Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette hyväksy puhelimen tutkimista!

Vierailija
20.08.2014 |

Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

Kommentit (265)

Vierailija
41/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:10"]

No itse olen pettänyt ja kadun sitä eniten elämässäni. Nyt toivon että mies olisi tutkinut puhelimeni ja päässyt minusta nopeammin eroon. Ei siis tutkinut ja sain jatkaa sairasta touhuani aika pitkään.

:(

[/quote]

Tämä kommenti on aiheen vierestä, mutta jos joku pettää ja käyttää puhelinta siihen myös viestien tai puheluiden muodossa, niin millainen tampio pitää olla että jättää kaikki viestit sinne talteen? Eikös ne kannattaisi deletoida? En ole tutustunut näihin järjestelyihin, mutta maalaisjärjellä ajateltuna tyhmin tapa jäädä kiinni olisi se että joku näkee viestit.

Vierailija
42/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:09"]Ite olin näitä 'ei koskaan' -ihmisiä, joille puhelimen ratsaus oli ihan ehdoton no no.

Miehen käytös muuttui epäilyttäväksi pikkuhiljaa, mutta olin niin perkeleen rakastunut, että yritin kieltää asian. Toki epäilin että jotain on meneillään ja riideltiinkin asiasta, mies kerta toisensa jälkeen vakuutteli syyttömyyttään,saaden mut tuntemaan itseni tyhmäksi ja vainoharhaiseksi.

Kerran sitten unohti puhelimen hyllynreunalle mennessään suihkuun ja mulla napsahti. Ja no. Sieltähän ne löytyi. Todisteet koko reilu vuoden mittaisesta salasuhteesta.

Tätä ainutta puhelimen ratsausta en kadu. :(

[/quote]

Luuletko tosiaan, ettei muilla ole samoja ongelmia suhteessaan? Kyllä muaki eksäni petti, epäilin mut EN silti KOSKAAN alentunut rikollisen tasolle ja ratsannu puhelinta. Eksä ratsas mun puhelimen useinkin, mut silti mä en niin alas vajonnu.

Enkä vajois edelleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:10"]No itse olen pettänyt ja kadun sitä eniten elämässäni. Nyt toivon että mies olisi tutkinut puhelimeni ja päässyt minusta nopeammin eroon. Ei siis tutkinut ja sain jatkaa sairasta touhuani aika pitkään.

[/quote]

Sulla ei sit ollu luonnetta tunnustaa ukolles kusipäisyyttäs vaan esitit sen edessä pitkänkin aikaa rakastavaa vaimoa?! Ja kehtaat miestäs syyttää, ettei tämä sun puhelinta kaytonu!?!?

Vierailija
44/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:10"]

No itse olen pettänyt ja kadun sitä eniten elämässäni. Nyt toivon että mies olisi tutkinut puhelimeni ja päässyt minusta nopeammin eroon. Ei siis tutkinut ja sain jatkaa sairasta touhuani aika pitkään.

[/quote]

Syytät siis miestäsi siitä että sinä petit? etkö hallitse elämääsi?

Moniko lopettaa pettämisen puhelimen ratsaamiseen, moniko pettää ja puhelin on putipuhdas? , ei totuus asu puhelimessa

Vierailija
45/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:14"]

Tämä kommenti on aiheen vierestä, mutta jos joku pettää ja käyttää puhelinta siihen myös viestien tai puheluiden muodossa, niin millainen tampio pitää olla että jättää kaikki viestit sinne talteen? Eikös ne kannattaisi deletoida? En ole tutustunut näihin järjestelyihin, mutta maalaisjärjellä ajateltuna tyhmin tapa jäädä kiinni olisi se että joku näkee viestit.

[/quote]

Eikös se menkin niin, että jos viestejä löytyy, on todisteita, ja jos vietejä ei löydy niin se vasta todistaa, että on jotain salattavaa.

Vierailija
46/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:10"]

[/quote]

Syytät siis miestäsi siitä että sinä petit? etkö hallitse elämääsi?

Moniko lopettaa pettämisen puhelimen ratsaamiseen, moniko pettää ja puhelin on putipuhdas? , ei totuus asu puhelimessa

[/quote]

Näinhän se menee. Kun nainen pettää on syy miehessä, kun mies pettää on syy miehessä. Nainen ei koskaan näe omia vikojaan vaan aina löytää syyn muualta. Itse nainenhan on aina täydellinen ja ei koskaan tee mitään väärää.

