Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette hyväksy puhelimen tutkimista!

Vierailija
20.08.2014 |

Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

Kommentit (265)

Vierailija
1/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma lienee se, että jotkut täällä ovat saaneet päähänpinttymän siitä, että viestin pitää olla suljettu, että sen lukeminen olisi vastoin lakia. Ja jos näin muka olisikin, niin tekstiviesti tai sähköposti on siitä kyllä hassu, että sen voi avata monta kertaa, ja sulkea myös. Se on suljettu aina, kun sitä ei erikseen erikseen avata lukemista varten.

Ja juu, poikkeustapauksissa työnantaja saattaa saada lukea työntekijän sähköposteja. Siis sitä työsähköpostia. Ja senkin postilaatikoiden sisällä vain työhön liittyviä posteja. Ei esim. sitä, jos kollega lähettää henkilökohtaista työhön liittymätöntä postia.

Vierailija
2/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa yksityisetsivän varjostamaan ja hankkimaan todisteet.

Vierailija
4/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä se puolison pettäminenkään tervettä ole. Jos joku alistaa ja hyväksikäyttää kumppaniaan tuossa viestissä kuvatulla tavalla, hyväksyn ilman muuta sen, että kumppani vaikka sitten rikkoo lakia muutaman kympin arvoisten sakkojen verran, jos se auttaa tätä pääsemään tuhoisasta suhteesta irti. Aivan sama, onko pettäminen laillista vai ei - hyvin tuhoisaa se on joka tapauksessa. Pettäessään pettäjä menettää moraalisen oikeutensa vedota muiden moraaliin, etenkin juuri sen henkilön, jota hän itse on pettämässä."

Kiitos sinulle tästä. En penkoisi sellaisessa suhteessa jossa mies viettää yöt kotona, tai ainakin kertoo missä yönsä viettää. En siis penkonut kännykkää salassa, mies tiesi siitä, ja aina kun oli epämääräinen tekstiviesti naiselta, niin kysyin heti mieheltä että kuka tuo nainen on. Esimerkiksi oli kerran haettu erään naisen osoite numeropalvelusta tekstiviestillä. Tähänkään ei muistanut miksi oli niin tehnyt aamuyöllä. Yleensä vastaus oli että "en muista, mene hoitoon olet sairaalloisen mustasukkainen jne."

Teen kyllä parhaani että ei ikinä enää tarvitse olla tuollaisessa suhteessa, olen mieluummin vaikka yksin. Minulla on hyvä omatunto. Sellaisella ei taida olla joka haukkuu minua kännykän selaamisesta.

Vierailija
5/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pettäessään pettäjä menettää moraalisen oikeutensa vedota muiden moraaliin, etenkin juuri sen henkilön, jota hän itse on pettämässä."

Samalla logiikalla puhelimen tutkija menettää moraalisen oikeutensa vedota muiden moraaliin, etenkin juuri sen henkilön, jonka puhelinta tutkii luvatta.

Vierailija
6/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:38"]

Aviorikoksissa se suurin rikollinen on se petollinen puoliso, ei se, joka ratsaa puhelimen saadakseen selvän todisteen petoksesta. Siitä tulee ehkä joku sakko, mutta se on pientä sen rinnala, että petollinen puoliso joutuu kyllä kuutamolle ja loppuu petosten tehtailu! On oikein aviorikolliselle jäädä kiinni rikoksistaan, kuten kaikile muilekin rikollisille! Nykylaissa vaan paapotaan rikollisia, ja usein uhri saa kärsiä, kuten aviorikoksissakin! Tähän pitäisi ehdottomasti saada muutos!

[/quote]

Mutta entä jos se puoliso ei ole petollinen? Onko silloin epäilevä osapuoli tehnyt oikein?

[/quote]

Jotain se puoliso on tehnyt, koska epäilykset ovat heränneet. Jos ei pettämistä, niin jostakin syystä käyttäytynyt epäilyttävästi.

Vierailija
7/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 21:03"]

"Pettäessään pettäjä menettää moraalisen oikeutensa vedota muiden moraaliin, etenkin juuri sen henkilön, jota hän itse on pettämässä."

Samalla logiikalla puhelimen tutkija menettää moraalisen oikeutensa vedota muiden moraaliin, etenkin juuri sen henkilön, jonka puhelinta tutkii luvatta.

[/quote]

Vierailija
8/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä.

Vierailija
9/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu valeasuun ja seuraa epäiltyä. Palkkaa yksityisetsivä?

Vierailija
10/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Kysymällä.

[/quote]

Kuka tunnustaa jos kysyy??

Vierailija
11/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomattoman vastenmielistä joutua todistamaan jatkuvasti syyttömyytensä aviorikokseen, jota itsekin pitää inhottavana.

Vierailija
12/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelinta tutkinut, mutta eipä tuo mies ole kysymällä mitään myöntänyt. Ex jäi kiinni sitten niin että yhteinen kaveri kertoi.

Vierailija
13/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Kysymällä.

[/quote]

Kuka myöntää pettäneensä :D

Vierailija
14/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:48"]On uskomattoman vastenmielistä joutua todistamaan jatkuvasti syyttömyytensä aviorikokseen, jota itsekin pitää inhottavana.

[/quote]

Kuvitellaan nyt tilanne että pettämistä todella tapahtuu ja epäilyt ovat aiheellisia.

Täällä saa kaiken vääntää rautalangasta.

Vierailija
15/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen tutkiminen viestii jo niin pahasta luottamuspulasta, ettei parisuhteella ole tervettä tulevaisuutta. Siksi sitä pitää välttää viimeiseen asti.

Kuka haluaa elää parisuhteessa ihmisen kanssa johon ei luota ja pitää valehtelijana?

Vierailija
16/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen puhelinta ei ruveta penkomaan, piste.

Sehän on laitontakin.

Jos ei luottamusta parisuhteessa ole, sitten on parempi suhde lopettaa.

Vierailija
17/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkauan kun vaimo palaa reissuiltaan kotiin mun viereen niin mulle on aivan sama mitä siellä on tapahtunut ja mitä on puhelimessa. Ei ketään voi omistaa.

Vierailija
18/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]Toisen puhelinta ei ruveta penkomaan, piste.

Sehän on laitontakin.

Jos ei luottamusta parisuhteessa ole, sitten on parempi suhde lopettaa.

[/quote]

Eiköhän se olis reilumpaa että petos tulisi ilmi ja täten olisi todellinen syy erota. Eikä vain musta tuntuu fiiliksen pohjalta.

Vierailija
19/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Kysymällä.

[/quote]

Kuka tunnustaa jos kysyy??

[/quote]

Mä ainakin olen mieheni tuntenu sen verran hyvin että olen kyllä valehtelun huomannu.

Vierailija
20/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

[/quote]

Tiesitkö, että toisen puhelimen kollaaminen on laitonta. Sitä kutsutaan viestintäsalaisuuden rikkomiseksi.

Mä oon ukolleni tehnyt harvinaisen selväksi sen, että jos pettää niin joko tekee sen niin ettei kiinni jää koskaan tai tunnustaa rehellisesti ja lähtee kiitää mun elämästäni.

Ikinä ei tulis mieleenkään mennä ukon puhelinta kattelee. Jos hälle viesti tulee niin saatan kysyä, et keltä tuli. Joko vastaa rehellisesti tai ei. Ei mulla ole hävittävää jos se valehtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän