Johtuuko sinkkuutesi luonteestasi?
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:07"]
Kyllä. En tajua mikä minuun menee jos ihastun. Minusta tulee rasittava pirttihirmu, kontrollinhaluinen hullu ämmä, kiukutteleva kakara ja mustasukkainen piru. Ystävänä olen ihan eri maata, mutta suhteissa sekopää. Siksipä haluankin olla sinkkuna myös omasta tahdostani koska en kestä itsekään itseäni tuollaisena...
[/quote]
Ongelmasi on huono itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:06"]Enimmäkseen vain nuo iho-ongelmat estävät miesten kanssa pidemmälle etenemisen.[/quote]
Suunnilleen jokaisella miehellä ja naisella on jotain tuon tapaista epätäydellisyyttä. Eli ei kannattaisi antaa sen estää.
[/quote]
Kuule, oikea ihosairaus on iso yäk! Ei sitä tiedä jos ei ole itsellä tai kohdannut.
Itse olen päätynyt siihen tulokseen, että kanssani on mukavaa viettää aikaa ja pitää hauskaa, mutta mitään vakavaa ei voi kuitenkaan kanssani harkita eli kai se on luonteesta kiinni?
Olen mielestäni iha kivan näköinen, mutta miehet kiinnittävät aina kavereihini kaiken huomion. Että kai siinä luonteessakin on vikaa kun ei osaa tyrkkyillä itseään esille!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:02"]
Välillisesti kyllä. En ole suosittu joten en pysty menestymään. Luuserit eivät saa naisia.
[/quote]
Miksi alapeukutettu?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:02"]
Välillisesti kyllä. En ole suosittu joten en pysty menestymään. Luuserit eivät saa naisia.
[/quote]
Miksi alapeukutettu?
[/quote]
Millä perusteella olet luuseri? Ei pidä paikkaansa, etteikö "luuserikin" voisi saada naista. Sinun ongelmasi on ASENNE.
Ei johdu luonteesta. Minulla on psoriasis. Tosin ei onneksi kovin vaikea (ainakaan vielä), mutta vaikuttaa kuitenkin negatiivisesti haluuni pariutua ja saada lapsia (pelkään, että lapselle tulee vakavampi psori). Elän mielummin yksin kuin kerron mahdolliselle kumppanilleni sairaudesta. Yksinelo ei ole ongelma itselleni, mutta on sukulaisille ehkä suurempi ihmettelynaihe.
Muuten olen onnellinen ja terve, tykkään matkustella, tavata ystäviä ja tehdä normaaleja asioita.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:46"]Varmaan sekä ulkonäöstä että luonteesta. En ole vaikea ihminen, minulla on paljon ystäviä ja saan ystäviä helposti, minusta pidetään. Parisuhdematskua en silti vain jostakin syystä ole.
[/quote]luot siis helposti uusia suhteita, mutta sinun on vaikea edetä pidemmälle?
[/quote]
Tarkoitatko uusia suhteita miehiin? Miehet eivät halua edetä mahdollista tapailua pidemmälle, useimmat, itse en tee enää treffailuun aloitetta. Suhtaudun muutoin miehiin samalla tavalla kuin naisiin, mutta läheistä ihmissuhdetta en odota, vaan tuttavuustasoa. Silti pari ystävää olen miehistä saanut.
Itselläni ovat sisemmät häpylhuulet eriparia jonka takia en pysty etenemään kenenkään kanssa. En kehtaa edes näyttää lääkärille ongelmaani. En tiedä mistä saisin apua. Sinkkuna olen nyt ollut jo 4 vuotta tämän takia.
Ei. Vaan nykyidrstä ulkonäöstä ja iästä (48).
Nuorempana flaksi oli ihan hyvä ja minun on helppo solmia ystävyyssuhteita.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:03"]Itselläni ovat sisemmät häpylhuulet eriparia jonka takia en pysty etenemään kenenkään kanssa. En kehtaa edes näyttää lääkärille ongelmaani. En tiedä mistä saisin apua. Sinkkuna olen nyt ollut jo 4 vuotta tämän takia.
