Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurooppa jaa muu eteläinen maailma paahtuu ja Suomi pilataan "viileys"turisteilla tämän myötä

Vierailija
25.06.2026 |

Lapin pilaaminen on jo täydessä vauhdissa ja "luonnonsuojelija" J.Pääkkönen sinne rakennuttaa ekologisia hotelliryppäitään.

Turistit kävelee ihmisten kotipihoihin ja pällistelee ikkunoista sisään.

Rovaniemen asunnot menee turisteille lyhytvuokrauksena.

Hienoa!!

Toivottavasti raha sitten korvaa kaiken.

 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset myy vaikka äitinsä että saa massia.

Pääkkönen myy näköjään luonnonsuojelulliset arvonsa.

Vierailija
2/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.

Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.

Ei mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.

Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.

Ei mulla.

Hyvä idea mun mielestä.

Painukoot v..uun.

Vierailija
4/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.

Vierailija
5/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisti sentään häipyy toisin kuin nämä v alep akolaiset.

Vierailija
6/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.

Kyllä rikasta tulijaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistit mitään pilaa. Ne tuo rahaa Suomeen.

Vierailija
8/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset paahtuvat ja pilkkaavat Jumalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.

Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.

Ei mulla.

Hyvä idea mun mielestä.

Painukoot v..uun.

Turistit tuo rahaa maahan. Kaikki me heistä hyödymne kun matkailuala piristyy ja luo työtä.

Vierailija
10/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne turistit nyt sitten taas pilaa? Jotain pitäisi keksiä talouden elvyttämiseksi ja turismi siihen ainakin yksi keino.

Vierailija
12/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen hintataso kyllä estää maan muuttumisen kovin pahaksi turistirysäksi.

Kyllä rikasta tulijaa riittää.

Toivottavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.

Niin sua varmaan kyrsii kaikki muukin.

Vierailija
14/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi persut vastustaa ilmastonsuojelua, ne kun niin rakastavat lämpenemisen takia tänne ulkomailta tulevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan Suomessakin aloittaa sellainen muodikas turistien vainoaminen.

Lentoasemille vain jakamaan Go home-lappuja suoraan käteen ulkomaanpelleille ja perustetaan joku Matkailunestämiskeskus.

Ei mulla.

Hyvä idea mun mielestä.

Painukoot v..uun.

Turistit tuo rahaa maahan. Kaikki me heistä hyödymne kun matkailuala piristyy ja luo työtä.

Niin, eli sun arvostuksessasi raha menee luonnorauhan ja yksityisyyden edelle.

Vierailija
16/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin v..uttais jos ois joku mökki jonka ympärillä häärii jotain turisteja alvariinsa pällistelemässä ja luultavasti kävisi pihassakin ihmettelemässä.

Niin sua varmaan kyrsii kaikki muukin.

No ei kuule kyrsi!

Vierailija
17/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainot juttu joka Suomen luontoa tuhoaa on se että ei tehdä ennakoivia toimia sen tuhoamisen välttämiseksi. Luontoarvot on toki kokoomus-persuhallitukselle pelkkä negatiivinen juttu, joten tältä hallitukselta niitä toimia ei ole tulossa.

 

Todella monet maat ovat mm. asettaneet turistiveron jolla katetaan mm. kuluvien alueiden ennallistamista. Mikään ei estä myös Suomea tekemästä asialle jotain. Muutakin kuin edistämään kapitalistisia arvoja.

Vierailija
18/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi persut vastustaa ilmastonsuojelua, ne kun niin rakastavat lämpenemisen takia tänne ulkomailta tulevia.

Saa tänne turistiks tulla muslimit ja tummaihosetki. Se on oikeestaan ainut syy miksi ne tänne saa tulla.

Vierailija
19/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän prostituutiokin tuo rahaa, kannattaako moni sitäkin??

Vierailija
20/26 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turismi on Suomelle hieno asia.  Se tuo työpaikkoja, se tuo vaurautta. Tilaa on.  Mitä me suomalaiset hyödymme autiosta erämaasta?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi