkkumies ovat kuumempaa valuuttaa markkinoilla kuin "vapaassa parisuhteessa elävä", joka vie monilta naisilta halut täysin. Ei kai se sinänsä väärin ole, totta kai jokainen meistä haluaa antaa mahdollisimman hyvän kuvan ollessaan vonkauspuuhissa.

[/quote]

Minulle se on ihan sama mitä mies naisille kertoo, mutta asia on tietenkin juuri niinkuin kerroit tuossa. Ällöttää vaan nuo naisten mulkoilut kun esim lasten kanssa liikkeellä olemme. Se arvostelukyvyn puute on niin silmiinpistävää.

Vierailija
111/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto tota sun ajatusmaailmaa. Sulla ei näköjään ole tota omaa moraalinkantaja Samu Sirkkaa.

Vierailija
112/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. 

Vierailija
113/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme moralisointia ja syyllistämistä. Ei sille mitään mahda jos ihastuu saati rakastuu. Erilaisia tosin alkaa tarkoituksella liehttelemään varattua (saati perheellisiä). Tai tunteiden pitää olla alusta asti molemminpuolin vahvoja. Toisaalta jos joku on jumissa tylsässä suhteessa ja lähtee mukaan kunnon hummailuun niin ehkä on jo jonkin aikaa odottanut pääsevänsä vaikka uuden ihastuksen avulla irti vanhasta suhteesta. Ja sitäpaitsi kaikki ihastuivat ja flirttailevat jossain vaiheessa pitkää parisuhdetta, siis ihan viattomasti(kin). Ja olen varmaan myös kauhea lumppu mutta "miettisin vähän ennenkuin alat lasten perhettä rikkomaan" kuullostaa oudolta. Perheessä on muitakin kuin lapsia ja elämä on muutakin kuin lasten ehdoilla menemistä. Kuinka moni lastentakiayhdessä-perhe on oikeasti onnellinen? Lapset eivät ole tyhmiä. Tajuavat kyllä ikä meininki. Tuskinpa kukaan tarkoituksella perheita hajoittaa ja jos perhe hajoaa niin turha syyllistää ulkopuolisia. Päätöksen erosta tekevät kuitenkin vanhemmat itse. 

Vierailija
114/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa yrittää.

Ja jos joku kiinnostuu mun puolisosta, niin saa viedä vapaasti mukaansa jos lähtee. Lainaamaan en rupea, viet sitte koko paketin velkoineen ja vaivoineen.

Vierailija
115/136 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:02"]

Minullakin on suhde joka on päällisin puolin ok. Lapsia ei ole ja ihastun todella helposti muihin tällä hetkellä. Pallottelen ajatuksella sinnittelemisestä, erosta, pettämisestä... Toivon että luonteeni pysyisi lujana ja pystyisin joko pysymään uskollisena tai eroamaan ensin. Takeita tästä ei ole, koska en haluaisi pitkää suhdetta rikkoa kevyin perustein, mutta raju ihastuminen ja sopiva tilaisuus olisi kyllä vaikea tilanne ohitettavaksi. Joten yritän pysyä uskollisena, mutta kiusaukset käyvät kokoajan vahvemmiksi. Tuntuisi myös hölmöltä erota jos mitään ei ole tapahtunut muuten kuin oman pään sisällä.

[/quote]

Käytännössä et ole sitoutunut kumppaniisi etkä halua yrittää pelastaa suhdettasi. Jos haluaisit, sanoisit kumppanillesi että sinulla on tällaisia ajatuksia ja että et ole oikein onnellinen ja pelkäät sortuvasi pian pettämään. Tekisit siis ongelmalle jotain, sen sijaan että vain odottelet tulisiko pikapuoliin joku vastustamaton ihastus kehiin. Yhdessä keskustelisitte asiasta ja hakeutuisitte vaikka terapeutin luokse, jos kaksin puhumalla ette saisi suhdetta rakennettua uudelleen sellaiseksi, johon kumpikin haluaa sitoutua.

Et ansaitse kumppaniasi etkä suhdettasi, vaan sinun tulisi joko päättä sitoutua tai sitten erota. Myöskään lasten hankkiminen tuollaiseen suhteeseen sillä ajatuksella, että tämä jotenkin maagisesti korjaisi suhteen, ei ole suositeltavaa.

Vierailija
116/136 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sille mitään voi jos rakastuu, MUTTA silti yleisesti ottaen pidän varattuja miehiä yrittäviä naisia jotenkin säälittävinä, epätasapainoisina, huonoitsetuntoisina ja jopa mielenvikaisina. Siis näitä, jotka ei näe omissa teoissaan mitään väärää, vaan innostuvat yrittämään entistä enemmän kun kuulevat että mies on varattu.

Vierailija
117/136 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lumppu. Etsi oma miehesi. Voi käydä kovin huonosti sinulle.

Vierailija
118/136 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa. Ja jos onnistuu, niin sitten jonkin ajan kuluttua AV:lle tyypillinen avaus: "Mies petti".

Vierailija
119/136 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 15:04"]

Kyllä on sitten mustavalkoinen maailmankuva joillain, en muuta sano. Mitä jos se varattu on kitunut huonossa suhteessa vuosikausia, on yrittänyt saada suhdetta toimimaan, mutta ei ole saanut? Mitä jos se varattu on onneton, valvoo ja itkeskelee öisin miettiessään, miksi suhde ei vain tunnu hyvältä ja mitä helvettiä elämällään tekisi. Mutta lähteä ei saa, ei ainakaan kenenkään toisen takia, koska MORAALI. On täysin moraalitonta yrittää tulla onnelliseksi, on moraalitonta tavoitella rakkautta. Kun on kerran väärän puolison valinnut, pitää vain kärsiä, kärsiä ja kärsiä. Se on sitä oikeaa ja moraalisesti hyväksyttävää elämää se. Miettikää nyt jumalauta itsekin jotain.

[/quote]

Sinua on kusetettu! Nyyhkytät varmaan yöt itsekin kun ajattelet tuota "vankilassa" viruvaa miestä! Jos miehellä olisi yhtään munaa niin hän lähtisi vaikkei ketään uutta olisikaan tyrkyllä.

http://ellit.fi/suhteet/parisuhteessa/miksi-varattu-mies-ei-voi-jattaa-vaimoaan-ellit-listasi-tekosyyt

Vierailija
120/136 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jokaisen kokeilla oma tiensä. En lähde tuomitsemaan, en vain itse toimisi samoin. joskus ihastuin varattuun mieheen, oli jotain pientä säätöä, mutta väkisin vetäydyin ja unohdin. Olin itsekin varattu. Myöhemmin täytyy myöntää että vähän harmitti kun tiesin että mies erosi vaimostaan ja aloitti uuden suhteen. Itsekin stten erosin kun mies oli uskoton.

silti puhdas omatunto ja hyvä mieli. Aika ei ollut oikea ja olin itsekin ihan pihalla silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän