Tuska mitä nipotusta! Ok-talon myynti-ilmoituksessa kielletään ottamasta lapsia mukaan esittelyyn.
Mahtaa olla hermoheikkoa porukkaa tuo talon isäntäväki. Onkohan heillä koskaan käynyt lapsiperhettä kylässä?
Kommentit (108)
Lasten mielipide kuullaan niinkin tärkeässä asiassa kuin oma koti tai auton väri. PISTE.
Ja meillä on lapsille opetettu että toisten leluihin EI kosketa näyttelyn aikana.
Missä lehdessä tuo ilmoitus oli? Onkohan kohteesta kuvia netissä...?;)
Lähden omien ja naapurin lasten kanssa piipahtamaan. Saavat jokainen mukaansa suklaapatukan ja jätskit.
ja jokaiselle lakritsi-tikkari :)
Aika tuskaista olisi, jos näytössä kävisi kymmeniä perheitä ja jokaisella ipanat mukana. Hirveä siivohan siitä jäisi.
Vierailija:
Aika tuskaista olisi, jos näytössä kävisi kymmeniä perheitä ja jokaisella ipanat mukana. Hirveä siivohan siitä jäisi.
normaaleja käytöstapoja asuntonäytöissä käydessään...
Myyjät ovat toistaiseksi asunnon omistajia ja näin ollen saavat laittaa haluamiaan rajoituksia. Onhan esim. näyttöajoissakin rajoituksia, miksei sitten siinä, saako lapsia tulla vai ei.
Saa sellaisen kodin kun haluaa ja halvemmalla, ei homepelkoja, ei remontteja heti.
Kummallinen ilmoitus. Tulen mielelläni mukaan kahden villikon kanssa mielenosoitukseen (jos on tässä jossain lähellä)! En takuulla mene ilman lapsia katsomaan taloa, niillä kun on niin rehelliset mielipiteet, että parempaa arvioijaa saa hakea. Esim. " Äiti, miksi täällä haisee niin pahalle?" :)
kusipäisiä vanhempia, joilla ei mitään tapoja, saati että opettaisivat niitä lapsilleen.
ja sitten ihmettelette, kun teitä ei huolita mihinkään...
Jos joku on oikeasti laittanut itselleen kauniin kodin, vaikka keräillyt jotain koriste-esineitä jne. hänellä on ihan täysi oikeus pyytää tuollaista.
Itselleni ei tulisi mieleenkään ottaa lapsia näytölle mukaan!
tuskin ihan sylivauvat ja täyspäiset teinit mitään suurta sotkua saa aikaiseksi...
Ei nähtävästi löydy mitään kunnioitusta toisten KOTIA kohtaan. Vaikka sitä kotia ollaan myymässä, niin ei se oikeuta sotkemaan sitä. Ehkäpä olisi tähänkin ketjuun kommentoineiden äitien syytä miettiä, miksi myyjä on tuollaisen ilmoituksen laittanut. Ehkäpä on aiempia huonoja kokemuksia näistä äitien kultamussukoista, jotka eivät osaa alkeellisimpia käytöstapoja ja äideistä, joilla ei ole mitään auktoriteettia lapseensa: " juu, syö vain sitä jätskiä, ei se haittaa vaikka menee tapetille, kun täti ja setä muuttaa tästä kohta pois." Voi pyhä yksinkertaisuus...
MLL:n palveluja joudutaan käyttämään. Kyllä vain meillä lapset on pakko ottaa mukaan kaikkialle! Ovat käyneet monissa asuntoesittelyissä 4v ja 7v ja ovat olleet kyllä tosi siististi. Ihan turhaa pelkää tuo perhe lapsia! Kun toiset tulee koirienkin kanssa.
Jos ei muu auta, niin sitten äiti ja isä käyvät eri aikoina esittelyssä ja sitten vertailevat kokemuksiaan. Kun se koko maailma ei pyöri teidän kultamussukoiden ympärillä...
- lapsi on vielä rintaruokinnalla eikä suostu syömään pullosta
- isä ei osaa hoitaa lasta
- en voi olla tuntiakaan lapsesta erossa, sillä sydän vuotaa muuten verta
Tai sitten lapsi on se, joka tekee ostopäätöksen...
Ihan pellossako olette kasvaneet vai miten ette oppineet mitään tapoja kotona. Kamalaa joka tapauksessa. Toivottavasti minun lapsistani kasvaa vähän fiksumpia.
Myyvät kelle haluavat. Ilmeisesti eivät halua ainakaan tavoitella ostajaksi lapsiperhettä kun tietävät kuitenkin että ei tuollasella ilmotuksella niitä houkutella paikalle.
Voi käydä omaan nilkkaan eli asunto ei mene kaupaksi (joku lapsiperhe ehkä olisi ostanut?), tai sitten ei.
En tajua miksi siitä pitää täällä nillittää. Kukin toimii niin kuin haluaa ja tässä on kyse ihan vaan myyjän OMISTA RAHOISTA.
...t. kolmen äiti, jonka hyväkäytöksisiä ja fiksuja lapsia aina jaksavat ihmetellä ne, joiden omat lapset remeltää mummulassa silloin, kun olisi ollut mahdollisuus äidin ja isin kanssa harjoitella käyttäytymistä ihmisten ilmoilla