Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuska mitä nipotusta! Ok-talon myynti-ilmoituksessa kielletään ottamasta lapsia mukaan esittelyyn.

Vierailija
27.08.2006 |

Mahtaa olla hermoheikkoa porukkaa tuo talon isäntäväki. Onkohan heillä koskaan käynyt lapsiperhettä kylässä?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...t. kolmen äiti, jonka hyväkäytöksisiä ja fiksuja lapsia aina jaksavat ihmetellä ne, joiden omat lapset remeltää mummulassa silloin, kun olisi ollut mahdollisuus äidin ja isin kanssa harjoitella käyttäytymistä ihmisten ilmoilla

Vierailija
22/108 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mielipide kuullaan niinkin tärkeässä asiassa kuin oma koti tai auton väri. PISTE.



Ja meillä on lapsille opetettu että toisten leluihin EI kosketa näyttelyn aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lehdessä tuo ilmoitus oli? Onkohan kohteesta kuvia netissä...?;)

Vierailija
24/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden omien ja naapurin lasten kanssa piipahtamaan. Saavat jokainen mukaansa suklaapatukan ja jätskit.

Vierailija
25/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jokaiselle lakritsi-tikkari :)

Vierailija
26/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuskaista olisi, jos näytössä kävisi kymmeniä perheitä ja jokaisella ipanat mukana. Hirveä siivohan siitä jäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Aika tuskaista olisi, jos näytössä kävisi kymmeniä perheitä ja jokaisella ipanat mukana. Hirveä siivohan siitä jäisi.

Vierailija
28/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaaleja käytöstapoja asuntonäytöissä käydessään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ovat toistaiseksi asunnon omistajia ja näin ollen saavat laittaa haluamiaan rajoituksia. Onhan esim. näyttöajoissakin rajoituksia, miksei sitten siinä, saako lapsia tulla vai ei.

Vierailija
30/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sellaisen kodin kun haluaa ja halvemmalla, ei homepelkoja, ei remontteja heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ilmoitus. Tulen mielelläni mukaan kahden villikon kanssa mielenosoitukseen (jos on tässä jossain lähellä)! En takuulla mene ilman lapsia katsomaan taloa, niillä kun on niin rehelliset mielipiteet, että parempaa arvioijaa saa hakea. Esim. " Äiti, miksi täällä haisee niin pahalle?" :)

Vierailija
32/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäisiä vanhempia, joilla ei mitään tapoja, saati että opettaisivat niitä lapsilleen.

ja sitten ihmettelette, kun teitä ei huolita mihinkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on oikeasti laittanut itselleen kauniin kodin, vaikka keräillyt jotain koriste-esineitä jne. hänellä on ihan täysi oikeus pyytää tuollaista.



Itselleni ei tulisi mieleenkään ottaa lapsia näytölle mukaan!

Vierailija
34/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ihan sylivauvat ja täyspäiset teinit mitään suurta sotkua saa aikaiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähtävästi löydy mitään kunnioitusta toisten KOTIA kohtaan. Vaikka sitä kotia ollaan myymässä, niin ei se oikeuta sotkemaan sitä. Ehkäpä olisi tähänkin ketjuun kommentoineiden äitien syytä miettiä, miksi myyjä on tuollaisen ilmoituksen laittanut. Ehkäpä on aiempia huonoja kokemuksia näistä äitien kultamussukoista, jotka eivät osaa alkeellisimpia käytöstapoja ja äideistä, joilla ei ole mitään auktoriteettia lapseensa: " juu, syö vain sitä jätskiä, ei se haittaa vaikka menee tapetille, kun täti ja setä muuttaa tästä kohta pois." Voi pyhä yksinkertaisuus...

Vierailija
36/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n palveluja joudutaan käyttämään. Kyllä vain meillä lapset on pakko ottaa mukaan kaikkialle! Ovat käyneet monissa asuntoesittelyissä 4v ja 7v ja ovat olleet kyllä tosi siististi. Ihan turhaa pelkää tuo perhe lapsia! Kun toiset tulee koirienkin kanssa.

Vierailija
37/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muu auta, niin sitten äiti ja isä käyvät eri aikoina esittelyssä ja sitten vertailevat kokemuksiaan. Kun se koko maailma ei pyöri teidän kultamussukoiden ympärillä...

Vierailija
38/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsi on vielä rintaruokinnalla eikä suostu syömään pullosta

- isä ei osaa hoitaa lasta

- en voi olla tuntiakaan lapsesta erossa, sillä sydän vuotaa muuten verta



Tai sitten lapsi on se, joka tekee ostopäätöksen...

Vierailija
39/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pellossako olette kasvaneet vai miten ette oppineet mitään tapoja kotona. Kamalaa joka tapauksessa. Toivottavasti minun lapsistani kasvaa vähän fiksumpia.

Vierailija
40/108 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyvät kelle haluavat. Ilmeisesti eivät halua ainakaan tavoitella ostajaksi lapsiperhettä kun tietävät kuitenkin että ei tuollasella ilmotuksella niitä houkutella paikalle.



Voi käydä omaan nilkkaan eli asunto ei mene kaupaksi (joku lapsiperhe ehkä olisi ostanut?), tai sitten ei.



En tajua miksi siitä pitää täällä nillittää. Kukin toimii niin kuin haluaa ja tässä on kyse ihan vaan myyjän OMISTA RAHOISTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi