Eurooppa jaa muu eteläinen maailma paahtuu ja Suomi pilataan "viileys"turisteilla tämän myötä
Lapin pilaaminen on jo täydessä vauhdissa ja "luonnonsuojelija" J.Pääkkönen sinne rakennuttaa ekologisia hotelliryppäitään.
Turistit kävelee ihmisten kotipihoihin ja pällistelee ikkunoista sisään.
Rovaniemen asunnot menee turisteille lyhytvuokrauksena.
Hienoa!!
Toivottavasti raha sitten korvaa kaiken.
Kommentit (26)
Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.
Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.
Ei mulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.
Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.
Ei mulla.
Hyvä idea mun mielestä.
Painukoot v..uun.
Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.
Turisti sentään häipyy toisin kuin nämä v alep akolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.
Kyllä rikasta tulijaa riittää.
Turistit mitään pilaa. Ne tuo rahaa Suomeen.
Ihmiset paahtuvat ja pilkkaavat Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.
Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.
Ei mulla.
Hyvä idea mun mielestä.
Painukoot v..uun.
Turistit tuo rahaa maahan. Kaikki me heistä hyödymne kun matkailuala piristyy ja luo työtä.
Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.
Mitä ne turistit nyt sitten taas pilaa? Jotain pitäisi keksiä talouden elvyttämiseksi ja turismi siihen ainakin yksi keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.
Kyllä rikasta tulijaa riittää.
Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.
Niin sua varmaan kyrsii kaikki muukin.
Onneksi persut vastustaa ilmastonsuojelua, ne kun niin rakastavat lämpenemisen takia tänne ulkomailta tulevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.
Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.
Ei mulla.
Hyvä idea mun mielestä.
Painukoot v..uun.
Turistit tuo rahaa maahan. Kaikki me heistä hyödymne kun matkailuala piristyy ja luo työtä.
Niin, eli sun arvostuksessasi raha menee luonnorauhan ja yksityisyyden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.
Niin sua varmaan kyrsii kaikki muukin.
No ei kuule kyrsi!
Ainot juttu joka Suomen luontoa tuhoaa on se että ei tehdä ennakoivia toimia sen tuhoamisen välttämiseksi. Luontoarvot on toki kokoomus-persuhallitukselle pelkkä negatiivinen juttu, joten tältä hallitukselta niitä toimia ei ole tulossa.
Todella monet maat ovat mm. asettaneet turistiveron jolla katetaan mm. kuluvien alueiden ennallistamista. Mikään ei estä myös Suomea tekemästä asialle jotain. Muutakin kuin edistämään kapitalistisia arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi persut vastustaa ilmastonsuojelua, ne kun niin rakastavat lämpenemisen takia tänne ulkomailta tulevia.
Saa tänne turistiks tulla muslimit ja tummaihosetki. Se on oikeestaan ainut syy miksi ne tänne saa tulla.
Kyllähän prostituutiokin tuo rahaa, kannattaako moni sitäkin??
Turismi on Suomelle hieno asia. Se tuo työpaikkoja, se tuo vaurautta. Tilaa on. Mitä me suomalaiset hyödymme autiosta erämaasta?
Toiset myy vaikka äitinsä että saa massia.
Pääkkönen myy näköjään luonnonsuojelulliset arvonsa.