Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette hyväksy puhelimen tutkimista!

Vierailija
20.08.2014 |

Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

Kommentit (265)

Vierailija
21/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin vahva epäluottamus on suhteessa että täytyy puhelinta alkaa tutkimaan niin parempi lähteä kävelemään. Molempien kannalta.

Vierailija
22/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun oon täysin varma että mies pettää minähän tutkin puhelimet ym. Laitan äijän pihalle ja alan nauttimaan onnellista elämää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö pelkkä luottamuksen menetys riitä? eli kun epäillään toista, ei ole enää luottamusta.

Tällöin voi asian ratkaista ihan itse, ja ottaa eron.

En usko että mihinkään suhteeseen se luottamus palaa sillä että luuri on tutkittu ja vedetty vesiperä.

Näin miehenä sanon että pettänyt en ole, ja jos naisystäväni nyt ratsaisi puhelimeni niin pistäisin suhteen välittömästi poikki. Puhelimestani ei mitään luonnollisestikaan löydy.

Vierailija
24/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:52"]

Niinkauan kun vaimo palaa reissuiltaan kotiin mun viereen niin mulle on aivan sama mitä siellä on tapahtunut ja mitä on puhelimessa. Ei ketään voi omistaa.

[/quote]

Luotamus on jo mennyt, ja se on yhtä todellinen eron syy jos todisteita saa.

Vierailija
25/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

Eli kertokaa miten sen pettämisen saa selville?? Eikös jokaisella kuitenkin ole oikeus saada tuollainen selville ja päättää sitten haluaako liittoa jatkaa.

[/quote]

Tiesitkö, että toisen puhelimen kollaaminen on laitonta. Sitä kutsutaan viestintäsalaisuuden rikkomiseksi.

Mä oon ukolleni tehnyt harvinaisen selväksi sen, että jos pettää niin joko tekee sen niin ettei kiinni jää koskaan tai tunnustaa rehellisesti ja lähtee kiitää mun elämästäni.

Ikinä ei tulis mieleenkään mennä ukon puhelinta kattelee. Jos hälle viesti tulee niin saatan kysyä, et keltä tuli. Joko vastaa rehellisesti tai ei. Ei mulla ole hävittävää jos se valehtelee.

[/quote]

Miksi sitten kysyt keneltä viesti tuli :D

Vierailija
26/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:48"]On uskomattoman vastenmielistä joutua todistamaan jatkuvasti syyttömyytensä aviorikokseen, jota itsekin pitää inhottavana.

[/quote]

Kuvitellaan nyt tilanne että pettämistä todella tapahtuu ja epäilyt ovat aiheellisia.

Täällä saa kaiken vääntää rautalangasta.

[/quote]

Onneksi nykyisiin puhelimiin saa näyttölukonkin salasanalliseksi, niin onpahan edes jotain yksityisyyttä ihmisillä.

Vierailija
27/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:54"]Siinä kohtaa kun oon täysin varma että mies pettää minähän tutkin puhelimet ym. Laitan äijän pihalle ja alan nauttimaan onnellista elämää :)

[/quote]

Miks tutkit jos oot jo varma?

Vierailija
28/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se olis reilumpaa että petos tulisi ilmi ja täten olisi todellinen syy erota. Eikä vain musta tuntuu fiiliksen pohjalta.

[/quote]

Jos pitää etsimällä etsiä syytä erota, on siinä jo riittävän todellinen syy erota.

Vierailija
29/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:46"]Jos on vahva epäilys että mies tai vaimo pettää. Puhelinta ei saa mennä tutkimaan. Täytyy kysyä onko tällä joku toinen. Kuka ikimaailmassa tunnusta???

[/quote]

Tiesitkö, että toisen puhelimen kollaaminen on laitonta. Sitä kutsutaan viestintäsalaisuuden rikkomiseksi.

Mä oon ukolleni tehnyt harvinaisen selväksi sen, että jos pettää niin joko tekee sen niin ettei kiinni jää koskaan tai tunnustaa rehellisesti ja lähtee kiitää mun elämästäni.

Ikinä ei tulis mieleenkään mennä ukon puhelinta kattelee. Jos hälle viesti tulee niin saatan kysyä, et keltä tuli. Joko vastaa rehellisesti tai ei. Ei mulla ole hävittävää jos se valehtelee.

[/quote]

Miksi sitten kysyt keneltä viesti tuli :D

[/quote]

Huvikseni. Ukko kyselee multa myös. Tosin tätä tapahtuu ehkä noin kerran kuussa, jos niinkään usein.