Vierailija
47/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Eikös se menkin niin, että jos viestejä löytyy, on todisteita, ja jos vietejä ei löydy niin se vasta todistaa, että on jotain salattavaa.

[/quote]

Ei todista, se todistaa sen että viestejä ei ole. Miksi olet suhteessa jos epäilet?

Eli miksi ratsata puhelin kun epäilee joka tapauksessa, oli viestejä tai ei. On vainoharhaista sakkia

Vierailija
48/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni ei pelkän epäilyksen vuoksi ala perhettä lapsiltaan hajottamaan, joten kaipaa todisteita, kun puoliso ei suhdetta myönnä. Ymmärrän puhelimen ratsaajia vaikken itse ole koskaan mieheni puhelinta ratsannut (vaikka on pettänyt).

Vierailija
49/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:30"]Varmaan moni ei pelkän epäilyksen vuoksi ala perhettä lapsiltaan hajottamaan, joten kaipaa todisteita, kun puoliso ei suhdetta myönnä. Ymmärrän puhelimen ratsaajia vaikken itse ole koskaan mieheni puhelinta ratsannut (vaikka on pettänyt).

[/quote]

Jos kerran lainrikkojille annat ymmärryksesi, niin miksi olet etunenässä vaatimassa pedofiilejä telkien taakse? Miksi vaadit murhaajia telkien taakse?

Lain rikkominen on aina lain rikkomista, olipa teko millainen tahansa. Miksi siis hyväksytään yhden lain rikkominen kun taas toista puolletaan hampaat irvessä ja rystyset verillä?

Vierailija
50/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:54"]Siinä kohtaa kun oon täysin varma että mies pettää minähän tutkin puhelimet ym. Laitan äijän pihalle ja alan nauttimaan onnellista elämää :)

[/quote]

Kuka on niin tyhmä, että ei poista puhelimestaan todisteita pettämisestä? Varsinkin jos on sinun laisesi ämmä riesana, joka ei edes rikosta kaihda.

Vierailija
51/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:30"]Varmaan moni ei pelkän epäilyksen vuoksi ala perhettä lapsiltaan hajottamaan, joten kaipaa todisteita, kun puoliso ei suhdetta myönnä. Ymmärrän puhelimen ratsaajia vaikken itse ole koskaan mieheni puhelinta ratsannut (vaikka on pettänyt).

[/quote]

Noh, jos murha ja punaisia päin käveleminen tyhjällä tiellä on mielestäsi sama asia, niin moraalisi on omituinen. Taitaa omasta puhelimestasi löytyä kyseenalaista matskua?

Jos kerran lainrikkojille annat ymmärryksesi, niin miksi olet etunenässä vaatimassa pedofiilejä telkien taakse? Miksi vaadit murhaajia telkien taakse?

Lain rikkominen on aina lain rikkomista, olipa teko millainen tahansa. Miksi siis hyväksytään yhden lain rikkominen kun taas toista puolletaan hampaat irvessä ja rystyset verillä?

[/quote]

Vierailija
52/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]

Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

[/quote]

Oikeus ja oikeus.. Miten tuon nyt ottaa. 

Ja vastauksena kysymykseesi; kysymällä. Itse tein ensin niin, että kun epäilykset heräsivät, kerroin tunteistani ja sanoin, että olen alkanut epäilemään tälläistä. Kun epäilyt jatkuivat, otin ja kysyin ja mies tunnusti. Minä en päättänyt suhteen jatkosta, vaan mies, koska hänellä se sivusuhde oli. 

Mitä tulee tuohon "oikeuteen" tietää pettämisestä, niin eihän sellaista oikeasti ole. Ja jos puhutaan oikeuksista, niin pitää puhua myös velvollisuuksista ja yksi ihmisen velvollisuus on noudattaa lakia.

Vierailija
53/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]

Toisen puhelinta ei ruveta penkomaan, piste.

Sehän on laitontakin.

Jos ei luottamusta parisuhteessa ole, sitten on parempi suhde lopettaa.

[/quote]

Tohon laittomuuteen voisi todeta, että kumman valitsee. Kummasta tulee itselle suurempi hyöty/haitta. Lain rikkomisesta (tutkia puhelin) tai totuuden selvittämisestä. 

[/quote]

Ja jos mitään ei löydy? Siinä on sitten rikottu laki ja luottamus turhaan.

[/quote]

Tämä kannattaisi kyllä kaikkien ratsaajien pitää mielessä. Mitä jos todisteita ei ole? Syytättekö miestänne piilottelusta tms. Voi olla, että mies näyttää kintaalla teille ovea ja siinä ei auta kuin ottaa nöyrästi kamat reppuun ja lähteä jos toinen ei halua elää kyttääjän kanssa.

