Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johtuuko sinkkuutesi luonteestasi?

Vierailija
29.07.2014 |

Ja jos kyllä niin miksi?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

Kai se luonteesta johtuu, olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen luonne ja minua karmaisee ajatuskin, että olisin vain pariskunnan toinen puolisko enkä oma itseni.

[/quote]

Todella itsenäinen ei varmaan ajattelisi, että seurustelu tekee ihmisestä pelkän puoliskon.

[/quote]

Todella itsenäinen ihminen ei myöskään seurustelisi. Olen varmaan perinyt luonteeni äidiltäni, joka ei ole koskaan asunut yhdessä kenenkään miehen kanssa, koska kammoaa ajatusta itsenäisyytensä menettämisestä.

Vierailija
22/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

Kai se luonteesta johtuu, olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen luonne ja minua karmaisee ajatuskin, että olisin vain pariskunnan toinen puolisko enkä oma itseni.

[/quote]

Todella itsenäinen ei varmaan ajattelisi, että seurustelu tekee ihmisestä pelkän puoliskon.

[/quote]

En ole tuo eka, mutta mua ärsyttää ajatellakin niitä kompromisseja.. Jo ihan siitä lähtien, että en saisi lukea av:tä sängyssä niin pitkään kuin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Olen vaativa niin itseni kuin muiden suhteen.

Haluan hyväkuntoisen(kriteerini tässä erityisen korkealla), hyvännäköisen ja fiksun miehen. Tällaisia on ehkä kymmenen 50000:ssa ja kaikki "kriteerini" täyttävät, joihin olen törmännyt ovat olleet varattuja pitkässä parisuhteessa.

Ja itse muuten olen nätti, erityisen hyväkuntoinen ja työelmäässä menestyvä. Tämän kerroin siksi, ettei kukaan tule arvelemaan, onko minulla "varaa" vaatia.

Vierailija
24/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ulkonäöstä. Olen läski.

Vierailija
25/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Olen ihan ok ulkonäöltäni - joku voisi sanoa jopa hyvännäköiseksi. Olen vain aivan toivottoman epäsosiaalinen ihmisvihaaja. Kaikki vähäinenkin small talk on silkkaa painajaista.

Vierailija
26/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista. Olen ruma kasvoiltani ja koska minua sen takia haukuttiin koulussa, itsetuntoni oli aina niin huono, etten nuorena uskaltanut edes katsoa miehiä/poikia päin. Sitten vanhempana, kun löysin netin, tajusinkin, että miesten vaatimukset naisia kohtaan ovat niin suuret, etten koskaan pystyisi niitä täyttämään, joten en koskaan edes yrittänyt. En tiedä mikä tilanteeni olisi ollut, jos olisin ollut kaunis, mutta persoonallisuus on ehdottomasti merkittävä tekijä. 

Vierailija
27/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sekä ulkonäöstä että luonteesta. En ole vaikea ihminen, minulla on paljon ystäviä ja saan ystäviä helposti, minusta pidetään. Parisuhdematskua en silti vain jostakin syystä ole.

Vierailija
28/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oon ollu sinkku vasta muutaman kuukauden, haluan viettää vähän sinkkuelämää. Miehiä kyllä riittäis.

Vierailija
29/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi hyväksikäyttäjää (miestä) ja siksi suhtaudun varauksella. Tiedän olevani liian kiltti ja että on helppoa käyttää mua hyväksi. En vaan luota enää herkästi.

Vierailija
30/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen bipo ja sen takia minun on helpompi olla ilman parisuhdetta (huono hoitotasapaino). Lisäksi olen saanut siipeeni niin pahasti miesten kanssa, että näin on kaikin tavoin minulle stressitömintä.Onneksi on 2 ihanaa lasta ja joukko rakkaita ystäviä rinnalla kulkemassa.

Vierailija
31/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen, että jos nykyinen avioliittoni kosahtaa,  olen totaalikusessa sinkkumarkkinoilla. Voisin sanoa, että olen onnistunut saamaan suhteen luonteestani huolimatta...

Vierailija
32/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä luonteesta että ulkonäöstä. Olen vastenmielinen ja sosiaalisesti kömpelö joten yksin ollaan ja pysytään!