Vierailija
30/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:54"]Siinä kohtaa kun oon täysin varma että mies pettää minähän tutkin puhelimet ym. Laitan äijän pihalle ja alan nauttimaan onnellista elämää :)

[/quote]

Laita ukkos nyt jo pihalle ja ala nauttimaan siitä onnellisesta elämästä. Et ansaitse kumppania vierelles kun kuvittelet voivasi omistaa toisen ihmisen. Maksoitko nykyisestä ukostasi hyvänkin hinnan? Ja onhan kuitti tallessa?

Vierailija
31/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:55"]

Niinkauan kun vaimo palaa reissuiltaan kotiin mun viereen niin mulle on aivan sama mitä siellä on tapahtunut ja mitä on puhelimessa. Ei ketään voi omistaa.

[/quote]

Luotamus on jo mennyt, ja se on yhtä todellinen eron syy jos todisteita saa.

[/quote]Niin mulle on siis aivan sama vaikka olisinkin pettänyt reissuillaan ei vaikuta luottamukseeni mitenkään, kun on avioliitto muuten mallillaan.

Vierailija
32/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]

Toisen puhelinta ei ruveta penkomaan, piste.

Sehän on laitontakin.

Jos ei luottamusta parisuhteessa ole, sitten on parempi suhde lopettaa.

[/quote]

Tohon laittomuuteen voisi todeta, että kumman valitsee. Kummasta tulee itselle suurempi hyöty/haitta. Lain rikkomisesta (tutkia puhelin) tai totuuden selvittämisestä. 

Vierailija
33/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa kun siinä kohtaa elämää olette että näiden asioiden kanssa joudutte painimaan, haluatte varmasti ne todisteet :(

Vierailija
34/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet noin paljon, niin kysy kumppaniltasi ensi suoraan, ja pyydä sitten että jos kerran kaikki on kunnossa, niin voitko katsoa hänen puhelintaan, jotta saat mielenrauhan. Kysymällä puhelimen katsomista häneltä, kumppanisikin voi jatkossa luottaa siihen ettet vakoile turhaan puhelinta.

Vierailija
35/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]

Sehän on laitontakin.

[/quote]

Tohon laittomuuteen voisi todeta, että kumman valitsee. Kummasta tulee itselle suurempi hyöty/haitta. Lain rikkomisesta (tutkia puhelin) tai totuuden selvittämisestä. 

[/quote]

Ja jos mitään ei löydy? Siinä on sitten rikottu laki ja luottamus turhaan.

Vierailija
36/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 11:50"]

Sehän on laitontakin.

[/quote]

[/quote]

OIKEESTIKO?! Vittu miten sairasta sakkia täällä taas on!!!!! Oikeutetaan lain rikkominen VAIN kun oma perse ei kestä olla aikuinen. Mitäs jos mies tekisi samoin naiselle? Mies olisi kusipä, mulkku ja ihan kamala ihminen joka pitää teljetä vankilaan!!!

Vierailija
37/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"]Kuulkaa kun siinä kohtaa elämää olette että näiden asioiden kanssa joudutte painimaan, haluatte varmasti ne todisteet :(

[/quote]

On noiden kanssa painittu, mutta laillisesti.

Vierailija
38/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 12:02"]Kuulkaa kun siinä kohtaa elämää olette että näiden asioiden kanssa joudutte painimaan, haluatte varmasti ne todisteet :(

[/quote]

Ne todisteet voit hankkia myös laillisinkin keinoin!

Kyllä mulla ainaki puhelimen näyttö on lukittu salasanalla ettei ukko turhia mene sitä päälistelee. Ei mulla salattavaa ole, mutta mun puhelin on mun henkilökohtainen esine ja siihe ei muut ilman mun lupia koske.

Sunkin kannattaa vaan jättää ukkos, jos valmis lakia rikkomaan turhan asian takia!!!

Vierailija
39/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin näitä 'ei koskaan' -ihmisiä, joille puhelimen ratsaus oli ihan ehdoton no no.

Miehen käytös muuttui epäilyttäväksi pikkuhiljaa, mutta olin niin perkeleen rakastunut, että yritin kieltää asian. Toki epäilin että jotain on meneillään ja riideltiinkin asiasta, mies kerta toisensa jälkeen vakuutteli syyttömyyttään,saaden mut tuntemaan itseni tyhmäksi ja vainoharhaiseksi.

Kerran sitten unohti puhelimen hyllynreunalle mennessään suihkuun ja mulla napsahti. Ja no. Sieltähän ne löytyi. Todisteet koko reilu vuoden mittaisesta salasuhteesta.

Tätä ainutta puhelimen ratsausta en kadu. :(

Vierailija
40/265 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen pettänyt ja kadun sitä eniten elämässäni. Nyt toivon että mies olisi tutkinut puhelimeni ja päässyt minusta nopeammin eroon. Ei siis tutkinut ja sain jatkaa sairasta touhuani aika pitkään.

:(