Vierailija
54/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:04"]

Jos epäilet noin paljon, niin kysy kumppaniltasi ensi suoraan, ja pyydä sitten että jos kerran kaikki on kunnossa, niin voitko katsoa hänen puhelintaan, jotta saat mielenrauhan. Kysymällä puhelimen katsomista häneltä, kumppanisikin voi jatkossa luottaa siihen ettet vakoile turhaan puhelinta.

[/quote]

Vain täysi tonttu jättää viestit puhelimeen. Minä en halua säilyttää ainuttakaan viestiä, vaikka ne koskisivat vain työvuoron vaihtoa. Puhdistan kännyt pari kertaa viikossa, silloin lähtevät niin soitettujen ja vastattujen puheluiden tiedot, kuin lähetetyt tekstarit ja tulleet tekstarit. Samoin pitän sähköpostin siistinä.

Vierailija
55/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun liitto ei oo kovin vahvoilla jos epäilet tuollaista. Ei siinä enää toisen yksitisyyteen kajoaminen auta. Sen jälkeen epäilisit jotain muuta.

Ikävä sanoa näin, mutta useimmissa tapauksissa jos intuitio sanoo että on syytä epäillä, niin on. Joko olet vaistonnut puolisostasi ihan oikein tai olet itse petollinen ja epäilet sen vuoksi. Kannattaa pariutua sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tarvitse pelätä.

Vierailija
56/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

Eihän kaikkia viestejä tarvitse poistaa, vaan vaan sen salarakkaan. Deletoi ne sitä mukaa kun niitä saapuu. Itse deletoin esimerkiksi kaikki mainosviestit, en koko puhelimen viestimuistia.

Vierailija
57/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:33"]

[/quote]

Noh, jos murha ja punaisia päin käveleminen tyhjällä tiellä on mielestäsi sama asia, niin moraalisi on omituinen. Taitaa omasta puhelimestasi löytyä kyseenalaista matskua?

[/quote]

[/quote]

Mun puhelimen sisältö kuuluu vain ja ainoastaan mulle. Kysyttäessä olen valmis sen miehelleni näyttämään, vaan eipä se ole kyselly sitä näytille.

Ja kyllä, laki on laki. Ja jos lakia rikot niin olet rikollinen. On ihan sama mitä teet lain rikkomiseksi, mutta laki on todellakin laki ja sen rikkomisesta tulee tuomio.

Vierailija
58/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:30"]

Varmaan moni ei pelkän epäilyksen vuoksi ala perhettä lapsiltaan hajottamaan, joten kaipaa todisteita, kun puoliso ei suhdetta myönnä. Ymmärrän puhelimen ratsaajia vaikken itse ole koskaan mieheni puhelinta ratsannut (vaikka on pettänyt).

[/quote]

Ja jos puhelimesta ei mitään löydy, lakkaako epäily?

Ei, ei lakkaa.

Vierailija
59/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]

Toisen puhelinta ei ruveta penkomaan, piste.

Sehän on laitontakin.

Jos ei luottamusta parisuhteessa ole, sitten on parempi suhde lopettaa.

[/quote]

Tohon laittomuuteen voisi todeta, että kumman valitsee. Kummasta tulee itselle suurempi hyöty/haitta. Lain rikkomisesta (tutkia puhelin) tai totuuden selvittämisestä. 

[/quote]

Ja jos mitään ei löydy? Siinä on sitten rikottu laki ja luottamus turhaan.

[/quote]

Tämä kannattaisi kyllä kaikkien ratsaajien pitää mielessä. Mitä jos todisteita ei ole? Syytättekö miestänne piilottelusta tms. Voi olla, että mies näyttää kintaalla teille ovea ja siinä ei auta kuin ottaa nöyrästi kamat reppuun ja lähteä jos toinen ei halua elää kyttääjän kanssa.

[/quote]

Aivan, mitens sitten kun ei viestejä tosiaan löydy?

Tunnustatteko puolisolle, että olette hänen puhelintaan penkoneet, vai rupeatteko salailemaan asiaa?

Vierailija
60/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Jos mieheni tutkisin puhelimeni, jättäisin heti.

Onko ihme, että teitä jatkuvasti petetään kun käyttäydytte noin? Ettehän tuolla käytöksellä voi saadakaan kuin idiootteja puolisoiksenne.