Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko BB tylsempi kuin viime vuonna?
Kommentit (3)
siis tietysti omalla tavallaan mielenkiintosta että laitetaan joukko täsmälleen samanlaista, pilehilepimpomateriaalia taloon ja tarkkaillaan koska alkaa pakkelit rakoilla. mut musta aika tylsää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
liian samanlaista porukkaa koko talo täynnä, ei tuu mitään.
Alue: Aihe vapaa
Viime vuonna en tykänny katsoa kun inhosin Perttua ja nyt nuo kaikki vaan juo ja bilettää ja sekoilee. Ei jaksa oikein kattoa sitä touhua. Kun ei edes mitään järkevää läppää heitä, ihan vaan sitä junnujen sekoläppää.