[/quote]
ei ne pimeässä näy - monilla on!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:03"]
Itselläni ovat sisemmät häpylhuulet eriparia jonka takia en pysty etenemään kenenkään kanssa. En kehtaa edes näyttää lääkärille ongelmaani. En tiedä mistä saisin apua. Sinkkuna olen nyt ollut jo 4 vuotta tämän takia.
[/quote]
Tuo ei ole harvinaista. Enkä ymmärrä, miksi se olisi ongelma. Ota riski.
En osaa sanoa, koska minussa on sellaisia ulkoisia vikoja, ettei mikään olisi mahdollista miehen kanssa. En siis ole oikeastaan ollenkaan kenenkään miehen kanssa tekemisissä, joten en osaa ajatella, olisiko luonteeni jotenkin ongelma miesten seurassa. Naisten seurassa ei tunnu olevan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:03"]Itselläni ovat sisemmät häpylhuulet eriparia jonka takia en pysty etenemään kenenkään kanssa. En kehtaa edes näyttää lääkärille ongelmaani. En tiedä mistä saisin apua. Sinkkuna olen nyt ollut jo 4 vuotta tämän takia.
[/quote]
ei ne pimeässä näy - monilla on!
[/quote]
ei ne varmaan polvissa asti roiku? Ja ei se tiukkuuteen mitään tee, sinun seksin nauttimisen suhteen hyväksyisin sen että olet erillainen tai sitten leikkaukseen jos on ylipääsemätön juttu.
Minä olen sosiaalinen, fiksu ja hauska ihminen. Kaverisuhteissa menestyn hyvin ja olen pidetty ihminen. Ennen eksääni minulla myös riitti vientiä vaikka painoin 90 kg. Suhteen aikana lihoin 140 kg sotanorsuksi enkä läskiyteni vuoksi edes halua miestä. Eli syy sinkkuuteni on siis sairaalloinen ylipaino. Naamasta olen jopa keskivertoa nätimpi hoikempana.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:45"]
Ei johdu luonteesta. Minulla on psoriasis. Tosin ei onneksi kovin vaikea (ainakaan vielä), mutta vaikuttaa kuitenkin negatiivisesti haluuni pariutua ja saada lapsia (pelkään, että lapselle tulee vakavampi psori). Elän mielummin yksin kuin kerron mahdolliselle kumppanilleni sairaudesta.
[/quote]
Psoriasis ei tartu mahdolliseen kumppaniin, en ymmärrä mikä asiasta kertomisessa olisi niin ylivoimaisen vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:45"]
Ei johdu luonteesta. Minulla on psoriasis. Tosin ei onneksi kovin vaikea (ainakaan vielä), mutta vaikuttaa kuitenkin negatiivisesti haluuni pariutua ja saada lapsia (pelkään, että lapselle tulee vakavampi psori). Elän mielummin yksin kuin kerron mahdolliselle kumppanilleni sairaudesta.
[/quote]
Psoriasis ei tartu mahdolliseen kumppaniin, en ymmärrä mikä asiasta kertomisessa olisi niin ylivoimaisen vaikeaa.
[/quote]
Monet pitävät sairautta vastenmielisenä. Rehellisesti sanottuna itsekin ottaisin mielummin terveihoisen kuin psoriasis-ihoisen miehen. Psoriasis saattaa periytyä lapselle, joten mies ei välttämättä halua ottaa riskiä, vaan ottaa mielummin terveihoisen naisen kumppanikseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:48"]Johtuu, ehdottomasti. Olen niin tunnevammainen, etten pysty päästämään ketään lähelleni.
[/quote]
Samat sanat. Aina kun joku osoittaa kiinnostusta, pyytää ulos jne sanon suoraan ei...hävettää joka kerta. Olen kamala ihminen :( En vain voi sille mitään. Vaikka toisaalta haluaisin suhteen, mutta toisaalta kai sitten en... Olen tunnevammainen!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:06"]Enimmäkseen vain nuo iho-ongelmat estävät miesten kanssa pidemmälle etenemisen.[/quote]
Suunnilleen jokaisella miehellä ja naisella on jotain tuon tapaista epätäydellisyyttä. Eli ei kannattaisi antaa sen estää.