Vierailija
33/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu. En keksi mitään sanottavaa vieraiden ihmisten kanssa. Tuttujen kesken ei mitään ongelmaa, mutta kun paikalla on joku minulle tuntematon, en saa sanotuksi mitään (paitsi jos henkilö on todella ruma tai muuten mielestäni epäviehättävä.)

Vierailija
34/78 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu. Olen läheisyyskammoinen ja semi-misantrooppi. Rakastan (liikaa) yksinelämistä, vapautta ja itsenäisyyttä. Olen myös nirso. En ole valloittavan tyttömäinen enkä ole kovin positiivinenkaan, vaan nautin negatiivisuudesta ja sarkasmista. Muuten olen kyllä mielestäni ihan hyvännäköinen, sporttinen, fiksu, kiltti ja empaattinen, mutta muilta luonteenpiirteiltäni olen kai vähän vaikea. Kun miehet tulevat liian läheisiksi, työnnän ne pois luotani. Sitoutuminen ahdistaa. Olen 29-vuotias.

Vierailija
35/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:39"]

Kyllä.

Olen vaativa niin itseni kuin muiden suhteen.

Haluan hyväkuntoisen(kriteerini tässä erityisen korkealla), hyvännäköisen ja fiksun miehen. Tällaisia on ehkä kymmenen 50000:ssa ja kaikki "kriteerini" täyttävät, joihin olen törmännyt ovat olleet varattuja pitkässä parisuhteessa.

Ja itse muuten olen nätti, erityisen hyväkuntoinen ja työelmäässä menestyvä. Tämän kerroin siksi, ettei kukaan tule arvelemaan, onko minulla "varaa" vaatia.

[/quote]

Kuulostaa siltä, että sinun määritelmäsi hyväkuntoiselle, hyvännäköiselle ja fiksulle on aika vaativa, jos keskimäärin yksi 5000:sta täyttää sen. Epäilen oletko itse yhtä harvinainen tapaus.

Vierailija
36/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu, että suurin syy on kehoni virheet. Esim. inhoan nenäni pientä kyhmyä, reisiini ja takapuoleeni jo teini-iässä tulleita vaaleita venymisarpia (vaikka olen hoikka), selässäni olevia aknearpia ja sitä, että minulla on erittäin herkkä iho bikiniraja-alueella, eli karvanpoisto aiheuttaa ikäviä näppyjä, joiden paraneminen kestää pitkään. En siis halua näyttäytyä miesten ilmoilla. Muuten kyllä itsetuntoni on ihan hyvä - rakastan kasvonpiirteitäni, vartalotyyppiäni sekä muita osia kehossani, pidän luonteestani, ammatistani, kyvyistäni ja mieltymyksistäni. Enimmäkseen vain nuo iho-ongelmat estävät miesten kanssa pidemmälle etenemisen.

Vierailija
37/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En tajua mikä minuun menee jos ihastun. Minusta tulee rasittava pirttihirmu, kontrollinhaluinen hullu ämmä, kiukutteleva kakara ja mustasukkainen piru. Ystävänä olen ihan eri maata, mutta suhteissa sekopää. Siksipä haluankin olla sinkkuna myös omasta tahdostani koska en kestä itsekään itseäni tuollaisena...

Vierailija
38/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:46"]Varmaan sekä ulkonäöstä että luonteesta. En ole vaikea ihminen, minulla on paljon ystäviä ja saan ystäviä helposti, minusta pidetään. Parisuhdematskua en silti vain jostakin syystä ole.

[/quote]luot siis helposti uusia suhteita, mutta sinun on vaikea edetä pidemmälle?

Vierailija
39/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo eka, mutta mua ärsyttää ajatellakin niitä kompromisseja.. Jo ihan siitä lähtien, että en saisi lukea av:tä sängyssä niin pitkään kuin huvittaa.

[/quote]

Kyllähän se alkaa hiertää, jos av kiilaa toistuvasti seksin edelle sängyssä...

Vierailija
40/78 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!! Ihanaa lukea näitä, tuntuu etten ole yksin itseni kanssa!